Dan zijn de kansen voor Nadal wel groter dan als het dak dicht zit.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak is open, luitjes. Hopelijk blijft het open en komt er ook wat zo'n bij.
Ga jij maar even buiten in de regen staanquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke zes nobuddies stemmen op Ruud? GwaiLow en al zijn alter ego’s die bedacht hebben dat het dak dicht is en daardoor de bak hoger opstuit en Ruud die bovendien jong is en dus het op fitheid zal winnen?
@Neef_Wuppie altijd schuldigquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke zes nobuddies stemmen op Ruud? GwaiLow en al zijn alter ego’s die bedacht hebben dat het dak dicht is en daardoor de bak hoger opstuit en Ruud die bovendien jong is en dus het op fitheid zal winnen?
Nee nee, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik sowieso voor Nadal ga. Zowel in de halve finale als de finalequote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sow.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga jij maar even buiten in de regen staan
Anders zijn z'n rituelen kapot en is hij onmogelijk in staat om te spelenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo’n elitaire sport, moet ie zelf z’n drie tassen tillen. Erg raar.
Ik voorzie geen grote problemen als het dak dicht gaat, maar dat zou het wel iets moeilijker maken.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorzie jij problemen voor Nadal bij een dicht dak?
[..]
Nee, de tennisballen welke hij slaat.
[..]
Ik teken ervoor.
Dat zal Lewis Hamilton niet gebeuren.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo’n elitaire sport, moet ie zelf z’n drie tassen tillen. Erg raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |