Uh huh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is Crooswijk, ik heb altijd aan de andere kant van de rivier gewoond
Daarom pleur ik dikke hopen naar beneden, dat is ten minste niet zondequote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ontzettend zonde van wat er zo op het eerste oog uit ziet als een prima pan, en bami.
Snap ik, in tegenstelling tot bami zijn hopen namelijk niet op hun best als je ze de volgende dag opwarmt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom pleur ik dikke hopen naar beneden, dat is ten minste niet zonde
Is wel een goede bodemverrijkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, in tegenstelling tot bami zijn hopen namelijk niet op hun best als je ze de volgende dag opwarmt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
Wist je dat je dorp het lekkerste ijs van Nederland heeft?
Toen ik het hoorde moest ik gelijk aan je denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Rob dat ik niet meer naar Goemans in Zaandam hoefde te gaan
Ik heb liever koffie op dit momentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde moest ik gelijk aan je denken.
quote:
Ja, er kan nog wel een bakkie vanaf. Kan toch pas om 9 uur inchecken bij de NSquote:
Geen last van stakingen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, er kan nog wel een bakkie vanaf. Kan toch pas om 9 uur inchecken bij de NS
bij NS ? Voor zover ik weet nietquote:
Dat denk ik, bij NS nergens last van en bus neem ik zelden. Hooguit na een lange dag wandelen / reizen of in geval van spoed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |