Ik wil dat je het vanavond nog wijzigt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te lui om daar iets anders te verzinnen allen.
Op het WK spelen ze met lange mouwenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Spelen ze eigenlijk ook met deze shirts op het WK?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil dat je het vanavond nog wijzigt.
Anders volgen er stevige maatregelen.
Regenboog shirts en sokken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Spelen ze eigenlijk ook met deze shirts op het WK?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef TLC het volgende:
Wappie Wout die niet met Burnley in het CS wil spelen maar wel weer als ze weer promoveren![]()
![]()
Nee schaatst bij Anema.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten, die speelt toch bij ADO ofzo?
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit was ook een gelovige wappie. Nu dood. Ter info.
Mediageil vriendje van Peturrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouten, die speelt toch bij ADO ofzo?
Omdat het nergens om gaatquote:
Het is een soort conference league. Alleen het team dat de beker wint vindt het een goed toernooi.quote:
Ah dat is waar. Dat is zeker ook waarom onze topper Veltman thuis mag blijven. Dat is verdomme belangrijke schakel bij Brighton. Die hoort er toch bij? Of blessure?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het is een soort conference league. Alleen het team dat de beker wint vindt het een goed toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |