Heb je een bron?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:23 schreef geitenbrei het volgende:
Er komt straks een persconferentie met Nadal en Federer.
Wat gaat daar gezegd worden?
🌩🌩quote:Op zondag 5 juni 2022 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
14 keer is wel echt bizar, kan niet snel iemand bedenken in een andere sport die een groot jaarlijks toernooi 14 keer heeft gewonnen.
Ik heb niet eens een pushbericht van de NOS gehadquote:Op zondag 5 juni 2022 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar je hoort exact hetzelfde riedeltje als bij nummer 13 en bij nummer 12 en bij nummer 11 enzo, en dan doen de analysten op TV weer alsof dít echt het meest unieke sportmoment ooit is, maar het is in feite gewoon weer een gezapige anonieme finale die om geen enkele reden echt het geheugen in gaat
En natuurlijk dat constante geneuzel altijd over 'GOAT' en meeste GS-titels en gedoe.
Mwah. Ze moeten eerst nog dure kaartjes verkopen voor de Laver Cup.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net dit. Zouden ze beiden zeggen dat ze stoppen?
Omdat hij geen verdere roofbouw wil plegen op zijn lichaam.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:41 schreef Alpha0 het volgende:
Tsja waarom zou je stoppen zolang je nog competitief bent.
Maar da's toch een half demonstratietoernooi?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mwah. Ze moeten eerst nog dure kaartjes verkopen voor de Laver Cup.
Laatste jaar dus laatste keer Laver Cup! Komt dat zien, 1000 dollar per stoelquote:Op zondag 5 juni 2022 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mwah. Ze moeten eerst nog dure kaartjes verkopen voor de Laver Cup.
Matige bron.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie net dit. Zouden ze beiden zeggen dat ze stoppen?
Zag ook al ergens een bericht dat die persconferentie er helemaal niet is. We zullen wel zien.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand enig idee hoe laat die persconferentie is? De Engelse commentatoren heb ik er nog geeneen keer over gehoord.
Ja.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zag ook al ergens een bericht dat die persconferentie er helemaal niet is. We zullen wel zien.
Dat hij geen echte top 10 speler isquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal doet niet mee met Wimbledon toch?
Volgens Marca (Spaanse sportkrant) zal hij voorlopig niet spelen, maar dat is nog niet officieel bevestigd.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal doet niet mee met Wimbledon toch?
Ik geef hem groot gelijk. Van mij mag Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO winnen (wat niet ondenkbaar is) als Nadal RG 2023 wint.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Volgens Marca (Spaanse sportkrant) zal hij voorlopig niet spelen, maar dat is nog niet officieel bevestigd.
Ja, begrijpelijk dat hij geen Wimbledon speelt. Daar valt voor hem niet veel meer te winnen. En deze keer kan je op Wimbledon ook nog eens geen ranking punten winnen. Dan is herstel al helemaal belangrijker. Wel heel jammer, ik had Nadal graag nog eens een echte mooie run op Wimbledon zien maken, maar 2008 en 2010 zullen wel zijn enige overwinningen daar blijven.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Billy Jean King?
[..]
Om zijn lichaam rust te gunnen. (Bron.)
Jij bent helemaal geen Federer-fan!quote:Op zondag 5 juni 2022 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Van mij mag Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO winnen (wat niet ondenkbaar is) als Nadal RG 2023 wint.
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat heeft hij al zo vaak uitgelegd.
Mwah. Hij speelde elke dag met injecties/pijnstillers in zijn voet. Dat kan je niet 5 jaar volhouden.quote:
Dit hoorde ik in 2007 al. We weten allemaal dat je met injecties ver kunt komen in de sport.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Mwah. Hij speelde elke dag met injecties/pijnstillers in zijn voet. Dat kan je niet 5 jaar volhouden.
Exact. Zeker 10 jaar geleden werd hij hier (en elders) al regelmatig afgeschreven. Of er werd in ieder geval gezegd ''Die Nadal gaat nooit een lange carrière hebben met die belasting op zijn gewrichten''quote:Op zondag 5 juni 2022 18:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit hoorde ik in 2007 al. We weten allemaal dat je met injecties ver kunt komen in de sport.
staatssecretarissen.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Fernando Alonso?
Marc Márquez?
Xavi Hernández?
Miguel Induráin?
Pau Gasol?
Iniestaquote:Op zondag 5 juni 2022 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Fernando Alonso?
Marc Márquez?
Xavi Hernández?
Miguel Induráin?
Pau Gasol?
Djoko mag Amerika niet inquote:Op zondag 5 juni 2022 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Van mij mag Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO winnen (wat niet ondenkbaar is) als Nadal RG 2023 wint.
Die staat dus volgend jaar gewoon weer in de vinalequote:
Dan ben je mentaal zo verschrikkelijk sterk en kan je zo goed ballen. Petje afquote:Op zondag 5 juni 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Niks voelen in je voet, maar toch urenlang op de baan staan alsof er niks aan de hand is. Juist ja
Niemand kan dat, behalve Nadalgod. Wat is hij zielig, wat moet hij voor ontberingen doorstaan. Wat een heroïek. Wat een ongekende held.quote:
Denk dat Rafa in een rolstoel ook wel zou hebben gewonnen, maar dan wellicht in 5.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:50 schreef eentwee het volgende:
Ik ken ook iemand die niks voelt in de voet. Die zit in een rolstoel.
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Niemand kan dat, behalve Nadalgod. Wat is hij zielig, wat moet hij voor ontberingen doorstaan. Wat een heroïek. Wat een ongekende held.
is wel zoquote:Op zondag 5 juni 2022 18:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Niemand kan dat, behalve Nadalgod. Wat is hij zielig, wat moet hij voor ontberingen doorstaan. Wat een heroïek. Wat een ongekende held.
True. Wezenlijk verschil is wel dat hij nu zelf ook voorzichtiger is in plannen en letterlijk in zijn speech zegt dat hij mooi vond om 'one more time' in de finale te staan. Kan best zijn dat 'ie er volgend jaar weer staat, maar chronische pijn moet je niet uitdagen.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Exact. Zeker 10 jaar geleden werd hij hier (en elders) al regelmatig afgeschreven. Of er werd in ieder geval gezegd ''Die Nadal gaat nooit een lange carrière hebben met die belasting op zijn gewrichten''
...
Inderdaad, van dit toernooi heeft hij echt een paar weken last. Denk echt dat hij een weekje of 2 nauwelijks kan lopen. Zou me toch kunnen voorstellen dat je het er op een gegeven moment niet meer voor over hebt. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen. Dit laat wel de liefde voor de sport zien.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:27 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
True. Wezenlijk verschil is wel dat hij nu zelf ook voorzichtiger is in plannen en letterlijk in zijn speech zegt dat hij mooi vond om 'one more time' in de finale te staan. Kan best zijn dat 'ie er volgend jaar weer staat, maar chronische pijn moet je niet uitdagen.
Ja, klopt. Maar toch klasse.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk dat hij geen Wimbledon speelt. Daar valt voor hem niet veel meer te winnen. En deze keer kan je op Wimbledon ook nog eens geen ranking punten winnen. Dan is herstel al helemaal belangrijker. Wel heel jammer, ik had Nadal graag nog eens een echte mooie run op Wimbledon zien maken, maar 2008 en 2010 zullen wel zijn enige overwinningen daar blijven.
Tot de tiebreak van de vierde set in de Wimbledon-finale van 2008 wel.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat heeft hij al zo vaak uitgelegd.
quote:
Si señooooooooor.quote:
Daar teken ik voor.quote:
Dat was denk ik na RG 2006 al zo.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad, van dit toernooi heeft hij echt een paar weken last. Denk echt dat hij een weekje of 2 nauwelijks kan lopen. Zou me toch kunnen voorstellen dat je het er op een gegeven moment niet meer voor over hebt. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen. Dit laat wel de liefde voor de sport zien.
Had ik ook niet zo vinden passen na een afgetekende overwinning. Maar hij leek wel te kijken alsof hij het amper kon geloven.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vond hem eigenlijk nauwelijks reageren na het matchpoint. Geen snoekduik naar de grond, niks.
Het was ook niet echt spannend he.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vond hem eigenlijk nauwelijks reageren na het matchpoint. Geen snoekduik naar de grond, niks.
Klopt, en hij moest tegen FAA en dat was spannend. Vervolgens tegen Djokovic, die erop gebrand was om te winnen. Toen tegen Zverev, en die had zeker kunnen winnen. En dan nog Ruud, die ook echt wel wat kan; staat morgen nummer 6 van de wereld.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk ook echt niet dat hij dit van tevoren verwacht had. Als het lichaam niet helemaal meer meewerkt is zo'n lang toernooi enorm onzeker.
Maar waarom het dan nog extremer maken door net te doen alsof je met een geamputeerde voet hebt gespeeld?quote:Op zondag 5 juni 2022 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, en hij moest tegen FAA en dat was spannend. Vervolgens tegen Djokovic, die erop gebrand was om te winnen. Toen tegen Zverev, en die had zeker kunnen winnen. En dan nog Ruud, die ook echt wel wat kan; staat morgen nummer 6 van de wereld.
Kennelijk had hij geen gevoel in die voet, door de zenuw verdoofd was. Lijkt me verdomd lastig om dan op topniveau een wedstrijd te moeten spelen.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waarom het dan nog extremer maken door net te doen alsof je met een geamputeerde voet hebt gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |