Ruud is dus beter dan Federer.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:11 schreef GwaiLow het volgende:
Ai, Nadal breekt niet zijn persoonlijk record die hij tegen Federer behaalde in 2013 door slechts 4 games te verliezen in de finale.
Ruud heeft over twaalf jaar 47 grand slam titels. Alleen deze pakt hij niet.quote:
Die moeten ook naar 5 sets, wel zo eerlijk.quote:
Wimbledon telt toch niet meer mee?quote:Op zondag 5 juni 2022 16:22 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ruud heeft over twaalf jaar 47 grand slam titels. Alleen deze pakt hij niet.
Wimbledon vorig jaar was al erg saai. Ben bang dat het dit jaar helemaal matig wordt. Zeker nu Haase niet meedoet.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moeten ook naar 5 sets, wel zo eerlijk.
[..]
Wimbledon telt toch niet meer mee?
Née joh, zelfs zwaar onder zijn niveau. Wedstrijd echt bedroevend.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:28 schreef GwaiLow het volgende:
Ruud staat aardig op de top van zijn kunnen te speren.
Waarom luister je niet naar Engels commentaar?quote:Op zondag 5 juni 2022 16:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Helemaal klaar met die Boogert. Net zo matig als die vorige servicegame van Ruud.
KPN heeft die optie niet helaas.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom luister je niet naar Engels commentaar?
Wat suf, nietn gewoon met de I/II-toets op je afstandsbediening?quote:
Voor mij Nadal-Zverev.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:45 schreef superniger het volgende:
Zverev - Alcaraz wedstrijd van het toernooi. imo.
quote:
Voor mij Alcaraz - Albert Ramos-Vinolas.quote:
Nop. Die knop is er niet.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat suf, nietn gewoon met de I/II-toets op je afstandsbediening?
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:28 schreef GwaiLow het volgende:
Ruud staat aardig op de top van zijn kunnen te speren.
quote:
Qua niveau kan je dat toch nooit als wedstrijd van toernooi zien? En dan vroege uitvallen van Zverev ookquote:
Even veel als Sampras in totaal aan Grand Slams.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:55 schreef Alpha0 het volgende:
Nou dat was hem. Ik ga de Wikipedia pagina's van Nadal maar updaten dat hij zijn 14e titel in Parijs binnen heeft.
Ik vond hem enorm sannend en er zaten veel geweldige rally's tussen. Zie bijvoorbeeld dit filmpje:quote:Op zondag 5 juni 2022 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua niveau kan je dat toch nooit als wedstrijd van toernooi zien? En dan vroege uitvallen van Zverev ook
Met daarnaast 50 bizarre afzwaaiers en waardeloze smashes van Zverev. Het was heel erg cringenquote:Op zondag 5 juni 2022 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond hem enorm sannend en er zaten veel geweldige rally's tussen. Zie bijvoorbeeld dit filmpje:
Nee lijkt mij nietquote:Op zondag 5 juni 2022 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder de Big Three gaan mensen als Ruud dus wel Grand Slam toernooien winnen.
1 ding is zeker, Nadal zal straks in zijn speech zeggen dat Ruud meer dan een enkele Grand Slam zal gaan winnen in zijn carrièrequote:Op zondag 5 juni 2022 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder de Big Three gaan mensen als Ruud dus wel Grand Slam toernooien winnen.
He had an ubeleebable runquote:Op zondag 5 juni 2022 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Nadal zal straks in zijn speech zeggen dat Ruud meer dan een enkele Grand Slam zal gaan winnen in zijn carrière
De vraag is wat de wedstrijd van het toernooi was, niet de beste beste wedstrijd. Voor mij in ieder geval Nadal-Djokovic, door de namen en het spel.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met daarnaast 50 bizarre afzwaaiers en waardeloze smashes van Zverev. Het was heel erg cringen
Ik zat me dat nog af te vragen, is wel een kans dat Nadal dat niet gaat doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Nadal zal straks in zijn speech zeggen dat Ruud meer dan een enkele Grand Slam zal gaan winnen in zijn carrière
Even veel als Wilander en Mcenroe bij elkaar.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Even veel als Sampras in totaal aan Grand Slams.
Wel een kenner die hier geen tijd aan heeft vergooidquote:
Tja, dat is waar. Maar die gasten hebben zelf wel toppers uitgeschakeld. Cilic pakt Medvedev en Rune pakt Tsitsipas.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef BobW het volgende:
Flopfinale.
Tsonga, Ruusuvuori, Sonego, Hurkacz, Rune, Cilic was ook geen spetterende road to the final voor Ruud met geen enkele top 10 speler.
Is dat zo?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:23 schreef geitenbrei het volgende:
Er komt straks een persconferentie met Nadal en Federer.
Wat gaat daar gezegd worden?
Nadal gaat denk ik stoppen. Dat zijn de (vage) geruchten althans.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:23 schreef geitenbrei het volgende:
Er komt straks een persconferentie met Nadal en Federer.
Wat gaat daar gezegd worden?
Sowieso de veel makkelijkere kant van het schema. Wel een bevestiging van zijn eigen status als top 10 speler.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef BobW het volgende:
Flopfinale.
Tsonga, Ruusuvuori, Sonego, Hurkacz, Rune, Cilic was ook geen spetterende road to the final voor Ruud met geen enkele top 10 speler.
Het antwoord bleek dus: neen. Precies 6 games.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke editie wordt saaier, deze of die in 2017? Met andere woorden: gaat Ruud meer games pakken dan 6?
Ik voorspel een bijna 3 uur durende 6-2, 6-1 6-1
14 keer is wel echt bizar, kan niet snel iemand bedenken in een andere sport die een groot jaarlijks toernooi 14 keer heeft gewonnen.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:31 schreef heywoodu het volgende:
Historie, unicum, records, etc!
Weer 2,5 uur die we nooit meer terug gaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Had je iets anders verwacht van Nadal in een Roland Garros finale?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:31 schreef heywoodu het volgende:
Historie, unicum, records, etc!
Weer 2,5 uur die we nooit meer terug gaan krijgen.
Zeker, maar je hoort exact hetzelfde riedeltje als bij nummer 13 en bij nummer 12 en bij nummer 11 enzo, en dan doen de analysten op TV weer alsof dít echt het meest unieke sportmoment ooit is, maar het is in feite gewoon weer een gezapige anonieme finale die om geen enkele reden echt het geheugen in gaatquote:Op zondag 5 juni 2022 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
14 keer is wel echt bizar, kan niet snel iemand bedenken in een andere sport die een groot jaarlijks toernooi 14 keer heeft gewonnen.
Fil Teelurquote:Op zondag 5 juni 2022 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
14 keer is wel echt bizar, kan niet snel iemand bedenken in een andere sport die een groot jaarlijks toernooi 14 keer heeft gewonnen.
Ja, die was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:09 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
De vraag is wat de wedstrijd van het toernooi was, niet de beste beste wedstrijd. Voor mij in ieder geval Nadal-Djokovic, door de namen en het spel.
[...]
Hij heeft gisteren nog gezegd dat het zo niet moet worden opgevat.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Nadal gaat denk ik stoppen. Dat zijn de (vage) geruchten althans.
Wat weinig tegen FAA.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:37 schreef superniger het volgende:
Nadal games lost by round:
R1 vs Thompson: 6 games lost
R2 vs Moutet: 8 games lost
R3 vs van de Zandschulp: 9 games lost
R4 vs Auger-Aliassime: 20 games lost
QF vs Djokovic: 14 games lost
SF vs Zverev: 12 games lost
F vs Ruud: 6 games lost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |