Dat hij geen echte top 10 speler isquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal doet niet mee met Wimbledon toch?
Volgens Marca (Spaanse sportkrant) zal hij voorlopig niet spelen, maar dat is nog niet officieel bevestigd.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal doet niet mee met Wimbledon toch?
Ik geef hem groot gelijk. Van mij mag Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO winnen (wat niet ondenkbaar is) als Nadal RG 2023 wint.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Volgens Marca (Spaanse sportkrant) zal hij voorlopig niet spelen, maar dat is nog niet officieel bevestigd.
Ja, begrijpelijk dat hij geen Wimbledon speelt. Daar valt voor hem niet veel meer te winnen. En deze keer kan je op Wimbledon ook nog eens geen ranking punten winnen. Dan is herstel al helemaal belangrijker. Wel heel jammer, ik had Nadal graag nog eens een echte mooie run op Wimbledon zien maken, maar 2008 en 2010 zullen wel zijn enige overwinningen daar blijven.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Billy Jean King?
[..]
Om zijn lichaam rust te gunnen. (Bron.)
Jij bent helemaal geen Federer-fan!quote:Op zondag 5 juni 2022 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Van mij mag Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO winnen (wat niet ondenkbaar is) als Nadal RG 2023 wint.
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat heeft hij al zo vaak uitgelegd.
Mwah. Hij speelde elke dag met injecties/pijnstillers in zijn voet. Dat kan je niet 5 jaar volhouden.quote:
Dit hoorde ik in 2007 al. We weten allemaal dat je met injecties ver kunt komen in de sport.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Mwah. Hij speelde elke dag met injecties/pijnstillers in zijn voet. Dat kan je niet 5 jaar volhouden.
Exact. Zeker 10 jaar geleden werd hij hier (en elders) al regelmatig afgeschreven. Of er werd in ieder geval gezegd ''Die Nadal gaat nooit een lange carrière hebben met die belasting op zijn gewrichten''quote:Op zondag 5 juni 2022 18:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit hoorde ik in 2007 al. We weten allemaal dat je met injecties ver kunt komen in de sport.
staatssecretarissen.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Fernando Alonso?
Marc Márquez?
Xavi Hernández?
Miguel Induráin?
Pau Gasol?
Iniestaquote:Op zondag 5 juni 2022 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Fernando Alonso?
Marc Márquez?
Xavi Hernández?
Miguel Induráin?
Pau Gasol?
Djoko mag Amerika niet inquote:Op zondag 5 juni 2022 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Van mij mag Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO winnen (wat niet ondenkbaar is) als Nadal RG 2023 wint.
Die staat dus volgend jaar gewoon weer in de vinalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |