quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:
Ik heb geen Lego meer en ook nauwelijks gehad of mee gespeeld.... was toen ook vrij basic recht toe recht aanquote:
Met veel fantasie kun je daar ook een hoop meequote:Op woensdag 1 juni 2022 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego meer en ook nauwelijks gehad of mee gespeeld.... was toen ook vrij basic recht toe recht aan
Als je maar fun hebt.. Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend grote, komend weekend kleine
Ah ok.. Wel leuk veel plezier alvastquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen weekend grote, komend weekend kleine
Regentes Mrsloveablequote:
Ja, ik let op mijn rugquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maar fun hebt.. Doe je wel voorzichtig?
Moet er nog veel gebeuren ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in mijn eigen huis, een dag na de 'oplevering', en de werkzaamheden gaan gewoon verder.
De badkamerdeur wordt geschilderd en er komt een 'oogje' in de voordeur. Verder weet ik het niet.quote:
Verstandig ..quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De badkamerdeur wordt geschilderd en er komt een 'oogje' in de voordeur. Verder weet ik het niet.
Één lamp doet het niet; dat ga ik melden. Ik ga ook even alle stopcontacten checken.
Schaaltje erbij zettenquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
Kennelijk is mijn nieuwe wc een openbaar toilet... Er loopt iemand naar binnen die hier helemaal niet aan het werk is.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn elektriciteitsmeter loopt achteruit
Hopen dat ze ook uitbetalenquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Je levertquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Heb je er een magneet op gelegd?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nee. Gaat het dan nog harder?quote:
quote:
En, heeft hij het toilet netjes achtergelaten?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
Kennelijk is mijn nieuwe wc een openbaar toilet... Er loopt iemand naar binnen die hier helemaal niet aan het werk is.
Ja. Het moet sowieso nog schoongemaakt worden. Er ligt nog een laag stof.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
En, heeft hij het toilet netjes achtergelaten?
Een oude meter stond dan stil. of vertraagde,quote:
Tis stilop Fok!quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Normaal zit ik altijd ergens in de top 20 hier snap ik niks van
Ah oke. Dat moeten we niet hebben als hij achteruit loopt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oude meter stond dan stil. of vertraagde,
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Dat moeten we niet hebben als hij achteruit loopt.
Dezelfde inrichting of voer je gelijk wat wijzigingn door?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
De schoonmakers zijn klaar. Ik kan mijn huis weer gaan inrichten.
Ik voer gelijk wat wijzigingen door. Dit is een mooie gelegenheid om eens te kijken of het beter kan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dezelfde inrichting of voer je gelijk wat wijzigingn door?
best wel gestoordquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
Soms![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100032003_284bf582
Hier niets gemerkt...quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hier ging het vannacht even goed los, werd er wakker van.
Er waren er meer die dat vonden, gelukkig maarquote:
Brandhout van maken ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:13 schreef puzziepie het volgende:
Twee bomen voor mijn flat zien er wel treurig uit, alle blaadjes droog, die gaan het niet halen vrees ik![]()
daar helpt ook geen regen meer tegen.
Zijn het al oudere bomen ? Is het een ziekte of lokale uitdrogingquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar zijn groot en staan hier ook al een flink aantal jaren . Ik denk geen ziekte maar uitdrogingquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn het al oudere bomen ? Is het een ziekte of lokale uitdroging
Ga er dan dagelijks even tegenaan pissen hequote:Op woensdag 1 juni 2022 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar zijn groot en staan hier ook al een flink aantal jaren . Ik denk geen ziekte maar uitdroging
Wel triest al het uitdroging is ... zal nu wel te laat zijn om ze nog te kunnen redden ... elke dag wat emmertjes water geven zal wel niet meer helpenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar zijn groot en staan hier ook al een flink aantal jaren . Ik denk geen ziekte maar uitdroging
Ik heb wel met het idee gelopen om een paar emmers water over de grond te gooien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er dan dagelijks even tegenaan pissen he
Nee, daar heb ik wel ov er nagedacht maar dat is voor iets te onhandig , denk wel dat ik ff contact met de huismeester opneemquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel triest al het uitdroging is ... zal nu wel te laat zijn om ze nog te kunnen redden ... elke dag wat emmertjes water geven zal wel niet meer helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |