SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Timmy Simons is analyst bij de commercieele Belg .
Info die vast niemand boeitOh, Martinez heeft hem niet opgeroepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Bommel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gozer kan er ook helemaal niks van. Wie is ermee gekomen dat hij talent zou hebben?
België weer achter?quote:
quote:
Dan heb je centrale verdedigers als de Vrij, de Ligt, vDijk, Timber, Ake, vBeek, of zelfs Geertruida of Blind nog als je al die jongens om wat voor reden dan ook niet kan opstellen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gozer kan er ook helemaal niks van. Wie is ermee gekomen dat hij talent zou hebben?
Volgens @PSVCL beter dan Timber.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blij dat die gast weg isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens @:PSVCL beter dan Timber.
Geertruidaquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je centrale verdedigers als de Vrij, de Ligt, vDijk, Timber, Ake, vBeek, of zelfs Geertruida of Blind nog als je al die jongens om wat voor reden dan ook niet kan opstellen.
Probeer het dan nou niet met Teze, dat wordt nooit wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |