Ik word niet direct waanzinnig enthousiast van Wales - Nederland, nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom vind je het onzin? Lekker potje toch.
1-4quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:mexicanobakker
Hiermee probeer je vooral ieder land de kans te geven om op hun eigen fatsoenlijke niveau te oefenen, zodat alle landen van de federatie plezier kunnen hebben en niet wekelijks met monsterscores naar huis worden getikt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word niet direct waanzinnig enthousiast van Wales - Nederland, nee.
De 'hiermee proberen we oefenpotjes enige betekenis te geven'-cup
Maar vind je dat we als Nederland in een positie zijn om maar gewoon te zeggen dat deze cup geen reet voorstelt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word niet direct waanzinnig enthousiast van Wales - Nederland, nee.
De 'hiermee proberen we oefenpotjes enige betekenis te geven'-cup
Die mag volgende week.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is een grappig plaatje bij, maar die ga ik jullie besparen!
Vanwege de immer vervelende Rolling Stones zet dat ook geen zoden aan de dijk.quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar vind je dat we als Nederland in een positie zijn om maar gewoon te zeggen dat deze cup geen reet voorstelt?![]()
Paint it black vind ik wel leuk omdat ik vroeger Tour of Duty keek.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege de immer vervelende Rolling Stones zet dat ook geen zoden aan de dijk.
Niet echt. Maar meningen kunnen verschillen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Als we niet voor de hoogste prijs kunnen gaan hoef ik geen mindere prijs om toch nog een prijsje te hebben
snap je
Maak er een topic over met een poll.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt. Maar meningen kunnen verschillen.
Ik doelde meer op mening over de Nations League en niet wie gelijk heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was het niet van plan. Dan stemt iedereen op GGMM omdat hij het populairst is.
juichen.gifquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef TLC het volgende:
De laatste Oranje interland van Frank Snoeks
https://www.vi.nl/nieuws/(...)an-nederlands-elftal
![]()
Gimme Shelter is wel een lekker nummer.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Paint it black vind ik wel leuk omdat ik vroeger Tour of Duty keek.
Mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef TLC het volgende:
![]()
Tsja, in die tijd tegen heel veel matigheid gespeeld, maar 3 tegenstanders van niveau. Daar wel 1W2G ja, Mexico, Kroatië en België. Ik denk wel dat het lastig wordt, maar er zal wel met moeite gewonnen worden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laatste thuisnederlaag van Wales dateert van 2018. Moet het nog zien.
3-1quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
0-3quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
We spelen vanavond met 6 andere spelers ofzo? En Wales speelt heel verdedigend en stroperig. Denk dat het lastig zat wordt, vaak duurt het in dit soort potjes al een helft voordat er überhaupt een kans wordt gecreëerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, in die tijd tegen heel veel matigheid gespeeld, maar 3 tegenstanders van niveau. Daar wel 1W2G ja, Mexico, Kroatië en België. Ik denk wel dat het lastig wordt, maar er zal wel met moeite gewonnen worden.
0-2quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef TLC het volgende:
![]()
We juichen veel onder Louis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Wales geeft ook veel jeugd de kans las ik.
0-2 Nederland.
We gaan JUICHEN.
0-4quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Snoeksgodquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef TLC het volgende:
![]()
1-4quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Ik weet nog dat-ie debuteerde. Was geen succes. Wedstrijd van Telstar.quote:
Hoe oud ben jij, 140?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat-ie debuteerde. Was geen succes. Wedstrijd van Telstar.
59quote:
En toch herinnert iedereen zich alleen nog het radiocommentaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:14 schreef TLC het volgende:
Snoeks was erbij bij het doelpunt van Bergkamp tegen Argentinie
Tijdens de pot tegen Argentinië had hij het over Oost-Duitslandquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:14 schreef TLC het volgende:
Snoeks was erbij bij het doelpunt van Bergkamp tegen Argentinieen de epische wedstrijden van Oranje tegen Brazilie en Spanje
Klopt. Ging nergens over.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens de pot tegen Argentinië had hij het over Oost-Duitsland
Kap eens met je actsquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom vind je het onzin? Lekker potje toch.
Hij heeft wel gelijk dat Nederland toch maar moet proberen om die Nations League een keer te winnen aangezien het toch een beetje het equivalent is van de KNVB-beker voor landenteams. Zo'n slecht verzonnen toernooi is het verder ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:55 schreef Sked het volgende:
Als Pietje het belangrijk vindt om zulke kutpotjes te winnen moet hij dat lekker zelf weten
In het interlandvoetbal zijn gewoon niet zoveel tastbare prijzen daarbij. Pakken wat je pakken kan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Nederland toch maar moet proberen om die Nations League een keer te winnen aangezien het toch een beetje het equivalent is van de KNVB-beker voor landenteams. Zo'n slecht verzonnen toernooi is het verder ook niet.
Al is het ook geen toernooi waar je slecht in slaap komt als je er onverhoopt uit ligt.
Hier blijft men voor thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef BobW het volgende:
Flekken; Hateboer, Teze, De Vrij, De Ligt, Malacia; Koopmeiners, Schouten, Lang, Gakpo, Weghorst
Lol
Tering wat een kutelftal.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef BobW het volgende:
Flekken; Hateboer, Teze, De Vrij, De Ligt, Malacia; Koopmeiners, Schouten, Lang, Gakpo, Weghorst
Lol
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Nederland toch maar moet proberen om die Nations League een keer te winnen aangezien het toch een beetje het equivalent is van de KNVB-beker voor landenteams. Zo'n slecht verzonnen toernooi is het verder ook niet.
Al is het ook geen toernooi waar je slecht in slaap komt als je er onverhoopt uit ligt.
Ach als we eruit vliegen lig ik er ook geen nachten wakker van (na Portugal in 2019 was het even balen en weer door) maar het totale bagatelliseren dat het niets voorstelt vind ik ook bullshit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
In het interlandvoetbal zijn gewoon niet zoveel tastbare prijzen daarbij. Pakken wat je pakken kan.
Geen enkel normaal persoon neemt de Nations League serieusquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:27 schreef Sked het volgende:
Louis neemt deze wedstrijd in ieder geval niet zo serieus.
Dit kan niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef BobW het volgende:
Lol
Dit is een goed stel, hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef BobW het volgende:
Lol
Het blijft kut dat we nu gewoon een heerlijke maand met WK-wedstrijden hadden moeten hebben, maar in plaats daarvan straks op een maandagochtend om 11 uur in november naar Nederland - Senegal mogen gaan kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkel normaal persoon neemt de Nations League serieus
Wees gewoon blij dat er nu nog een aantal prima wedstrijden zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het blijft kut dat we nu gewoon een heerlijke maand met WK-wedstrijden hadden moeten hebben, maar in plaats daarvan straks op een maandagochtend om 11 uur in november naar Nederland - Senegal mogen gaan kijken.
Ach, Wales speelt ook met een B ploeg, dus ff testen kan bestquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef BobW het volgende:
Lol
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef BobW het volgende:
Lol
Ja, da's teleurstellend. Tegenvallend. Matig. Of een ander woord wat daar in de plaats kanquote:
Dat verwacht ik niet. Totaal niet ingespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Overigens vind ik Koopmeiners, Lang, Gakpo en Schouten wel leuke spelers. Kan best een leuke wedstrijd worden.
Geen vertrouwen hebben in van Gaalquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Totaal niet ingespeeld.
Je hebt dus niet geluisterd naar hemquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:21 schreef TornadoDK het volgende:
De Lou neemt het niet echt serieus blijkbaar
Uiteraard gaan we kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit een best leuke opstelling eigenlijk.
Ik ga wel kijken.
Dan unblock je Piet maar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
Oh
Ik zag dit topic blijkbaar niet omdat het door TS was geopend
Vond het al raar dat NIEMAND aan het voorbeschouwen was
Overwogenquote:
Laat je niet kennen vriend, we stellen je posts altijd enorm op prijs.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Caland kan zich altijd zo lekker aanstellen.
Dat was Noa Langquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
Stadion leeg
Ze lopen daar blijkbaar niet warm voor Wouter Weghorst en de man die in zijn ééntje het Belgische voetbal op de kaart heeft gezet
Ook alleen al de opmerking: "Belgjes ook aan gezet", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ik wil dat je 'koffiewinkel' vervangt met 'Starbucks'.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Belgjes ook aan gezet", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Te lui om daar iets anders te verzinnen allen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, winnaar WIDM prono 2017.
Ik wil dat je het vanavond nog wijzigt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te lui om daar iets anders te verzinnen allen.
Op het WK spelen ze met lange mouwenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Spelen ze eigenlijk ook met deze shirts op het WK?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil dat je het vanavond nog wijzigt.
Anders volgen er stevige maatregelen.
Regenboog shirts en sokken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Spelen ze eigenlijk ook met deze shirts op het WK?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef TLC het volgende:
Wappie Wout die niet met Burnley in het CS wil spelen maar wel weer als ze weer promoveren![]()
![]()
Nee schaatst bij Anema.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten, die speelt toch bij ADO ofzo?
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit was ook een gelovige wappie. Nu dood. Ter info.
Mediageil vriendje van Peturrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten, die speelt toch bij ADO ofzo?
Omdat het nergens om gaatquote:
Het is een soort conference league. Alleen het team dat de beker wint vindt het een goed toernooi.quote:
Ah dat is waar. Dat is zeker ook waarom onze topper Veltman thuis mag blijven. Dat is verdomme belangrijke schakel bij Brighton. Die hoort er toch bij? Of blessure?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het is een soort conference league. Alleen het team dat de beker wint vindt het een goed toernooi.
Eet je dan croky?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door Noa Lang kijk ik steeds naar de Belgische competitie.
Hebben jullie daar ook last van?
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het hadden ook de Belgjes kunnen zijnquote:
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door Noa Lang ben ik laatst weer Jambers gaan bingen op youtube. Telt dat ook?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal niet. Vroeger wel de samenvattingen bij de BRT toen diverse clubs echt goede elftallen hadden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Nederland mist een typeLeuk, een twelftal-plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Nederland mist een typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Oké ongevaccineerde.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Zipportal probeert veel grapjes, niet allemaal een succes
Het heeft toch 13 minuten geduurd.quote:
Zitten allemaal domino te kijken op rtl.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef TLC het volgende:
t'is ook niet bepaald uitverkocht daar, je hoort zelfs de spelers op het veld
Nou, dan moet jij hem vaker posten!quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje, ik hoop dat we dit plaatje vanavond nog veel vaker zien.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje, ik hoop dat we dit plaatje vanavond nog veel vaker zien.
Nu is het topic net zo leuk als de Conference League!quote:
Messi?quote:
Niet echt, maar ik ben een beetje moe (slecht geslapen) dus een serie volgen doe ik even niet nu. Dan deze wedstrijd maarquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond makker. Hopelijk vermaak je je een beetje.
Het is tot nu toe wel slaapverwekkend dus dat gaat vast voor een goede nachtrust zorgen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben een beetje moe (slecht geslapen) dus een serie volgen doe ik even niet nu. Dan deze wedstrijd maar
Waarom heb je slecht geslapen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben een beetje moe (slecht geslapen) dus een serie volgen doe ik even niet nu. Dan deze wedstrijd maar
Kiespijn.quote:
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb vind ik het ook geen geweldenaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
Die had hij ook gewoon kunnen vangen
Hopelijk komt die vent niet naar Ajax
Dat heeft echt in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
Over kutkeepers gesproken, wat is er met Bijlow? Weer geblesseerd?
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft echt in alle kranten gestaan.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Flekken deed hier een ‘Henk Timmer-redding’
Een showduik terwijl hij hem gewoon klem kon hebben
Oh vandaar, hier kreeg ik het niet eens geladen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
M'n Ziggy stream loopt vast (ze hebben ook zo'n nieuwe kutplayer) maar zo erg vind ik dat niet.
Ja, viel mij ook op vandaag. Echt lelijk design ook.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
M'n Ziggy stream loopt vast (ze hebben ook zo'n nieuwe kutplayer) maar zo erg vind ik dat niet.
Caiway?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
Iedereen heeft altijd problemen met Ziggy
Gelukkig heb ik een normale provider
Wil je gewoon Ziggo zeggen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
Iedereen heeft altijd problemen met Ziggy
Gelukkig heb ik een normale provider
Die kunnen er dus gewoon geen reet vanquote:
Ai, dat doet toch een beetje afbreuk aan die mooie prestatie van Nederland A.quote:
Milik (lol)quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze opstelling maar niet op het WK.
Het is op tv.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zelfs de jut en jul leaque kunnen we vergetenquote:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Maar ik kom er net dus achter dat het WK om 11:00 op een maandag is.
Ja, dat is kut.
Hoe kan het dat niemand dit WK gewoon boycot
Dat is zodat Qatar op een beter tijdstip kan spelen, ze willen blijkbaar niet als eerste spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is kut.
Het WK is de hele dag door hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is kut.
Lekker tijden voor een vrije dag manquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is kut.
Wie gaat er 's ochtends die zooi modereren?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is kut.
Nee, daarvoor boeit dit WK me te weinigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekker tijden voor een vrije dag man
Ga ergens anders stoer doen.quote:
uh.. mijn duo collegaquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie gaat er 's ochtends die zooi modereren?
@Coco en ene @Fosivequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Skysherrifquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
@Cocoquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan stop ik ermeequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ja en @:paul vraagt er steeds om, maar ik doe de hele tijd net alsof ik dat niet lees
Thuiswerken genot als de corona weer opsteektquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekker tijden voor een vrije dag man
Ja, dit schreef ik dus al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is kut.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht de hele tijd dat dat Hans Janmaat was in plaats van Hateboer.
Speelt het A-elftal tegen Polen of tweede keus?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
België terug niveautje Estland aan het worden.
TOP 10 allertjdenquote:
Hazard mistte voor open doel na 3 minuten dus geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speelt het A-elftal tegen Polen of tweede keus?
November en December drukste periode van het jaar hier bij ons.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is kut.
Vanwege al die feestdagenkaartjes?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
November en December drukste periode van het jaar hier bij ons.
WK 2022 wordt 2 keer niets voor mij en België
De te winnen beker is best mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw humor is van het niveau Nations League
misttequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hazard mistte voor open doel na 3 minuten dus geen idee.
Dikke nek courtois zit liever op zijn jacht en is zogezegd geblesseerd. En lukaku wss geblesseerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speelt het A-elftal tegen Polen of tweede keus?
Deze welquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze post heeft (nog) geen likes...
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |