Nou als Nederland de poule wint zijn de halve finales en finale in Nederland, toch weer kans op een prijsquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niemand maakt die halve finale wat uit,zolang men maar niet laatste word in de groep, want dat kan welaardig wat punten kosten en er volgensmij zelfs voor zorgen dat je bij de loting van een volgend toernooi een potje lager gezet word.
Karsdorp doet het ook goed, maar vind Veltman wel sterker. Bij Ajax maakte hij nog wel eens een foutje, maar was hij ook enorm belangrijk, voornamelijk in het druk zetten en ballen veroveren. Ook als back is hij goed, maar uiteraard is Mazraoui op die positie wel van een andere orde.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan nog steeds wel eerder Karsdorp, toch?
Moet direct toegeven dat ik Brighton niet volg, maar jemig hee, fucking Veltman. Echt zoveel beter nu, als back zelfs?
Ik hoorde Snoeks weer, nadat ik dacht er van verlost te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:20 schreef TLC het volgende:
Kut, ik zag Iniesta weer scoren, ik wilde dat niet zien
Maar weten we van van Gelder wat de laatste Oranje wedstrijd is die hij van commentaar heeft voorzien, en of dat net zo'n zaadwestrijd was?quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Snoeks zijn meest memorabele teksten zijn eigenlijk altijd overtroffen door Jack van Gelder
Deze discussie gaan we nog heel vaak voeren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Nou als Nederland de poule wint zijn de halve finales en finale in Nederland, toch weer kans op een prijs
Waar speelt die gast ... ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 01:06 schreef KingRoland het volgende:
Teze was echt fucking slecht wat een aids
Lekkere speler die Schouten idd, beetje een Frenkie-lightquote:Op donderdag 9 juni 2022 06:40 schreef maxi-mus het volgende:
Teze kan écht niet he? Overigens mag Klaas Jan zijn pijlen richten op Jerdy in plaats van Teun.
Koopmeiners is in aanvallend opzicht vrij bruikbaar, scoort best vaak voor een speler die niet eens op 10 staat. Maar in het veldspel heb je er inderdaad vrij weinig aan, is gewoon te traag.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekkere speler die Schouten idd, beetje een Frenkie-light
Koopmeiners zal ik wel nooit begrijpen wat daar zo goed aan is
Wat is hier nou weer bijzonder aan...quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:55 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die Weghorst ook weer op de teamfoto staat![]()
@:caland
Niets maar Weghorst zit nou eenmaal in de hoek waar de klappen vallen. Was gewoon prima gisteren. Scoort een geweldige goal en was vrij nederig na afloop. Maar hij wordt gezocht.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer bijzonder aan...
Hij had na afloop ook een momentje met z'n teamgenoot die ruzie met hem begon te zoeken. "where was that for Burnley?". Fans van Burnley kotsen hem ook helemaal uit omdat hij niet geleverd heeft en hij niet de Championship in wilquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niets maar Weghorst zit nou eenmaal in de hoek waar de klappen vallen. Was gewoon prima gisteren. Scoort een geweldige goal en was vrij nederig na afloop. Maar hij wordt gezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |