3-0quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel is het? Ik kijk naar België - Polen
1-1quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
40-45quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
40-45quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Nicequote:
Campingzenderquote:
Boniek WK 1982.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb z'n moeder geneukt. Hoe Lang.quote:
Over een maand zijn we eindelijk af van oud-voetballers in gokreclamesquote:
Is dat zo? Nieuwe wetgeving oid?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een maand zijn we eindelijk af van oud-voetballers in gokreclames
Ah ja, klopt idd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat zo? Nieuwe wetgeving oid?
Ben harde kern brugge fan.quote:
Wim Kieft die er reclame voor maakt vond ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een maand zijn we eindelijk af van oud-voetballers in gokreclames
Sterkte.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben harde kern brugge fan.
Van mij mag ie zeker bij ons blijven.
Hierna nog Wim Kieft in een poedersuiker-reclame.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Kieft die er reclame voor maakt vond ik dan wel weer grappig
Speler met de meeste voetbalintelligentie bij dit Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Timmy Simons is analyst bij de commercieele Belg .
Info die vast niemand boeitOh, Martinez heeft hem niet opgeroepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Bommel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gozer kan er ook helemaal niks van. Wie is ermee gekomen dat hij talent zou hebben?
België weer achter?quote:
quote:
Dan heb je centrale verdedigers als de Vrij, de Ligt, vDijk, Timber, Ake, vBeek, of zelfs Geertruida of Blind nog als je al die jongens om wat voor reden dan ook niet kan opstellen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gozer kan er ook helemaal niks van. Wie is ermee gekomen dat hij talent zou hebben?
Volgens @PSVCL beter dan Timber.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blij dat die gast weg isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens @:PSVCL beter dan Timber.
Geertruidaquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je centrale verdedigers als de Vrij, de Ligt, vDijk, Timber, Ake, vBeek, of zelfs Geertruida of Blind nog als je al die jongens om wat voor reden dan ook niet kan opstellen.
Probeer het dan nou niet met Teze, dat wordt nooit wat.
Blindquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je centrale verdedigers als de Vrij, de Ligt, vDijk, Timber, Ake, vBeek, of zelfs Geertruida of Blind nog als je al die jongens om wat voor reden dan ook niet kan opstellen.
Probeer het dan nou niet met Teze, dat wordt nooit wat.
AlLeS vAn FeYeNooRD iS KuTquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap nou niet op die gast. Het is net Pietjepuk
Vind hem op CB in 532 wel aardigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blind als back is verschrikkelijk.
Blind als CV vind ik best oké.
Haha jaquote:
Stop met deze act.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is de B divisie aantrekkelijk?
Als België zo blijft spelen. Spelen we er volgend jaar in.
Als je naar Bulgarije of ijsland wil jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zag laatst een interview van Geertruida en sindsdien ben ik groot fan van de beste man.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Maar Geertruida is toch geen materiaal voor het Nederlands elftal
Teze ook niet hoor, maar goed
Past goed bij een B-team.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry. Mensen met verstand van voetbal weten dat Geertruida beter is dan Teze.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap nou niet op die gast. Het is net Pietjepuk
Blind die niet hoeft te lopen is een uitstekende speler.quote:
Lood om oud ijzerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry. Mensen met verstand van voetbal weten dat Geertruida beter is dan Teze.
Kunnen er beide weinig vanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GGMM is een bot.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
NOS website heeft ook een stream.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Hmm geluid loopt niet synchroon bij ziggogo...
Vind hem wel een stuk beter dan Teze of Indi, maar voor nu begrijp ik best dat hij naar Jong Oranje ging hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Alles van Ziggo is kut.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Hmm geluid loopt niet synchroon bij ziggogo...
Goede interviews kunnen geven is geen criterium, anders was Noa Lang inmiddels voor het leven verbannen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een interview van Geertruida en sindsdien ben ik groot fan van de beste man.
Toevallig net nadat ik zijn grapjes niet grappig noemdequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal heeft het niet zo op forum admin @:GGMM
Definitief einde tijdperk België.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ziggo gaf geen lag bij haxball.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles van Ziggo is kut.
Maar jij hebt zeker geen Giganet!
Geert de afgelopen maanden was echt geweldig. Heerlijke ontwikkeling doorgemaakt. Ben echt heel benieuwd naar hem volgend seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij blijven wel aardig doen tegen die vermoeiende vent anders worden we nooit modquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal heeft het niet zo op forum admin @:GGMM
Nog dertig minuten en we zijn er voorgoed vanaf. Hou je sterk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snoeks zit hele biografieën op te lezen...
Waarom zou je mod willen wordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:02 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wij blijven wel aardig doen tegen die vermoeiende vent anders worden we nooit mod
Wel leuk voor het WK.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je mod willen worden
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert de afgelopen maanden was echt geweldig. Heerlijke ontwikkeling doorgemaakt. Ben echt heel benieuwd naar hem volgend seizoen.
Dat is mijn droombaan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je mod willen worden
Bedankt maatquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan er weinig van. Gaat ook niks worden.
Wie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Succes met de discussie met Slobeend
Dit boeit niemandquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa dag moeder we zijn nog niet thuis
BELGIE - Polen 2-1
Dan is Horst, weg.quote:
Dat had ik niet verwacht!quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Jeroen Greuter vindt het
Dan verander ik van mening
Pics van je moeder?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa dag moeder we zijn nog niet thuis
BELGIE - Polen 2-1
Leuke speler voor Willem II?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan er weinig van. Gaat ook niks worden.
Vent? Dat mag niet meer hier. Zie de FOK regenboogbanner.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:02 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wij blijven wel aardig doen tegen die vermoeiende vent anders worden we nooit mod
Je moeder boeit ook niemand.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:05 schreef Coco het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Weghorst. Dank.
WeghorstGodquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:05 schreef Coco het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Weghorst. Dank.
Elke foto van Noa Lang is walgelijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef Coco het volgende:
Er is een hele walgelijke foto van Noa Lang.
Graag delen danquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef Coco het volgende:
Er is een hele walgelijke foto van Noa Lang.
Hmm zo gaat dat ook bij haxball.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De wedstrijd is niks dus ga je wat users bijlangs.
Link?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een filmpje doorgestuurd van Rob Kampaids
@:zipportal
Die hebben wel een beetje veel pech dit jaar jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:08 schreef TLC het volgende:
Oekraine zou willen dat ze tegen dit Wales hadden gespeeld
En heet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang echt niks laten zien
Kan je nagaan hoe slecht het Belgische voetbal is.
Ik vind Geertruida goed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:09 schreef GGMM het volgende:
Alle users die Geertruida goed vinden hebben iets gemeen
Daarom dat er veel Nederlanders mislukken in Belgiëquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang echt niks laten zien
Kan je nagaan hoe slecht het Belgische voetbal is.
Kleine penis?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:09 schreef GGMM het volgende:
Verstand van voetbal en oog voor talent.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ruudje fucking Vormer was daar de beste speler van de competitiequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat er veel Nederlanders mislukken in België
Ruud Vormerquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat er veel Nederlanders mislukken in België
Hoezo? Hebben zelfs het songfestival gewonnen dit jaarquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben wel een beetje veel pech dit jaar ja
'gewonnen'quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben zelfs het songfestival gewonnen dit jaar
Omdat de gemiddelde NL coach het IQ heeft van een oliebol en niet weten hoe een team op te stellen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruudje fucking Vormer was daar de beste speler van de competitie
Neequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden jullie 25 miljoen betalen voor Bergwijn?
Er zijn zat Nederlandse spelers mislukt in België, zoals Lex Immers en Vlap. Ik weet geen andere spelers, maar ze zijn er vast.quote:
Nul likes naar de mods.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:13 schreef Coco het volgende:
Er wordt in de geest van de wedstrijd gemodereerd.
Dit staat jou vrij.quote:
We roddelen hier?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon 2 landen aanmoedigen voortaan
Als Pietje 2 clubs mag kiezen mag jij 2 landen
Wat hebben jouw posts te maken met [Live 8/6, 20u45: Uefa Nations League] Wales - Nederland #2quote:
België staat voor. Ter info.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roddel niet zo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou een goede moderator zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat hebben jouw posts te maken met [Live 8/6, 20u45: Uefa Nations League] Wales - Nederland #2
Wie ben jijquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat hebben jouw posts te maken met [Live 8/6, 20u45: Uefa Nations League] Wales - Nederland #2
Wellicht, echter las ik net dat die wedstrijden al om 11:00 beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een kandidaat om samen met jou het WK te modereren?
Dan valt @Drizzt afquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wellicht, echter las ik net dat die wedstrijden al om 11:00 beginnen.
Terwijl hun liedje helemaal niet zo goed was.quote:
Proleet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Als medeknotter ben ik niet enthousiast over het kapsel van Gareth Bale.
Als persoon met een normaal kapsel ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Dat zou kunnen.quote:
Nooit geweten dat jij een flikker bentquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef -XOR- het volgende:
In de derde helft?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bale scoort straks via een vrije trap.
Op balbezit spelen genotquote:
Nou ja, het is beter voor je darmflora dat gewoon zijn beloop te laten. Als je het gaat ophouden wordt het allemaal erg vervelend!quote:
Daar zou ik wel als een stekker van de pest in hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bale scoort straks via een vrije trap.
Vrouwen en kinderen laten windjes.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het is beter voor je darmflora dat gewoon zijn beloop te laten. Als je het gaat ophouden wordt het allemaal erg vervelend!
Deze uitdrukking ken ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zou ik wel als een stekker van de pest in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |