Blindquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je centrale verdedigers als de Vrij, de Ligt, vDijk, Timber, Ake, vBeek, of zelfs Geertruida of Blind nog als je al die jongens om wat voor reden dan ook niet kan opstellen.
Probeer het dan nou niet met Teze, dat wordt nooit wat.
AlLeS vAn FeYeNooRD iS KuTquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap nou niet op die gast. Het is net Pietjepuk
Vind hem op CB in 532 wel aardigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blind als back is verschrikkelijk.
Blind als CV vind ik best oké.
Haha jaquote:
Stop met deze act.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is de B divisie aantrekkelijk?
Als België zo blijft spelen. Spelen we er volgend jaar in.
Als je naar Bulgarije of ijsland wil jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zag laatst een interview van Geertruida en sindsdien ben ik groot fan van de beste man.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Maar Geertruida is toch geen materiaal voor het Nederlands elftal
Teze ook niet hoor, maar goed
Past goed bij een B-team.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry. Mensen met verstand van voetbal weten dat Geertruida beter is dan Teze.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap nou niet op die gast. Het is net Pietjepuk
Blind die niet hoeft te lopen is een uitstekende speler.quote:
Lood om oud ijzerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry. Mensen met verstand van voetbal weten dat Geertruida beter is dan Teze.
Kunnen er beide weinig vanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
GGMM is een bot.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
NOS website heeft ook een stream.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Hmm geluid loopt niet synchroon bij ziggogo...
Vind hem wel een stuk beter dan Teze of Indi, maar voor nu begrijp ik best dat hij naar Jong Oranje ging hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Alles van Ziggo is kut.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Hmm geluid loopt niet synchroon bij ziggogo...
Goede interviews kunnen geven is geen criterium, anders was Noa Lang inmiddels voor het leven verbannen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een interview van Geertruida en sindsdien ben ik groot fan van de beste man.
Toevallig net nadat ik zijn grapjes niet grappig noemdequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal heeft het niet zo op forum admin @:GGMM
Definitief einde tijdperk België.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ziggo gaf geen lag bij haxball.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles van Ziggo is kut.
Maar jij hebt zeker geen Giganet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |