What could possibly go wrong.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Karien van Gennip heeft het geniale plan om Franse jeugdwerklozen hierheen te halen.
Redelijk wereldvreemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Karien van Gennip heeft het geniale plan om Franse jeugdwerklozen hierheen te halen.
Franse of "Franse"?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dat zeker maar dit lijkt me toch niet heel handig;quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk wereldvreemd.
Maar als de strekking is dat arbeidsmigratie waarschijnlijk nodig gaat blijven ben ik het daar wel mee eens.
Alleen diepgewortelde racisten ontkennen de noodzaak van arbeidsmigratie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk wereldvreemd.
Maar als de strekking is dat arbeidsmigratie waarschijnlijk nodig gaat blijven ben ik het daar wel mee eens.
Kleinequote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zal ik grote of kleine manderijnen kopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
Waar ze moeten wonen is een andere minister z'n probleem.
De NOS/AD-correspondent maakt er ook al gehakt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:25 schreef Caland het volgende:
Misschien moet Karien eens een weekje in Marseille gaan rondlopen, bij voorkeur rond een redelijk belangrijke voetbalwedstrijd van de club aldaar.
We moeten terug naar de hark.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen met bladblazers hebben enorme piemels. Zeker als het van die bladblazers met zuigstand zijn.
#stackingsats maatquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Bitcoin gat moet weer aangevuld worden. @:Atypisch @:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |