En nu worden mn oogjes echt zwaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet het effe uitvogelen iddoude laptop
Ik ga zo ook. Trusten lieverdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En nu worden mn oogjes echt zwaartot morgen!
![]()
![]()
![]()
Huh? Ik kan 'm gewoon zien hier 🤔 weet niet wat ik dan moet doen 🤔quote:
Ik zie alleen getallen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan 'm gewoon zien hier 🤔 weet niet wat ik dan moet doen 🤔
Ik vind dit nogal suggestief.quote:
Ik las laatst dat je van Pringles kanker krijgt.quote:
Dat is van zonnebrandcreme of kraanwater.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je van Pringles kanker krijgt.
Dat ben ikquote:
Tja van zoveel dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je van Pringles kanker krijgt.
Ging over een hoger percentage van blah blah blah alles wat gefrituurd is, hoe heten die dingen ook al weer?quote:
Cholesterol?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ging over een hoger percentage van blah blah blah alles wat gefrituurd is, hoe heten die dingen ook al weer?
Acrylamide, zitten dus in heel veel dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ging over een hoger percentage van blah blah blah alles wat gefrituurd is, hoe heten die dingen ook al weer?
Nee lul,Pringles.quote:
Kijk, aan broeder Worst heb je iets. Da was ut jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Acrylamide, zitten dus in heel veel dingen
Zit in alles wat gefrituurd (of gebakken is boven een bepaalde temperatuur), alleen in Pringles zit blijkbaar net wat meer.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, aan broeder Worst heb je iets. Da was ut ja
Of Googlequote:
Wtf dat heb ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik overigens de enige die Pringles de eerste keer dat ik ze vrat de beste chips ever vond en ze daarna elke keer minder vond worden en ze nu eigenlijk nooit meer vreet?
En ik maar denken dat jij dat zo uit je goed geïnformeerde mouw schudt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |