Laat je niet kennen vriend, we stellen je posts altijd enorm op prijs.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Caland kan zich altijd zo lekker aanstellen.
Dat was Noa Langquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
Stadion leeg
Ze lopen daar blijkbaar niet warm voor Wouter Weghorst en de man die in zijn ééntje het Belgische voetbal op de kaart heeft gezet
Ook alleen al de opmerking: "Belgjes ook aan gezet", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ik wil dat je 'koffiewinkel' vervangt met 'Starbucks'.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Belgjes ook aan gezet", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Te lui om daar iets anders te verzinnen allen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, winnaar WIDM prono 2017.
Ik wil dat je het vanavond nog wijzigt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te lui om daar iets anders te verzinnen allen.
Op het WK spelen ze met lange mouwenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Spelen ze eigenlijk ook met deze shirts op het WK?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil dat je het vanavond nog wijzigt.
Anders volgen er stevige maatregelen.
Regenboog shirts en sokken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Spelen ze eigenlijk ook met deze shirts op het WK?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef TLC het volgende:
Wappie Wout die niet met Burnley in het CS wil spelen maar wel weer als ze weer promoveren![]()
![]()
Nee schaatst bij Anema.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten, die speelt toch bij ADO ofzo?
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit was ook een gelovige wappie. Nu dood. Ter info.
Mediageil vriendje van Peturrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten, die speelt toch bij ADO ofzo?
Omdat het nergens om gaatquote:
Het is een soort conference league. Alleen het team dat de beker wint vindt het een goed toernooi.quote:
Ah dat is waar. Dat is zeker ook waarom onze topper Veltman thuis mag blijven. Dat is verdomme belangrijke schakel bij Brighton. Die hoort er toch bij? Of blessure?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het is een soort conference league. Alleen het team dat de beker wint vindt het een goed toernooi.
Eet je dan croky?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door Noa Lang kijk ik steeds naar de Belgische competitie.
Hebben jullie daar ook last van?
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het hadden ook de Belgjes kunnen zijnquote:
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door Noa Lang ben ik laatst weer Jambers gaan bingen op youtube. Telt dat ook?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal niet. Vroeger wel de samenvattingen bij de BRT toen diverse clubs echt goede elftallen hadden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Nederland mist een typeLeuk, een twelftal-plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Nederland mist een typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Oké ongevaccineerde.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Zipportal probeert veel grapjes, niet allemaal een succes
Het heeft toch 13 minuten geduurd.quote:
Zitten allemaal domino te kijken op rtl.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef TLC het volgende:
t'is ook niet bepaald uitverkocht daar, je hoort zelfs de spelers op het veld
Nou, dan moet jij hem vaker posten!quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje, ik hoop dat we dit plaatje vanavond nog veel vaker zien.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje, ik hoop dat we dit plaatje vanavond nog veel vaker zien.
Nu is het topic net zo leuk als de Conference League!quote:
Messi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |