Overwogenquote:
Laat je niet kennen vriend, we stellen je posts altijd enorm op prijs.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Caland kan zich altijd zo lekker aanstellen.
Dat was Noa Langquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
Stadion leeg
Ze lopen daar blijkbaar niet warm voor Wouter Weghorst en de man die in zijn ééntje het Belgische voetbal op de kaart heeft gezet
Ook alleen al de opmerking: "Belgjes ook aan gezet", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ik wil dat je 'koffiewinkel' vervangt met 'Starbucks'.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Belgjes ook aan gezet", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Te lui om daar iets anders te verzinnen allen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, winnaar WIDM prono 2017.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |