Maar de kans op een dicht dak lijkt me reëel. Vanaf 15.00 u. is er 40% kans op regen. Maar goed, ik hoop op een zonovergoten middag op RG.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook in deze wedstrijd dat Nadal 'm gaat pakken. Overtuigende 3-0 of wellicht een 3-1. Mits het dak wel gewoon open mag, anders moet hij nog op gaan passen. Maar nee, hij wint 'm gewoon.
Jij sluit dat dat Ruud wint? Anders gezegd: stel dat je wist dat Ruud zou winnen, zou je dan kijken?quote:
Zit je in het publiek?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar de kans op een dicht dak lijkt me reëel. Vanaf 15.00 u. is er 40% kans op regen. Maar goed, ik hoop op een zonovergoten middag op RG.
Slaaf van de terreurstaat!!!quote:Op zondag 5 juni 2022 10:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik moet werken en dat is helemaal niet erg!
Nee, maar dan stuiten Nadals ballen hoger op.quote:
Dit is geil!! @de_boswachterquote:Op zondag 5 juni 2022 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar dan stuiten Nadals ballen hoger op.
Elk nadal heb z'n voordeel. /fed-fanquote:Op zondag 5 juni 2022 10:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik moet werken en dat is helemaal niet erg!
Garcia/mladenovic is een mensonterend duo.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die Mladenovic ofzo ziet er best wel leuk uit.
Tot ze haar mond opentrekt
Jaa maar ze vindt het niet erg omdat er oorlog is, vrij wapenbezit en discriminatie.quote:
Wereldgozer is Team Neger. @Neef_Wuppiequote:Op zondag 5 juni 2022 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Garcia/mladenovic is een mensonterend duo.
Hup Gauff.
Voorzie jij problemen voor Nadal bij een dicht dak?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook in deze wedstrijd dat Nadal 'm gaat pakken. Overtuigende 3-0 of wellicht een 3-1. Mits het dak wel gewoon open mag, anders moet hij nog op gaan passen. Maar nee, hij wint 'm gewoon.
Nee, de tennisballen welke hij slaat.quote:
Ik teken ervoor.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke editie wordt saaier, deze of die in 2017? Met andere woorden: gaat Ruud meer games pakken dan 6?
Ik voorspel een bijna 3 uur durende 6-2, 6-1 6-1
Exotisch pijpen allenquote:Op zondag 5 juni 2022 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wereldgozer is Team Neger. @:neef_wuppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |