Dus?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:53 schreef mario390 het volgende:
naomi moet altijd naar de
ondeskopie lopen
Wat is ondeskopie?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:53 schreef mario390 het volgende:
naomi moet altijd naar de
ondeskopie lopen
Nou als je het in Nederlands had getypt welquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
je als vrouw moet dat toch weten
popogat
Aarde wind vuur en waterquote:
Gedaanquote:
Mmmmmmmm lekkuhhhhquote:
Flat gaat instorten he.quote:
Popo is politie.quote:
Die neuken je graag in je kontjequote:
O echt. Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flat gaat instorten he.
Helaas staat Lynn al zichtbaar buiten.
Ga jij simulator rijden?quote:
quote:
quote:popoBETEKENIS & DEFINITIE
1) (2006) (straattaal) politie. 'Er rijdt veel popo rond vandaag'. Ontleend aan het slang van Amerikaanse zwarten, waar de term al in 1985 werd opgetekend. Syn. in de straattaal: de blauwen*; skoto*.
• In het nummer 'Ut Hossel Leve' rapt Kempi: "Hoeveel keer zal ik weer als dealer de straat onveilig maken/ met de popo op m'n hielen". 'Popo' is straattaal voor politie. "Je moet vaak rennen", zegt hij. Ook als de politie me pakt, probeer ik weg te rennen." (NRC Handelsblad, 07/07/2006)
• (Prisma miniwoordenboek 'Drop your lyrics'. 2006 )
• ‘Als we wat gedaan hebben, roepen we tegen elkaar ‘hé skotoeboys’ en dan gaan we met zijn allen heel hard rennen’, vertelt Kevin (15). Hij trapt met zijn vrienden wat tegen een bal op een pleintje achter winkelcentrum de Werf in Ridderkerk. Dimitri (15) kan ook een woordje meepraten: ‘Popo’s is een ander woord voor politie en trobbie betekent problemen.’ (de Volkskrant, 07/07/2008)
• Ze gebruiken straattaal om elkaar te waarschuwen: ze zijn zich er bijvoorbeeld van bewust dat telefoons getapt kunnen worden. Daarom spreken ze aan de telefoon over ‘popo’ in plaats van over politie, of over ‘wit’ als het gaat over drugs. Je kunt de taal gebruiken in nood: om te zorgen dat buitenstaanders je niet kunnen verstaan. (Taalschrift, 08/04/2010)
• Was een initiatief van de lokale boefjes die het wel erg opviel dat er een appartement al tijden leegstond. Resultaat: een balkon vol The Wire-achtige afluisterapparatuur die de popo uiteraard gebruikte om diezelfde jongeren af te luisteren / te bespioneren. (www.GeenStijl.nl, 18/08/2012)
• Zo ging dat op straat: je moest de politie nooit de politie noemen als je in dezelfde zin niet ook heel erg hard “fuck” zei. Anders zei je beter Five-O, of scotoe, of popo, of wouten, of one-time, of modderfokking varkens in uniform... (Saul van Stapele: Witte panters. 2012)
• Toen rende er een jongetje in een blauw Adidas-trainingspak de straat in en sloeg alarm: ‘Popo’s! Popo’s! Popo’s!’ (Khalid Boudou: Iedereen krijgt klappen. 2013)
• Kenneth Vermeer is, zeker in de van patsers vergeven voetbalwereld, een toonbeeld van beschaving. Liep nooit te zeiken als hij op de reservebank terecht kwam, is altijd vriendelijk tegen de pers en reageerde zelfs beheerst toen hij een pop met zijn naam erop aan een strop zag bungelen in het stadion van de club die hij jarenlang gediend had. Eerst de pop, toen de ‘popo’ op z’n dak –en ook volgens Vermeer was het de zoveelste keer. (Vrij Nederland, 18/06/2016)
• De verdachten bespreken in de Fiat en via de pgp’s dat het ‘blauw’ is op straat, met ‘overal popo’. (Paul Vugts: Afrekeningen. 2017)
• Ik kende zulke buurtjes, uit mijn foute zigzagperiode, zeg maar. Iba-esch, skotoe, popo, blauw of gewoon politie… daar waren ze hier zowat de hele dag mee bezig. (Khalid Boudou: Pizzamaffia slaat door. 2019)
• (Smibanese woordenboek. 2e druk. 2020)
2) (1982) (< Dui.) (euf.) achterste, kont, poep.
• Daarbij, zo'n zaal is genadeloos, een groot boos oog dat wil zien hoe de tenen krimpen, de popo schommelt en de buik zwaar hangt als vol lood. (Willem Brakman: Een weekend in Oostende. 1982)
• In mijn tijd waren ze nog niet zo vormeloos als op het kerkhof, maar het zat er toen al in: beiden droegen het zwaartepunt zeer laag in de popo, zodat de korte bovenlijfjes naar voren konden hellen, ze hadden krachtige harde beentjes en dito armen waaraan de handen altijd stijf en geopend heen en weer zwaaiden. (Willem Brakman: Leesclubje. 1985)
• Daarna stelden zijn oren zich in op haar rustgevende en diepe ademhaling, waarbij hij de dijbenen zachtjes optrok tot zij als het ware van hiel tot knieholte en popo werd omschulpt. (Willem Brakman: Het doodgezegde park. 1986)
• Besmuikt en wijdbeens bonken zij voort in de robbengang, hijgend en zwetend en met popo's om bananen op te venten. (Willem Brakman: Een heiligverklaring. 1991)
• (Agnies Pauw van Wieldrecht: Het dialect van de adel. 1991. Herziene editie 2003)
• Mijn oma zei ‘derrière’ en onze huisnaaister popo. (Annemarie Oster: Mooi geweest. 2012)
• Zwierig sjaaltje tussen de fladderende kraagflappen gedrapeerd, strak hemd aan het lijf, strakkere broek aan de kont met inderdaad een aardige paquette vóór, en een behoorlijke popo achter in een op springen staand bassin, oftewel kont. (Willem Nijholt: Een ongeduldig verlangen. 2016)
Trailerquote:
Deze man weet.quote:
Ja hoor ja.quote:
Dev!!! Long time no see!quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:29 schreef devzero het volgende:
Ik kijk nooit echt naar die random pics van de dag (frontpage), maar Danny post een hoop van dat soort dingen
Ik kom helaas niet zo vaak meerquote:
Hmmm, snap ik wel, heb er soms ook geen zin in meer hierquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet zo vaak meerOverdag te druk op werk en 's avonds heb ik niet echt zin meer
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm, snap ik wel, heb er soms ook geen zin in meer hier
Dat zie ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het gaat regenen en ze wijzen naar de wolken
Krijg je geen last van de Home owners association? Of heb je die niet waar jij zit? Lees weleens verhalen dat ze vaak nogal kunnen zeikenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekendHoewel mijn voortuin vol staat met onkruid, dus ik ben wel even bezig.
Hoe is het hier?
Die heb ik wel, maar ze zijn totaal niet actief. Ik krijg meer last van mezelf, ik heb geprobeerd er wat leuke planten te planten en nu raakt het allemaal overwoekertquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg je geen last van de Home owners association? Of heb je die niet waar jij zit? Lees weleens verhalen dat ze vaak nogal kunnen zeiken![]()
Hier gaat alles wel ok
Die heeft hij toch al?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die jan de hoop mag wel een standbeeld krijgen eigenlijk.
Ook mooiquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft hij toch al?
[ afbeelding ]
Een MOOF?quote:
Ja hoor. Zit het te kijkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet aan een topic denken
KLB / Gemotoriseerde driewieler blokkeert fietspad
Nee...teveel gedoequote:
Ooh das ook lekker idd, ben onderwegquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee...teveel gedoe![]()
misschien ff een tortilla met iets in elkaar flansen ofzo
Hahaha, ok, zal je ff mn adres dm-en, zie ik je zo wel verschijnenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh das ook lekker idd, ben onderweg![]()
Jesquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, ok, zal je ff mn adres dm-en, zie ik je zo wel verschijnen
Zie geen dick hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
zo dick hagel en ziet uit als sneeuw
[ afbeelding ]
Hahaha tot zo dan lieverdquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, ingevoerd. Is 35 min rijden, totzo![]()
quote:
en het is juniquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
zo dick hagel en ziet uit als sneeuw
[ afbeelding ]
Maar hopen dat je het een beetje te vreten vindtquote:
Ook goed, moet ik wel blijven slapen bij jequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar hopen dat je het een beetje te vreten vindten anders maar aan de rum cola zitten ofzo
Da's geen probleemquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook goed, moet ik wel blijven slapen bij jekan niet met drank op terugrijden
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook goed, moet ik wel blijven slapen bij jekan niet met drank op terugrijden
Wat jij wilquote:
Onwijs zegquote:
Ja dacht ik ookquote:
Ja niet normaal hèquote:
Ja saai volkquote:
Ja allangquote:
Dingdong hier is Fer van verquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja allang![]()
bel maar als je er bijna bent
quote:
Ja vet hè?quote:
Ja die was ook héél mooi !quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Die ik vd week erop zetten met die 2 engelen ook zo mooi![]()
Lolquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die kerel op de gemotoriseerde driewieler ook
Lekker manquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen vrij en heb er ook nog een derde pinksterdag van gemaakt
Oh jammer !!!quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Probeerde wat te delen maar lukt niet
Welterusten lieverd en tot morgen. Tortilla was lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga er zo een eind aan maken hier (niet letterlijk)
Misschien dat ik nog op MUZ kijk en anders tot morgen!![]()
![]()
Hahaha, blij dat je het lekker vondquote:Op donderdag 2 juni 2022 23:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Welterusten lieverd en tot morgen. Tortilla was lekker![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, blij dat je het lekker vond![]()
tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Ben echt super benieuwd nuquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoek plaatje voor je, nog een x proberen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:09 schreef Ferrous het volgende:
https://images.app.goo.gl/biQeeKkJEwLVuL3u8
Oh wowquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:09 schreef Ferrous het volgende:
https://images.app.goo.gl/biQeeKkJEwLVuL3u8
Nog wakjerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Nog leven hier of allemaal met de kippen op stok?
Ja die is mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:15 schreef Ferrous het volgende:
https://images.app.goo.gl/Mc32GMyVHPxu55Ya7
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:15 schreef Ferrous het volgende:
waarom gebruik je geen img tags?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:15 schreef Ferrous het volgende:
Moet het effe uitvogelen iddquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom gebruik je geen img tags?
En nu worden mn oogjes echt zwaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet het effe uitvogelen iddoude laptop
Ik ga zo ook. Trusten lieverdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En nu worden mn oogjes echt zwaartot morgen!
![]()
![]()
![]()
Huh? Ik kan 'm gewoon zien hier 🤔 weet niet wat ik dan moet doen 🤔quote:
Ik zie alleen getallen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan 'm gewoon zien hier 🤔 weet niet wat ik dan moet doen 🤔
Ik vind dit nogal suggestief.quote:
Ik las laatst dat je van Pringles kanker krijgt.quote:
Dat is van zonnebrandcreme of kraanwater.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je van Pringles kanker krijgt.
Dat ben ikquote:
Tja van zoveel dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je van Pringles kanker krijgt.
Ging over een hoger percentage van blah blah blah alles wat gefrituurd is, hoe heten die dingen ook al weer?quote:
Cholesterol?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ging over een hoger percentage van blah blah blah alles wat gefrituurd is, hoe heten die dingen ook al weer?
Acrylamide, zitten dus in heel veel dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ging over een hoger percentage van blah blah blah alles wat gefrituurd is, hoe heten die dingen ook al weer?
Nee lul,Pringles.quote:
Kijk, aan broeder Worst heb je iets. Da was ut jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Acrylamide, zitten dus in heel veel dingen
Zit in alles wat gefrituurd (of gebakken is boven een bepaalde temperatuur), alleen in Pringles zit blijkbaar net wat meer.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, aan broeder Worst heb je iets. Da was ut ja
Of Googlequote:
Wtf dat heb ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik overigens de enige die Pringles de eerste keer dat ik ze vrat de beste chips ever vond en ze daarna elke keer minder vond worden en ze nu eigenlijk nooit meer vreet?
En ik maar denken dat jij dat zo uit je goed geïnformeerde mouw schudt.quote:
Ja sorry hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij dat zo uit je goed geïnformeerde mouw schudt.
Echt hè?quote:
Als ze die in 500 gram zakken zouden verkopen zou ik die hele zak leeg vreten, dus is het maar goed dat ze in 125 gr zakken zitten.quote:
Echt hoor.Bijkomend voordeel is dat Soul ze niet lust.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze die in 500 gram zakken zouden verkopen zou ik die hele zak leeg vreten, dus is het maar goed dat ze in 125 gr zakken zitten.
Ik vrat 5 zakken per week, ging laatst op de weegschaal staan, schrok me kapot, heb de doordeweekse chips afgezworen en er is in anderhalve maand al 5 kilo af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet de laatste tijd niet zo vaak chips meer
Da's eigenlijk een nadeel, dat betekent dat je het zelf allemaal naar binnen werktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Bijkomend voordeel is dat Soul ze niet lust.
Heb niet eens een weegschaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vrat 5 zakken per week, ging laatst op de weegschaal staan, schrok me kapot, heb de doordeweekse chips afgezworen en er is in anderhalve maand al 5 kilo af.
Ik zag er bij de Aldi eentje liggen naast de Schültenbrau, dacht:"ik moet me echt weer eens wegen want ik heb wel wat extra kilo's panter eraan hangen". Ding gekocht, erop gaan staan, schrok me kapot, en sindsdien tel ik calorieën, behalve als ik bier drink zoals vanavondquote:
Proost.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag er bij de Aldi eentje liggen naast de Schültenbrau, dacht:"ik moet me echt weer eens wegen want ik heb wel wat extra kilo's panter eraan hangen". Ding gekocht, erop gaan staan, schrok me kapot, en sindsdien tel ik calorieën, behalve als ik bier drink zoals vanavond
Kan ik niet, dus ik koop ze gewoon niet meer nu. Als ik 2 zakken in de bonus kocht dan gingen die letterlijk dezelfde dag nog opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik maar wat heb liggen is het goed.Kan er prima afblijven.
Die riepen je dan ook gewoon?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ik niet, dus ik koop ze gewoon niet meer nu. Als ik 2 zakken in de bonus kocht dan gingen die letterlijk dezelfde dag nog op
Als 2 Bolkes die gevoederd moesten wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als 2 Bolkes die gevoederd moesten worden
En die kan je niet negeren hoor, geloof mequote:
Om Soul tot bedaren te brengenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik koop ook vaak chocolade terwijl ik het zelf niet eet,dat is echt superhandig.
Dat werkt echt.quote:
Ik heb in de cojonatijd echt absurd veel vette hap gegeten, wat dus nogal te merken wasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
SInds ik niet meer studeer word ik minder verleid door vette hap
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb in de cojonatijd echt absurd veel vette hap gegeten, wat dus nogal te merken was
En terecht, eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk, gewoon meer (veel) groente en fruit vreten. Dat vult als een malle en je krijgt er geen koolhydraten/vet-cravings van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hap
Ik heb 5 jaar in een snackbar gewerkt.Had toen een strak lichaam.De laatste jaren komt er wel wat bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hap
Klopt. Ik ga nu wel twee keer per dag hopen ipv 1quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terecht, eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk, gewoon meer (veel) groente en fruit vreten. Dat vult als een malle en je krijgt er geen koolhydraten/vet-cravings van.
Ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in een snackbar gewerkt.Had toen een strak lichaam.De laatste jaren komt er wel wat bij.
Ben nu ook 50,dus dan mag het..quote:
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga nu wel twee keer per dag hopen ipv 1
Mss is ze verlegen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".
De onderbuuv, waarvan ik dacht dat ze het wel zou kunnen waarderen dat ze meer organische stoffen in haar tuintje kreeg ipv voornamelijk bruin water heeft overigens nog geen enkel teken van dank gegeven. Sommige mensen hè?
Ondankbaar wijfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".
De onderbuuv, waarvan ik dacht dat ze het wel zou kunnen waarderen dat ze meer organische stoffen in haar tuintje kreeg ipv voornamelijk bruin water heeft overigens nog geen enkel teken van dank gegeven. Sommige mensen hè?
quote:
Ja dat dusquote:
Nog een uurtje leave.quote:
Nou, over de balustrade ja, @hemarookworst weet hier alles over te vertellen.quote:
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, over de balustrade ja, @:hemarookworst weet hier alles over te vertellen.
Da was vroeger, da doen we nie meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.![]()
Ook iets met pissen uit het dakraam was het.
Het plantsoen of de tuin van de onderbuuf bewateren vanuit je balkon is ook lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.![]()
Ook iets met pissen uit het dakraam was het.
Patries.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het plantsoen of de tuin van de onderbuuf bewateren vanuit je balkon is ook lekker op zijn tijd
Ik snap het wel.quote:
Over klassiekers gesprokenquote:
Uh huh.quote:
Uh huh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is Crooswijk, ik heb altijd aan de andere kant van de rivier gewoond
Daarom pleur ik dikke hopen naar beneden, dat is ten minste niet zondequote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ontzettend zonde van wat er zo op het eerste oog uit ziet als een prima pan, en bami.
Snap ik, in tegenstelling tot bami zijn hopen namelijk niet op hun best als je ze de volgende dag opwarmt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom pleur ik dikke hopen naar beneden, dat is ten minste niet zonde
Is wel een goede bodemverrijkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, in tegenstelling tot bami zijn hopen namelijk niet op hun best als je ze de volgende dag opwarmt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
Wist je dat je dorp het lekkerste ijs van Nederland heeft?
Toen ik het hoorde moest ik gelijk aan je denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Rob dat ik niet meer naar Goemans in Zaandam hoefde te gaan
Ik heb liever koffie op dit momentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde moest ik gelijk aan je denken.
quote:
Ja, er kan nog wel een bakkie vanaf. Kan toch pas om 9 uur inchecken bij de NSquote:
Geen last van stakingen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, er kan nog wel een bakkie vanaf. Kan toch pas om 9 uur inchecken bij de NS
bij NS ? Voor zover ik weet nietquote:
Dat denk ik, bij NS nergens last van en bus neem ik zelden. Hooguit na een lange dag wandelen / reizen of in geval van spoed.quote:
wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is die Eleine achterlijk aan het doen.
Advocaat van Amber Heard.quote:
Oh, die soap volg ik niet hoorquote:
Is tot zover ook klaar.quote:
KLB materiaal?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Greetje het zusje van Huntelaar
Zwanger bob
Dj frikandel en mc kleine rat.
De echte Fokkers!
Herkenen dit wel
Ik waarschuw de hort vast.quote:
ZO dan, dat ging er flink aan toequote:
In dit topiquequote:
Duquote:
Ik vervloek Paul helemaal niet dus niet in de we vorm pratenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit topique
zjin we soms blij
soms bedroefd
vervloeken we Paul
houden we stiekem van elkaar
zeggen we 'BOLK'
maar bovenal
in dit topique
posten de we posts
van de dag
Jij bent blauw dus je hoort sowieso niet bij 'We'quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vervloek Paul helemaal niet dus niet in de we vorm praten
Dot zit bij de Darkside.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent blauw dus je hoort sowieso niet bij 'We'
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent blauw dus je hoort sowieso niet bij 'We'
Onz tussen 2002 en 2007 ergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |