Maar de kans op een dicht dak lijkt me reëel. Vanaf 15.00 u. is er 40% kans op regen. Maar goed, ik hoop op een zonovergoten middag op RG.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook in deze wedstrijd dat Nadal 'm gaat pakken. Overtuigende 3-0 of wellicht een 3-1. Mits het dak wel gewoon open mag, anders moet hij nog op gaan passen. Maar nee, hij wint 'm gewoon.
Jij sluit dat dat Ruud wint? Anders gezegd: stel dat je wist dat Ruud zou winnen, zou je dan kijken?quote:
Zit je in het publiek?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar de kans op een dicht dak lijkt me reëel. Vanaf 15.00 u. is er 40% kans op regen. Maar goed, ik hoop op een zonovergoten middag op RG.
Slaaf van de terreurstaat!!!quote:Op zondag 5 juni 2022 10:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik moet werken en dat is helemaal niet erg!
Nee, maar dan stuiten Nadals ballen hoger op.quote:
Dit is geil!! @de_boswachterquote:Op zondag 5 juni 2022 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar dan stuiten Nadals ballen hoger op.
Elk nadal heb z'n voordeel. /fed-fanquote:Op zondag 5 juni 2022 10:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik moet werken en dat is helemaal niet erg!
Garcia/mladenovic is een mensonterend duo.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die Mladenovic ofzo ziet er best wel leuk uit.
Tot ze haar mond opentrekt
Jaa maar ze vindt het niet erg omdat er oorlog is, vrij wapenbezit en discriminatie.quote:
Wereldgozer is Team Neger. @Neef_Wuppiequote:Op zondag 5 juni 2022 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Garcia/mladenovic is een mensonterend duo.
Hup Gauff.
Voorzie jij problemen voor Nadal bij een dicht dak?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook in deze wedstrijd dat Nadal 'm gaat pakken. Overtuigende 3-0 of wellicht een 3-1. Mits het dak wel gewoon open mag, anders moet hij nog op gaan passen. Maar nee, hij wint 'm gewoon.
Nee, de tennisballen welke hij slaat.quote:
Ik teken ervoor.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke editie wordt saaier, deze of die in 2017? Met andere woorden: gaat Ruud meer games pakken dan 6?
Ik voorspel een bijna 3 uur durende 6-2, 6-1 6-1
Exotisch pijpen allenquote:Op zondag 5 juni 2022 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wereldgozer is Team Neger. @:neef_wuppie
Dan zijn de kansen voor Nadal wel groter dan als het dak dicht zit.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak is open, luitjes. Hopelijk blijft het open en komt er ook wat zo'n bij.
Ga jij maar even buiten in de regen staanquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke zes nobuddies stemmen op Ruud? GwaiLow en al zijn alter ego’s die bedacht hebben dat het dak dicht is en daardoor de bak hoger opstuit en Ruud die bovendien jong is en dus het op fitheid zal winnen?
@Neef_Wuppie altijd schuldigquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke zes nobuddies stemmen op Ruud? GwaiLow en al zijn alter ego’s die bedacht hebben dat het dak dicht is en daardoor de bak hoger opstuit en Ruud die bovendien jong is en dus het op fitheid zal winnen?
Nee nee, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik sowieso voor Nadal ga. Zowel in de halve finale als de finalequote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sow.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga jij maar even buiten in de regen staan
Anders zijn z'n rituelen kapot en is hij onmogelijk in staat om te spelenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo’n elitaire sport, moet ie zelf z’n drie tassen tillen. Erg raar.
Ik voorzie geen grote problemen als het dak dicht gaat, maar dat zou het wel iets moeilijker maken.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorzie jij problemen voor Nadal bij een dicht dak?
[..]
Nee, de tennisballen welke hij slaat.
[..]
Ik teken ervoor.
Dat zal Lewis Hamilton niet gebeuren.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo’n elitaire sport, moet ie zelf z’n drie tassen tillen. Erg raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |