Klopt, maar dan is het recordverlengend. En het gaat mij er meer om dat hij zijn 22e GS wint dan dat hij zijn 14e RG wint. Want vergeet niet dat Djokovic de favoriet is voor Wimbledon, de US Open en de AO. Het zou dus zo kunnen zijn dat het in februari 2023 wat betreft gewonnen GS'en als volgt uitziet:quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:17 schreef eentwee het volgende:
Nadal heeft het record toch allang?
Je mag ipv Pogacar ook Lance Armstrong lezen. Ja, dat is beter. Die was nog ongeloofwaardiger. Armstronggoat
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het recordverlengend. En het gaat mij er meer om dat hij zijn 22e GS wint dan dat hij zijn 14e RG wint. Want vergeet niet dat Djokovic de favoriet is voor Wimbledon, de US Open en de AO. Het zou dus zo kunnen zijn dat het in februari 2023 wat betreft gewonnen GS'en als volgt uitziet:
1) Djokovic (23)
2) Nadal (22)
3) Federer (20)
En dan zou Nadal op RG volgend jaar weer langszij kunnen komen. Ik vind het gewoon spectaculair hoe die drie het tennis al zeventien jaar in hun greep houden en hoe ze zichzelf blijven ontwikkelen, elk op zijn eigen manier.
En wanneer is het dan genoeg voor je? Bij 30-30? De hele wereld stopt gedesillusioneerd met tennissen en de legends tour telt bij gebrek aan nieuwe proftennissers voortaan ook mee - 41-40?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het recordverlengend. En het gaat mij er meer om dat hij zijn 22e GS wint dan dat hij zijn 14e RG wint. Want vergeet niet dat Djokovic de favoriet is voor Wimbledon, de US Open en de AO. Het zou dus zo kunnen zijn dat het in februari 2023 wat betreft gewonnen GS'en als volgt uitziet:
1) Djokovic (23)
2) Nadal (22)
3) Federer (20)
En dan zou Nadal op RG volgend jaar weer langszij kunnen komen. Ik vind het gewoon spectaculair hoe die drie het tennis al zeventien jaar in hun greep houden en hoe ze zichzelf blijven ontwikkelen, elk op zijn eigen manier.
Het is genoeg als ze stoppen. Dan kijken we hoe ver ze zijn gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:57 schreef eentwee het volgende:
[..]
En wanneer is het dan genoeg voor je? Bij 30-30?
Nee, dat telt niet mee in de officiële statistieken.quote:De hele wereld stopt gedesillusioneerd met tennissen en de legends tour telt bij gebrek aan nieuwe proftennissers voortaan ook mee - 41-40?
Prima.quote:Zelf vind ik de geveinsde kwetsbaarheid en bescheidenheid buiten de baan van Nadal juist een van de irritante dingen die niet kloppen. Ik kan dat niet zo rijmen met zijn manier van tennissen, zo mededogenloos zijn en altijd vanuit elke positie op elke bal rennen, en 99 van de 100 ballen op de zwakke plek van de tegenstander slaan en ten diepste in je eigen succes geloven maar buiten de baan zo bescheiden zijn en jezelf altijd kleiner maken dan je bent. Dat is gewoon een act om populair te zijn. Ongeloofwaardig.
Ja weet ik veel, ik heb nauwelijks in deze hele reeks gekekenquote:
Uitstekende jinx deze post, eerste BP direct raak voor Rojerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef Szura het volgende:
Rojer en Arevalo hebben al 10 BPs weggewerkt, maar zelf nog geen BP gehad. Ben je ook zuur als tegenstanders als je dit alsnog verliest.
Nu haal je je eigen aversie tegen de winnaar (danwel Pogacar, danwel Nadal in dit geval) toch door elkaar met je eigen standpunt dat het niet leuk meer is. Als jij fan van Nadal was, dan was je morgen ook gaan kijken. Net zoals dat je Armstrong kennelijk een baas vindt. Daar wist je tot en met 2005 ook zeker van dat hij zou winnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:57 schreef eentwee het volgende:
[..]
En wanneer is het dan genoeg voor je? Bij 30-30? De hele wereld stopt gedesillusioneerd met tennissen en de legends tour telt bij gebrek aan nieuwe proftennissers voortaan ook mee - 41-40?
Zelf vind ik de geveinsde kwetsbaarheid en bescheidenheid buiten de baan van Nadal juist een van de irritante dingen die niet kloppen. Ik kan dat niet zo rijmen met zijn manier van tennissen, zo mededogenloos zijn en altijd vanuit elke positie op elke bal rennen, en 99 van de 100 ballen op de zwakke plek van de tegenstander slaan en ten diepste in je eigen succes geloven maar buiten de baan zo bescheiden zijn en jezelf altijd kleiner maken dan je bent. Dat is gewoon een act om populair te zijn. Ongeloofwaardig.
Dubbele Slam voor ONS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:24 schreef superniger het volgende:
Gelukkig heeft Krajicek nog een Wimbledon titel.HahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Kijk eens domquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ruud gestemd
Nadal lijkt al wedstrijden klaar voor de slacht
Verkeerde account @GwaiLowquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ruud gestemd
Nadal lijkt al wedstrijden klaar voor de slacht
Misschien @monkyyy of @Arizona, anders wordt dat pijnlijke billetjes maat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met die ander die ook Ruud stemt
Nope, ik denk ook in deze wedstrijd dat Nadal 'm gaat pakken. Overtuigende 3-0 of wellicht een 3-1. Mits het dak wel gewoon open mag, anders moet hij nog op gaan passen. Maar nee, hij wint 'm gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:24 schreef superniger het volgende:
Gelukkig heeft Krajicek nog een Wimbledon titel.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Leuke reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |