Volgens mij niet. Ik gok dat we een aantal reviews kunnen verwachten deze week.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja die heeft vakantie
Ging hij nog wat doen? Ergens heen of zo?
Nee, hij zit de hele week binnen met de gordijnen dicht.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja die heeft vakantie
Ging hij nog wat doen? Ergens heen of zo?
Zoals het een ware FOK!ker betaamt natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2022 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hij zit de hele week binnen met de gordijnen dicht.
Oh ja is waar ook, hopelijk was het een mooie dag.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dagje extra door bruiloft zaterdag.
Hoe ging je sollicitatie?
Bruintje rosbief. Banaan, sinaasappel.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, beetje laat maar we gaan lunchen (ik ben vrij vandaag, morgen zal ik op tijd zijn).
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruintje rosbief. Banaan, sinaasappel.
Laat jongejonga met rust.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:09 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus schept onduidelijkheid bij Mirjam A. en Andrea op Twitter.
Tony Macaroni probeert @:maxi-mus een lesje mee te geven.
Dat moet in je aard liggen. De één werkt tot aan z'n dood en de ander blijft thuis. Maar als ze de uitkerings wat hoger gooiden hoef je ook niet zo hard te werken.quote:
Jaa, eindelijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:59 schreef Oriente het volgende:
@:Salina goed nieuws, GGMM is met vakantie
Donder op met dat haxgejank.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk.
[ afbeelding ]
Maar wie geeft me dan "opbouwende kritiek" tijdens hax?
Na het geld kan hij opeens weer veel meerquote:Want Nouri hoort en begrijpt alles, verzekert zijn broer, die net als zijn vader Mohammed heet. "We nemen hem mee in onze gesprekken, houden hem op de hoogte. Dit doet heel veel met hem."
Kip en witte boontjes in tomatensaus en dan rond 21:30 nog een lekkere bak linguini carbonara zodat ik goed gevuld @Coco en @MC-M kan slopenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik wist eigenlijk niet eens dat hij Dennis heette.quote:
Goulashquote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na het geld kan hij opeens weer veel meer
Geen hax want @GGMM is er niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip en witte boontjes in tomatensaus en dan rond 21:30 nog een lekkere bak linguini carbonara zodat ik goed gevuld @:Coco en @:MC-M kan slopen
@:Jr-Style-93 gaat voor een tosti gok ik
Sloavink.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na het geld kan hij opeens weer veel meer
Kipfilet met paddenstoelensaus, puree en snijbonenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, ik zie het al. Een wandelend lijk.
Hadden ze gewoon Nederland - Whales in de aRENa kunnen zettenquote:
Is een beetje alsof je You’ll Never Walk Alone niet kan luisteren in de Kuip omdat Lee Towers ziek isquote:Op maandag 13 juni 2022 19:17 schreef Sked het volgende:
Ach, er kan toch iemand anders op de Play-knop drukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |