Niet echt, maar ik ben een beetje moe (slecht geslapen) dus een serie volgen doe ik even niet nu. Dan deze wedstrijd maarquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond makker. Hopelijk vermaak je je een beetje.
Het is tot nu toe wel slaapverwekkend dus dat gaat vast voor een goede nachtrust zorgen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben een beetje moe (slecht geslapen) dus een serie volgen doe ik even niet nu. Dan deze wedstrijd maar
Waarom heb je slecht geslapen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben een beetje moe (slecht geslapen) dus een serie volgen doe ik even niet nu. Dan deze wedstrijd maar
Soms gebeurt dat gewoon.quote:
Kiespijn.quote:
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb vind ik het ook geen geweldenaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
Die had hij ook gewoon kunnen vangen
Hopelijk komt die vent niet naar Ajax
Dat heeft echt in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
Over kutkeepers gesproken, wat is er met Bijlow? Weer geblesseerd?
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft echt in alle kranten gestaan.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Flekken deed hier een ‘Henk Timmer-redding’
Een showduik terwijl hij hem gewoon klem kon hebben
Oh vandaar, hier kreeg ik het niet eens geladen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
M'n Ziggy stream loopt vast (ze hebben ook zo'n nieuwe kutplayer) maar zo erg vind ik dat niet.
Ja, viel mij ook op vandaag. Echt lelijk design ook.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
M'n Ziggy stream loopt vast (ze hebben ook zo'n nieuwe kutplayer) maar zo erg vind ik dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |