Hmmm, snap ik wel, heb er soms ook geen zin in meer hierquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet zo vaak meerOverdag te druk op werk en 's avonds heb ik niet echt zin meer
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm, snap ik wel, heb er soms ook geen zin in meer hier
Dat zie ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het gaat regenen en ze wijzen naar de wolken
Krijg je geen last van de Home owners association? Of heb je die niet waar jij zit? Lees weleens verhalen dat ze vaak nogal kunnen zeikenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekendHoewel mijn voortuin vol staat met onkruid, dus ik ben wel even bezig.
Hoe is het hier?
Die heb ik wel, maar ze zijn totaal niet actief. Ik krijg meer last van mezelf, ik heb geprobeerd er wat leuke planten te planten en nu raakt het allemaal overwoekertquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Krijg je geen last van de Home owners association? Of heb je die niet waar jij zit? Lees weleens verhalen dat ze vaak nogal kunnen zeiken![]()
Hier gaat alles wel ok
Die heeft hij toch al?quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die jan de hoop mag wel een standbeeld krijgen eigenlijk.
Ook mooiquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft hij toch al?
[ afbeelding ]
Een MOOF?quote:
Ja hoor. Zit het te kijkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet aan een topic denken
KLB / Gemotoriseerde driewieler blokkeert fietspad
Nee...teveel gedoequote:
Ooh das ook lekker idd, ben onderwegquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee...teveel gedoe![]()
misschien ff een tortilla met iets in elkaar flansen ofzo
Hahaha, ok, zal je ff mn adres dm-en, zie ik je zo wel verschijnenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh das ook lekker idd, ben onderweg![]()
Jesquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, ok, zal je ff mn adres dm-en, zie ik je zo wel verschijnen
Zie geen dick hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
zo dick hagel en ziet uit als sneeuw
[ afbeelding ]
Hahaha tot zo dan lieverdquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, ingevoerd. Is 35 min rijden, totzo![]()
quote:
en het is juniquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
zo dick hagel en ziet uit als sneeuw
[ afbeelding ]
Maar hopen dat je het een beetje te vreten vindtquote:
Ook goed, moet ik wel blijven slapen bij jequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar hopen dat je het een beetje te vreten vindten anders maar aan de rum cola zitten ofzo
Da's geen probleemquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook goed, moet ik wel blijven slapen bij jekan niet met drank op terugrijden
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook goed, moet ik wel blijven slapen bij jekan niet met drank op terugrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |