Campingzenderquote:
Boniek WK 1982.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel is het? Ik kijk naar België - Polen
Ik heb z'n moeder geneukt. Hoe Lang.quote:
Over een maand zijn we eindelijk af van oud-voetballers in gokreclamesquote:
Is dat zo? Nieuwe wetgeving oid?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een maand zijn we eindelijk af van oud-voetballers in gokreclames
Ah ja, klopt idd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat zo? Nieuwe wetgeving oid?
Ben harde kern brugge fan.quote:
Wim Kieft die er reclame voor maakt vond ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een maand zijn we eindelijk af van oud-voetballers in gokreclames
Sterkte.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben harde kern brugge fan.
Van mij mag ie zeker bij ons blijven.
Hierna nog Wim Kieft in een poedersuiker-reclame.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Kieft die er reclame voor maakt vond ik dan wel weer grappig
Speler met de meeste voetbalintelligentie bij dit Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Timmy Simons is analyst bij de commercieele Belg .
Info die vast niemand boeitOh, Martinez heeft hem niet opgeroepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |