quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:
Ik heb geen Lego meer en ook nauwelijks gehad of mee gespeeld.... was toen ook vrij basic recht toe recht aanquote:
Met veel fantasie kun je daar ook een hoop meequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego meer en ook nauwelijks gehad of mee gespeeld.... was toen ook vrij basic recht toe recht aan
Als je maar fun hebt.. Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend grote, komend weekend kleine
Ah ok.. Wel leuk veel plezier alvastquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend grote, komend weekend kleine
Regentes Mrsloveablequote:
Ja, ik let op mijn rugquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maar fun hebt.. Doe je wel voorzichtig?
Moet er nog veel gebeuren ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in mijn eigen huis, een dag na de 'oplevering', en de werkzaamheden gaan gewoon verder.
De badkamerdeur wordt geschilderd en er komt een 'oogje' in de voordeur. Verder weet ik het niet.quote:
Verstandig ..quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De badkamerdeur wordt geschilderd en er komt een 'oogje' in de voordeur. Verder weet ik het niet.
Één lamp doet het niet; dat ga ik melden. Ik ga ook even alle stopcontacten checken.
Schaaltje erbij zettenquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
Kennelijk is mijn nieuwe wc een openbaar toilet... Er loopt iemand naar binnen die hier helemaal niet aan het werk is.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn elektriciteitsmeter loopt achteruit
Hopen dat ze ook uitbetalenquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Je levertquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Heb je er een magneet op gelegd?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nee. Gaat het dan nog harder?quote:
quote:
En, heeft hij het toilet netjes achtergelaten?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
Kennelijk is mijn nieuwe wc een openbaar toilet... Er loopt iemand naar binnen die hier helemaal niet aan het werk is.
Ja. Het moet sowieso nog schoongemaakt worden. Er ligt nog een laag stof.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
En, heeft hij het toilet netjes achtergelaten?
Een oude meter stond dan stil. of vertraagde,quote:
Tis stilop Fok!quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Normaal zit ik altijd ergens in de top 20 hier snap ik niks van
Ah oke. Dat moeten we niet hebben als hij achteruit loopt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oude meter stond dan stil. of vertraagde,
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Dat moeten we niet hebben als hij achteruit loopt.
Dezelfde inrichting of voer je gelijk wat wijzigingn door?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
De schoonmakers zijn klaar. Ik kan mijn huis weer gaan inrichten.
Ik voer gelijk wat wijzigingen door. Dit is een mooie gelegenheid om eens te kijken of het beter kan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dezelfde inrichting of voer je gelijk wat wijzigingn door?
best wel gestoordquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
Soms![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100032003_284bf582
Hier niets gemerkt...quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hier ging het vannacht even goed los, werd er wakker van.
Er waren er meer die dat vonden, gelukkig maarquote:
Brandhout van maken ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:13 schreef puzziepie het volgende:
Twee bomen voor mijn flat zien er wel treurig uit, alle blaadjes droog, die gaan het niet halen vrees ik![]()
daar helpt ook geen regen meer tegen.
Zijn het al oudere bomen ? Is het een ziekte of lokale uitdrogingquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar zijn groot en staan hier ook al een flink aantal jaren . Ik denk geen ziekte maar uitdrogingquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn het al oudere bomen ? Is het een ziekte of lokale uitdroging
Ga er dan dagelijks even tegenaan pissen hequote:Op woensdag 1 juni 2022 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar zijn groot en staan hier ook al een flink aantal jaren . Ik denk geen ziekte maar uitdroging
Wel triest al het uitdroging is ... zal nu wel te laat zijn om ze nog te kunnen redden ... elke dag wat emmertjes water geven zal wel niet meer helpenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar zijn groot en staan hier ook al een flink aantal jaren . Ik denk geen ziekte maar uitdroging
Ik heb wel met het idee gelopen om een paar emmers water over de grond te gooien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er dan dagelijks even tegenaan pissen he
Nee, daar heb ik wel ov er nagedacht maar dat is voor iets te onhandig , denk wel dat ik ff contact met de huismeester opneemquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel triest al het uitdroging is ... zal nu wel te laat zijn om ze nog te kunnen redden ... elke dag wat emmertjes water geven zal wel niet meer helpen
Water kost tegenwoordig ook geldquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik wel ov er nagedacht maar dat is voor iets te onhandig , denk wel dat ik ff contact met de huismeester opneem
Ja ook!! Maar als ik het daarmee had kunnen verhelpen had ik dat wel gedaan, maar het zijn flinke bomen .quote:
Doen wel, dode bomen kunnen weer gevaarlijk worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik wel ov er nagedacht maar dat is voor iets te onhandig , denk wel dat ik ff contact met de huismeester opneem
Voorrang geven aan mensen ie een zebrapad oversteken, zie ik zelf echt zelden nog gebeuren...quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gisteren bijna omvergereden in Wuustwezel. Best geschrokken.
Stond braaf aan een zebrapad aan Bpost.
Vorig jaar waaide er een bijna tegen mijn muur aan, dat was ook wel schrikken. Deze staan verder weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen wel, dode bomen kunnen weer gevaarlijk worden.
Hier gebeurt het gelukkig nog wel regelmatig op de zebra die ik dagelijks over moetquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voorrang geven aan mensen ie een zebrapad oversteken, zie ik zelf echt zelden nog gebeuren...
Onweer?quote:
Beetje onweer, erg welkom, konden we mooi bijtijds richting hotelquote:
quote:
Volgende stap is bijna dat je geëxecuteerd word als je een peuk opsteektquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, maar dit is wel wat overdreven ...
Idd, nog aan de lage kantquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, maar dit is wel wat overdreven ...
Dat hangt er maar net van af hoeveeel en wat je rooktequote:Op woensdag 1 juni 2022 17:22 schreef aloa het volgende:
Ik rook al 13 jaar niet. Hoeveel geld zal me dat anders hebben gekost
Frankrijk is een makkie ..... wij spelen straks de finale U17 tegen de Fransenquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh o onze gegner nr.3 volgende spele
frankrijk
nieuwe muis gekopt
wat bedoelt makkie? u17 is maar niet de erste team met stars giroud ,mbappe, ....quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Frankrijk is een makkie ..... wij spelen straks de finale U17 tegen de Fransen
makkelijk om van te winnen ..... ja ik weet het .. alleen Mbappe moet je in de gaten houdenquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt makkie? u17 is maar niet de erste team met stars giroud ,mbappe, ....
Ja maar als team vallen ze wat tegen de laatste tijdquote:
Ik denk dat ook heel verstandig zou zijn, zodra het weer open gaat komt er toch weer ruzie.quote:
Het is 3 uur open geweest vannacht ... ik heb niet eens gelezen of er al geruzied werdquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ook heel verstandig zou zijn, zodra het weer open gaat komt er toch weer ruzie.
Nee NEE openen die boel !!!!!!! Pleasequote:
Niet , maar dat is ook niet gek , Modjes hebben het niet geopend, maar usersquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is 3 uur open geweest vannacht ... ik heb niet eens gelezen of er al geruzied werd
boeit verder ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:35 schreef puzziepie het volgende:
Misschien gaat het ook wel weer open , geen idee.
Tja ik weet het ook niet..we zien het vanzelf welquote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet..we zien het vanzelf wel
Ik zie het niet want ik flikkerde het altijd uit mn ATquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet..we zien het vanzelf wel
Ik mention je dan welquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het niet want ik flikkerde het altijd uit mn AT
NU graag!!!quote:
Hoho, deze keer gaat het vast top daarquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
DTS kan wel open maar dat is dan hooguit voor een weekje ofzo.
gaat geheid misquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:
Toch een weekje lolquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Als dat zo is kunnen we de definitie van waanzin herschrijven.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoho, deze keer gaat het vast top daar
Ik mag er niet meer in, het zal wel meevallenquote:
Zwaaienquote:
We zullen zien het of het open gaat, ik denk dat het zo weer mis gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer in, het zal wel meevallen
Het zijn toch dezelfde lui die hier nu allemaal rondhangenquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer in, het zal wel meevallen
Het ligt dan ook aan de mods.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn toch dezelfde lui die hier nu allemaal rondhangenDat zijn niet echt rellerts
Een paar ervan en die gedragen zich hier braaf .quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn toch dezelfde lui die hier nu allemaal rondhangenDat zijn niet echt rellerts
Nee, een gezellig is een kut woordquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig toch, zwaai jij nooit naar mensen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig toch, zwaai jij nooit naar mensen
Als beesten ...quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een paar ervan en die gedragen zich hier braaf .
In DTS echter gedragen ze zich als Tokkies
Je bent er zelf vaste gastquote:
Laten we hier gewoon niet meer posten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar die afkeer naar mensen die ergens anders posten
Dat denk ik ook, tis al vrij rustig hierquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we hier gewoon niet meer posten.
Gaat heel stil worden dan
Doe dan!!quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep...overal op FOK welquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, tis al vrij rustig hier
Om hier niet te posten lukt wel hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe dan!!
Lukt je niet eens , zo verslaafd ben je
Doe dan, ik ben benieuwd.quote:
Mhoehahahwahaha........quote:
Ik vind het hier meestal wel gezellig. Daarom blijf ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe dan, ik ben benieuwd.
Ik geloof er namelijk niets van.
Ho ho , nu ben je aan het verdraaien , jij begon daarover, ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het hier meestal wel gezellig. Daarom blijf ik.
Maar jij wil me graag weg hier?
Ik vraag het gewoon....meer nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho , nu ben je aan het verdraaien , jij begon daarover, ik niet.
Het was net zo druk als eerst, het aantal mensen wat dagelijks online is is niet veranderd,quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, tis al vrij rustig hier
Echt wel, er was een jaar geleden veel meer users online dan nuquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was net zo druk als eerst, het aantal mensen wat dagelijks online is is niet veranderd,
Onzin dus.
Precies jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe meer mensen hoe gezellig toch, en waar ze nog meer posten is niet relevant
Tijdens een RLS is het drukker maar dat is alweer twee maanden afgelopen . Echt onzin wat je zegt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel, er was een jaar geleden veel meer users online dan nu
Klopt. Kijk naar de dagcijfers idd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel, er was een jaar geleden veel meer users online dan nu
Heb toch over dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tijdens een RLS is het drukker maar dat is alweer twee maanden afgelopen . Echt onzin wat je zegt.
Jij jaagt iedereen weg met je spagetti carobonaraquote:
Dit topic gaat al jaren op en af. Niets om je druk over te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb toch over dit topicniet over Fok zelf..
Dat dus ,... het is rustiger geweest, maar ook veel drukkerquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit topic gaat al jaren op en af. Niets om je druk over te maken.
Ja preciesquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ,... het is rustiger geweest, maar ook veel drukker
Ik mis het niet hoor..quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:15 schreef puzziepie het volgende:
Maar goed ik snappum wel , jullie missen DTS ,dat is een ander verhaal
Doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit topic gaat al jaren op en af. Niets om je druk over te maken.
Het is meer bepaalde users, en dat soms sneller door liep qua gesprekkenquote:
Ja dat is ook zo , maar dat is echt al jaren zo hierquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is meer bepaalde users, en dat soms sneller door liep qua gesprekken
Het elke ochtend groeten en verse koffie zetten is iets wat ik liever in DTS of Viv zie. Fucking elke ochtend alsof je users maanden niet heb gezienquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is meer bepaalde users, en dat soms sneller door liep qua gesprekken
In sommige sc's niet..quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo , maar dat is echt al jaren zo hier
Moeten zij toch weten.. jij vindt het weer leuk om zuur te reageren.. hebben wij daar commentaar op nee..quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het elke ochtend groeten en verse koffie zetten is iets wat ik liever in DTS of Viv zie. Fucking elke ochtend alsof je users maanden niet heb gezien
quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten zij toch weten.. jij vindt het weer leuk om zuur te reageren.. hebben wij daar commentaar op nee..
Uhu grapjas.quote:
Zo is het...quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten zij toch weten.. jij vindt het weer leuk om zuur te reageren.. hebben wij daar commentaar op nee..
Dat zijn slowchats. DTS is een spel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu grapjas.
Nee DTS is idd altijd druk geweest![]()
Jullie hebben nu ook VIV waar je die bagger kan posten , en zelfs in de ONZ CS kan men terecht.
Prima toch?
Zeker wel. misschien de laatste maanden minder druk..quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu grapjas.
Nee DTS is idd altijd druk geweest![]()
Jullie hebben nu ook VIV waar je die bagger kan posten , en zelfs in de ONZ CS kan men terecht.
Prima toch?
DTS een spel ,.mwahquote:
Ik zie dat daar toch flink gepost wordtquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:25 schreef engine het volgende:
Overigens is ONZ SC behoorlijk dood. Geen enkele slowchats daar en alsnog hebben de mods het te druk om één topic te modden...met zijn 3e.
Jammer dat daar geen plekje voor is op fokquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DTS een spel ,.mwah![]()
Het is vooral een Tokkie topic waar men om niets ruzie maakt
Spel is wel kapot gemaakt idd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DTS een spel ,.mwah![]()
Het is vooral een Tokkie topic waar men om niets ruzie maakt
Door twee users.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie dat daar toch flink gepost wordt
Misschien binnenkort weer.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen plekje voor is op fok
Zet een TRquote:
Dat is wel héél erg die act.quote:
quote:
Als het zo doorgaat worden er straks alleen nog maar posts weggehaald.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:21 schreef engine het volgende:
Cijfers lopen al even terug..
GC / Weet iemand wanneer het klaar is?
Ik heb er wat van gezegd , toen werd nog ergerquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
lol beetje denk ik
Al is het wat vermoeiend in MUZ
Helemaal in de ban van dingen die terug lopen vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat worden er straks alleen nog maar posts weggehaald.
Klinkt een beetje als die meter van jouquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat worden er straks alleen nog maar posts weggehaald.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er wat van gezegd , toen werd nog erger![]()
Bij iedere post hartjes en kusjes , tags: , ik heb me kapot geërgerd
Snap ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb het topic even uit myat gehaald.
30 februari 2021quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:21 schreef engine het volgende:
Cijfers lopen al even terug..
[ afbeelding ]
GC / Weet iemand wanneer het klaar is?
Schrijf ik even op. We gaan het zien.quote:
Wie en wat is datquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat liza gern
öst. tafelspitz eet ?
Jup oud nieuws.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
öst. tafelspitz eet ?
Is dat iets met poep?quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
öst. tafelspitz eet ?
Poep op een berg?quote:
Een hoopjequote:
Deja vuquote:
Daar kan je mario mee blijven plagen.quote:
Zo ben ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan je mario mee blijven plagen.
Weet ik, daarom doe ik het wel.quote:
quote:
quote:
Dat ruimteschip op de onderste foto heb ik laatst weer gekocht. Gewoon omdat het kon en uit pure jeugdsentiment.quote:
Ah, leukquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ruimteschip op de onderste foto heb ik laatst weer gekocht. Gewoon omdat het kon en uit pure jeugdsentiment.
Hoe had jij nou ook al weer je fokking oven schoongekregen en kreeg je rooster en bakplaat ook schoon?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
https://www.reddit.com/r/me_irl/comments/up1r56/me_irl/ LOL
Oh dik insmeren met groene zeep. Zo een potquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe had jij nou ook al weer je fokking oven schoongekregen en kreeg je rooster en bakplaat ook schoon?
Thanks! Het is echt heel erg. Ik ga het proberen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dik insmeren met groene zeep. Zo een pot[ link | afbeelding ] En dan alles roosters, bakplaat en de binnenkant van de oven. Een soepkommetje met amonia in de oven zetten. Deurtje dicht en een nacht laten staan. Is weer als nieuw
Oven niet aanzetten![]()
Ik las laatst, grootmoeders tip, een schaaltje met citroensap en de oven even aan voor een half uur. Dan zou je hem ook vetvrij krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dik insmeren met groene zeep. Zo een pot[ link | afbeelding ] En dan alles roosters, bakplaat en de binnenkant van de oven. Een soepkommetje met amonia in de oven zetten. Deurtje dicht en een nacht laten staan. Is weer als nieuw
Oven niet aanzetten![]()
Jij hebt makkelijk praten daar jij zelf in een oven past.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Het is echt heel erg. Ik ga het proberen.
nou jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten daar jij zelf in een oven past.
Ik moest nog wel wat poetsen maar het meeste gaat er zonder ellenbogen vet af. Deis plaatste die tip.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Het is echt heel erg. Ik ga het proberen.
Oh toch nog wat poetsen dus. Nou ja, als het al drie kwart beter eruit ziet dan ben ik al blij. Getver vieze zooi ook.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest nog wel wat poetsen maar het meeste gaat er zonder ellenbogen vet af. Deis plaatste die tip.
En met je handen in een pot zeep zitten is best wel leukquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh toch nog wat poetsen dus. Nou ja, als het al drie kwart beter eruit ziet dan ben ik al blij. Getver vieze zooi ook.
Klinkt als een goede tipquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oven niet aanzetten![]()
Glibberig spulquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En met je handen in een pot zeep zitten is best wel leuk
Volgens mij het meest milieuvriendelijke schoonmaakmiddel wat er is.quote:
geen ideequote:
awwww groene glibberquote:
Who fucking caresquote:
Flubberquote:
Het is niet groen, het is bruin.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heet het groene zeep omdat het groen is ?
https://www.huisvlijt.com/groene-zeep/
ookquote:
Je hoeft het alleen even snel in de oven te zetten. Ik heb de volgende dag het bakje in een emmer gedaan met water en mijn ramen gelaptquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:43 schreef Prisha het volgende:
Milieuvriendelijker dan ammonia denk ik.
Daar doen mijn ogen pijn van.
eyyy Koeneloenquote:
Ik flikker het wel door de gootsteen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen even snel in de oven te zetten. Ik heb de volgende dag het bakje in een emmer gedaan met water en mijn ramen gelapt
Ik flikker het over de schutting.quote:
eyyyy hoe is het met je huis, zijn ze al bijna klaar?quote:
Naakt?quote:
Hij woont er al weerquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy hoe is het met je huis, zijn ze al bijna klaar?
ohh echt? Dat is snel gegaanquote:
Je bent er weerquote:
Niet zo goed. Heel veel pijn in de rugquote:
Druk druk druk, dus minder Fokquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent er weer![]()
Of liep ik je hier de hele tijd mis?
Da's zwaar kutquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet zo goed. Heel veel pijn in de rugVanmiddag heb ik tramadol gekregen, hopelijk helpt dat een beetje om de pijn iets te stillen.
En hoe is t ie met jou dan?
Sterkte Prishaquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet zo goed. Heel veel pijn in de rugVanmiddag heb ik tramadol gekregen, hopelijk helpt dat een beetje om de pijn iets te stillen.
En hoe is t ie met jou dan?
Ditquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte Prisha![]()
Ik hoop dat de tramadol helpt
Druk met werk?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Met mij verder best ok maar op alle fronten (te) druk
thanks! Over drie kwartier mag ik mijn tweede capsule innemen. Nog eventjes.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte Prisha![]()
Ik hoop dat de tramadol helpt
Dat kan natuurlijk altijd. Hopelijk heb je ook wel wat rustmomentjes tussendoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Met mij verder best ok maar op alle fronten (te) druk
Dat is klotequote:
Jazeker de vakantie was heel leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Over drie kwartier mag ik mijn tweede capsule innemen. Nog eventjes.
Hoe was je vakantie? Heb je het fijn gehad?
Ahh fijn dat het leuk was. Best lastig denk ik om in de tijd dat je hebt in te plannen wat te doen/zien. Er is zoveel moois.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker de vakantie was heel leuk!![]()
Ierland is echt prachtig. Wel net op alle locaties net een dag te kort geweest voor wat er te zien/doen was, maar dat kan een volgende keer dan nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |