Misschien vonden mensen dat feit niet zo heuglijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:03 schreef Metalfrost het volgende:
Wie?
edit-
ik zit er al 16 jaar op, en niemand heeft een scheet gelaten wegens dat heuglijke feit
Nu welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:03 schreef Metalfrost het volgende:
Wie?
edit-
ik zit er al 16 jaar op, en niemand heeft een scheet gelaten wegens dat heuglijke feit
Jij denkt dat ik tegen Yvonne ingaquote:
Doe je dagelijksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik tegen Yvonne inga
Die is gek
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:03 schreef Metalfrost het volgende:
Wie?
edit-
quote:
quote:
Moet je de ticker maar gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:03 schreef Metalfrost het volgende:
Wie?
edit-
Helaas doet je ondertitel me aan Amberlynn Reid (WIE??) denken, dat is dan weer minderquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Geeft niet, ik zat ook vooral alleen in SHO, TV en nu in ESF.
Hoewel ik destijds ook wel redelijk fanatiek heb meegedaan met Serious Request, rond 2010 enzo.
Bedankt voor dit topic![]()
Ben wel heel benieuwd waar je username vandaan komtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Hoewel ik destijds ook wel redelijk fanatiek heb meegedaan met Serious Request, rond 2010 enzo.
Hier heerst een angstcultuur.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik tegen Yvonne inga
Die is gek
fok.forum.ie lijkt me.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:42 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zit hier al sinds 2011 of zo maar mensen zeggen nog altijd dat ik weg moet. Waar moet ik heen dan, het VIVA forum?
Deze persoon ken ik verder niet maar gefeliciteerd.
Op boards.ie vertellen ze me dat ik moet oprotten naar mijn eigen land.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier heerst een angstcultuur.
[..]
fok.forum.ie lijkt me.
De wat?quote:
Sjee wat aardig allemaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien vonden mensen dat feit niet zo heuglijk.
Sorry ik had het niet in de gatenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:03 schreef Metalfrost het volgende:
Wie?
edit-
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd waar je username vandaan komt
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik destijds in 2007 had geweten dat ik nu nog veel op FOK! zou komen had ik wel een andere username gekozen maarja.
Ik vind het een van de leukste usernames op FOK!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik destijds in 2007 had geweten dat ik nu nog veel op FOK! zou komen had ik wel een andere username gekozen maarja.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het een van de leukste usernames op FOK!![]()
Gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
Gefeliciteerd lieve @:guanabana met deze mijlpaal![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef usagi414 het volgende:
Op naar de volgende 15 jaar @:Guanabana![]()
[ afbeelding ]
16 jaar?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:03 schreef Metalfrost het volgende:
Wie?
edit-
Dat is nou eenmaal het lot van documenten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:14 schreef Document1 het volgende:
Goh, ik volgens mij ook. Althans, op dit account.De eerste is door de shredder gegaan.
kom je ook eens gezellig in klb posten anders juffiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Best een leuke naam hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |