Ja sorry hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij dat zo uit je goed geïnformeerde mouw schudt.
Echt hè?quote:
Als ze die in 500 gram zakken zouden verkopen zou ik die hele zak leeg vreten, dus is het maar goed dat ze in 125 gr zakken zitten.quote:
Echt hoor.Bijkomend voordeel is dat Soul ze niet lust.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze die in 500 gram zakken zouden verkopen zou ik die hele zak leeg vreten, dus is het maar goed dat ze in 125 gr zakken zitten.
Ik vrat 5 zakken per week, ging laatst op de weegschaal staan, schrok me kapot, heb de doordeweekse chips afgezworen en er is in anderhalve maand al 5 kilo af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet de laatste tijd niet zo vaak chips meer
Da's eigenlijk een nadeel, dat betekent dat je het zelf allemaal naar binnen werktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Bijkomend voordeel is dat Soul ze niet lust.
Heb niet eens een weegschaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vrat 5 zakken per week, ging laatst op de weegschaal staan, schrok me kapot, heb de doordeweekse chips afgezworen en er is in anderhalve maand al 5 kilo af.
Ik zag er bij de Aldi eentje liggen naast de Schültenbrau, dacht:"ik moet me echt weer eens wegen want ik heb wel wat extra kilo's panter eraan hangen". Ding gekocht, erop gaan staan, schrok me kapot, en sindsdien tel ik calorieën, behalve als ik bier drink zoals vanavondquote:
Proost.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag er bij de Aldi eentje liggen naast de Schültenbrau, dacht:"ik moet me echt weer eens wegen want ik heb wel wat extra kilo's panter eraan hangen". Ding gekocht, erop gaan staan, schrok me kapot, en sindsdien tel ik calorieën, behalve als ik bier drink zoals vanavond
Kan ik niet, dus ik koop ze gewoon niet meer nu. Als ik 2 zakken in de bonus kocht dan gingen die letterlijk dezelfde dag nog opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik maar wat heb liggen is het goed.Kan er prima afblijven.
Die riepen je dan ook gewoon?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ik niet, dus ik koop ze gewoon niet meer nu. Als ik 2 zakken in de bonus kocht dan gingen die letterlijk dezelfde dag nog op
Als 2 Bolkes die gevoederd moesten wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als 2 Bolkes die gevoederd moesten worden
En die kan je niet negeren hoor, geloof mequote:
Om Soul tot bedaren te brengenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik koop ook vaak chocolade terwijl ik het zelf niet eet,dat is echt superhandig.
Dat werkt echt.quote:
Ik heb in de cojonatijd echt absurd veel vette hap gegeten, wat dus nogal te merken wasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
SInds ik niet meer studeer word ik minder verleid door vette hap
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb in de cojonatijd echt absurd veel vette hap gegeten, wat dus nogal te merken was
En terecht, eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk, gewoon meer (veel) groente en fruit vreten. Dat vult als een malle en je krijgt er geen koolhydraten/vet-cravings van.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hap
Ik heb 5 jaar in een snackbar gewerkt.Had toen een strak lichaam.De laatste jaren komt er wel wat bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik thuis ging werken kwam ik ook wel aan van het thuis zitten en de vette hap om de hoek halen. Maar nu ik verhuisd ben heb ik besloten om toch rustiger aan te doen met de vette hap
Klopt. Ik ga nu wel twee keer per dag hopen ipv 1quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terecht, eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk, gewoon meer (veel) groente en fruit vreten. Dat vult als een malle en je krijgt er geen koolhydraten/vet-cravings van.
Ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in een snackbar gewerkt.Had toen een strak lichaam.De laatste jaren komt er wel wat bij.
Ben nu ook 50,dus dan mag het..quote:
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga nu wel twee keer per dag hopen ipv 1
Mss is ze verlegen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".
De onderbuuv, waarvan ik dacht dat ze het wel zou kunnen waarderen dat ze meer organische stoffen in haar tuintje kreeg ipv voornamelijk bruin water heeft overigens nog geen enkel teken van dank gegeven. Sommige mensen hè?
Ondankbaar wijfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's met veel groente en fruit (en volkorenproducten), ik denk regelmatig als ik weer moet hopen:"volgens mij komt er onder meer uit dan er boven in gaat.....".
De onderbuuv, waarvan ik dacht dat ze het wel zou kunnen waarderen dat ze meer organische stoffen in haar tuintje kreeg ipv voornamelijk bruin water heeft overigens nog geen enkel teken van dank gegeven. Sommige mensen hè?
quote:
Ja dat dusquote:
Nog een uurtje leave.quote:
Nou, over de balustrade ja, @hemarookworst weet hier alles over te vertellen.quote:
Ik heb er wel iets van meegekregen ooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 02:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, over de balustrade ja, @:hemarookworst weet hier alles over te vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |