Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb in de cojonatijd echt absurd veel vette hap gegeten, wat dus nogal te merken was
En terecht, eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk, gewoon meer (veel) groente en fruit vreten. Dat vult als een malle en je krijgt er geen koolhydraten/vet-cravings van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hap
Ik heb 5 jaar in een snackbar gewerkt.Had toen een strak lichaam.De laatste jaren komt er wel wat bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hap
Klopt. Ik ga nu wel twee keer per dag hopen ipv 1quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terecht, eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk, gewoon meer (veel) groente en fruit vreten. Dat vult als een malle en je krijgt er geen koolhydraten/vet-cravings van.
Ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in een snackbar gewerkt.Had toen een strak lichaam.De laatste jaren komt er wel wat bij.
Ben nu ook 50,dus dan mag het..quote:
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga nu wel twee keer per dag hopen ipv 1
Mss is ze verlegen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".
De onderbuuv, waarvan ik dacht dat ze het wel zou kunnen waarderen dat ze meer organische stoffen in haar tuintje kreeg ipv voornamelijk bruin water heeft overigens nog geen enkel teken van dank gegeven. Sommige mensen hè?
Ondankbaar wijfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".
De onderbuuv, waarvan ik dacht dat ze het wel zou kunnen waarderen dat ze meer organische stoffen in haar tuintje kreeg ipv voornamelijk bruin water heeft overigens nog geen enkel teken van dank gegeven. Sommige mensen hè?
quote:
Ja dat dusquote:
Nog een uurtje leave.quote:
Nou, over de balustrade ja, @hemarookworst weet hier alles over te vertellen.quote:
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, over de balustrade ja, @:hemarookworst weet hier alles over te vertellen.
Da was vroeger, da doen we nie meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.![]()
Ook iets met pissen uit het dakraam was het.
Het plantsoen of de tuin van de onderbuuf bewateren vanuit je balkon is ook lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.![]()
Ook iets met pissen uit het dakraam was het.
Patries.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het plantsoen of de tuin van de onderbuuf bewateren vanuit je balkon is ook lekker op zijn tijd
Ik snap het wel.quote:
Over klassiekers gesprokenquote:
Uh huh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |