Ik zag laatst een interview van Geertruida en sindsdien ben ik groot fan van de beste man.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Maar Geertruida is toch geen materiaal voor het Nederlands elftal
Teze ook niet hoor, maar goed
Past goed bij een B-team.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is de B divisie aantrekkelijk?
Als België zo blijft spelen. Spelen we er volgend jaar in.
Sorry. Mensen met verstand van voetbal weten dat Geertruida beter is dan Teze.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap nou niet op die gast. Het is net Pietjepuk
Blind die niet hoeft te lopen is een uitstekende speler.quote:
Lood om oud ijzerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry. Mensen met verstand van voetbal weten dat Geertruida beter is dan Teze.
Kunnen er beide weinig vanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GGMM is een bot.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
NOS website heeft ook een stream.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Hmm geluid loopt niet synchroon bij ziggogo...
Vind hem wel een stuk beter dan Teze of Indi, maar voor nu begrijp ik best dat hij naar Jong Oranje ging hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Alles van Ziggo is kut.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Hmm geluid loopt niet synchroon bij ziggogo...
Goede interviews kunnen geven is geen criterium, anders was Noa Lang inmiddels voor het leven verbannen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een interview van Geertruida en sindsdien ben ik groot fan van de beste man.
Toevallig net nadat ik zijn grapjes niet grappig noemdequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal heeft het niet zo op forum admin @:GGMM
Definitief einde tijdperk België.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is de B divisie aantrekkelijk?
Als België zo blijft spelen. Spelen we er volgend jaar in.
Ziggo gaf geen lag bij haxball.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles van Ziggo is kut.
Maar jij hebt zeker geen Giganet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |