SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat ik zelf altijd heb (ook met de dierenarts trouwens). Dat je voor 1 ding gaat maar dat ze ineens nog 10 dingen vinden.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat toch voor magisch effect van tandartsen.Ik hoef alleen maar voor vormpjes te happen en toch ben ik nerveuzig.
Stereotypering in kinderseriesquote:Op maandag 30 mei 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat toch voor magisch effect van tandartsen.Ik hoef alleen maar voor vormpjes te happen en toch ben ik nerveuzig.
Eén wortelkanaalbehandeling en elk bezoek voelt als een uurtje Guantanamo Bayquote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stereotypering in kinderseries
Mwah, meer het "hulpeloze in je bakkes graven", denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat tandartsen vaak sociaal een beetje awkward zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steek je hand op als het zeer doetquote:Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat tandartsen vaak sociaal een beetje awkward zijn.
M'n laatste keer is alweer even geleden, maar ik weet nog wel dat ik niet perse fan was nee.quote:
Geven lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En een wortelkanaalbehandeling is nu eenmaal net wat minder prettig dan een blowjob.
Moet je maar beter poetsenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén wortelkanaalbehandeling en elk bezoek voelt als een uurtje Guantanamo Bay
Oh, die andere ook wel hoor.quote:
5quote:Op maandag 30 mei 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn tandarts is heel lief. Die telt af
Na weet ik veel hoelang beugelen kreeg ik het pas bij de laatste paar keren door ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n laatste keer is alweer even geleden, maar ik weet nog wel dat ik niet perse fan was nee.
Hoevaak ga jij uberhaupt naar de tandarts? Elke keer als ik meelees moet jij naar de tandartsquote:Op maandag 30 mei 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Heb gewoon geen zin want moet een oude vulling laten vervangen maar mijn huidige vulling is ook gewoon nog heel enz.
Moet je ook eens vaker meelezen dan eens per 6 maandenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij uberhaupt naar de tandarts? Elke keer als ik meelees moet jij naar de tandarts
En als de vulling nog goed is, waarom dan vervangen?
Haha valt wel mee:quote:Op maandag 30 mei 2022 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij uberhaupt naar de tandarts? Elke keer als ik meelees moet jij naar de tandarts
En als de vulling nog goed is, waarom dan vervangen?
quote:
Dat je een paar dagen later nog van die stukjes terugvindt tussen je tanden.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Na weet ik veel hoelang beugelen kreeg ik het pas bij de laatste paar keren door ofzo.
Door je neus ademen en aan leuke dingen denken. En vragen of ze dat spul niet zo zompig/nat maken. Dan duurt het ook niet zo lang.
Maar krijg er nog kriebels van als ik er aan denk
Over half jaartje pas weer. Heb wel speciaal een elektrische tandenborstel gekocht, dus dan zullen ze wel een percentage krijgen.quote:
Hij wil ook graag een dure vakantiequote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
En uhm tandarts zei dat die vulling vervangen moet worden dit jaar.
Ieuw ja. Hou op.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je een paar dagen later nog van die stukjes terugvindt tussen je tanden.
Ow misschien mis het verzetten dan steedsquote:
Dat doe ik! Ik kijk elke dag wel ff, als ik aan het werk ben. Maar hou het toch niet bij joh.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je ook eens vaker meelezen dan eens per 6 maanden
Ja ik vind het ergens een gek verhaal want mijn kies kan er alleen maar zwakker van worden denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil ook graag een dure vakantie
Geen zin meer in ons?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuw ja. Hou op.
[..]
Ow misschien mis het verzetten dan steeds
[..]
Dat doe ik! Ik kijk elke dag wel ff, als ik aan het werk ben. Maar hou het toch niet bij joh.
Of geen zin meer in.
Dat dacht ik een tijdje geleden ook, maar toen kreeg ik alsnog een verdoving omdat de boel teveel bloedde.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Ah ja wel nodig ze zegt sluit niet meer goed aan dit dat en er zit een klein gaatje ergens in die vulling. Nou oke dan ga ik morgen maar braaf.Gelukkig is mijn kies toch al dood, scheelt een verdoving.
Nog steeds geen zin maar oke als ik dit doe heb ik het eerst weer gehad.
Geen zin om het allemaal bij te houden. 's Avonds hang ik lam op de bank of ik ben sporten. Geen idee wanneer ik dan Fok nog moet bijhouden.quote:
Begin niet aan TikTok.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal bij te houden. 's Avonds hang ik lam op de bank of ik ben sporten. Geen idee wanneer ik dan Fok nog moet bijhouden.
al gok ik dat Fok heb vervangen door eindeloos op Insta te scrollen, dus uiteindelijk schiet ik er niets mee op
FOK! is leuker dan insta scrollen hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal bij te houden. 's Avonds hang ik lam op de bank of ik ben sporten. Geen idee wanneer ik dan Fok nog moet bijhouden.
al gok ik dat Fok heb vervangen door eindeloos op Insta te scrollen, dus uiteindelijk schiet ik er niets mee op
had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:
Ik hoop dat ik het zonder kan.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik een tijdje geleden ook, maar toen kreeg ik alsnog een verdoving omdat de boel teveel bloedde.
Hey Liesje ik zie dat je huis een teringbende is gr gr je stofzuiger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Yep net opgehaald.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey Liesje ik zie dat je huis een teringbende is gr gr je stofzuiger.Nou ik heb bewust niets aan de vloeren gedaan afgelopen dagen dus dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2022 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep net opgehaald.
Moet eigenlijk nog wat meer laden maar heb hem al aan het werk gezet in de slaapkamer om even te testen.
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey Liesje ik zie dat je huis een teringbende is gr gr je stofzuiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja misschien wel. Maar dan moet ik opletten. Insta kan hersenloos.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! is leuker dan insta scrollen hoor
Veel van die reels op Insta komen van Tiktok. dus gok dat het hetzelfde is.quote:
Ja de week kon beter beginnenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
Sterkte CL wat een kut begin van de dag.
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb bewust niets aan de vloeren gedaan afgelopen dagen dus dat klopt wel.
Neequote:Op maandag 30 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is je andere caaf al wat gekalmeerd?
quote:Op maandag 30 mei 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeZe heeft wat groente gegeten die ik voor haar neus had neergelegd, maar ze zit nog steeds achterin een beetje bang te kijken.
quote:Op maandag 30 mei 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en wie weet hoe lang die er vannacht zo bij heeft gelegen
Aawwquote:Op maandag 30 mei 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeZe heeft wat groente gegeten die ik voor haar neus had neergelegd, maar ze zit nog steeds achterin een beetje bang te kijken.
Gaat het dan over jouquote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend van dat werkvolk over de vloer, simpel volk klaagt altijd zoveel, last van mijn rug, last van mijn nek, ik heb het te druk, mijn baas is kut, vroeger was alles beter, mijn vrouw is alcoholist, ik heb een bult in mijn oksel, het weer is kut.
Henkie, je gezicht ziet eruit als een uitgeperste citroen en je hoeft niet meer terug te komen.
een boot? of toch een mens?quote:
Ligt toch echt aan het soort volk wat je inhuurt.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend van dat werkvolk over de vloer, simpel volk klaagt altijd zoveel, last van mijn rug, last van mijn nek, ik heb het te druk, mijn baas is kut, vroeger was alles beter, mijn vrouw is alcoholist, ik heb een bult in mijn oksel, het weer is kut.
Henkie, je gezicht ziet eruit als een uitgeperste citroen en je hoeft niet meer terug te komen.
Gewoon Polen nemen. Die versta je niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
is ook gelijk het nadeel als je wat van ze moet of je moet er mee overleggen...quote:Op maandag 30 mei 2022 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon Polen nemen. Die versta je niet.
Details, Goitskequote:Op maandag 30 mei 2022 14:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
is ook gelijk het nadeel als je wat van ze moet of je moet er mee overleggen...
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 30 mei 2022 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toch geen loodgieters in dienst.
Chateau Wittem?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
toch even 3 michelinsterren er bij in de gemeente.
doe maar luxe.
die heeft er nu 2 gekregenquote:
+1quote:Op maandag 30 mei 2022 15:37 schreef Goitske het volgende:
Pfff heb geen zinin werken meer en moet nog anderhalf uur![]()
En moet ook nog eens eigenlijk die tijd nuttig besteden want heb genoeg te doen
Kan wel hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 15:40 schreef TaMieke het volgende:
Kom op mensen!!!nog even volhouden.
Het is dat jullie me niet kunnen helpen met mn dossier...
ik kan willekeurig wel wat boetes opleggen hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaah heb je verstand van schorsing en boetes opleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat horloge maakt een verbinding via een VPN met mijn laptopcamera en ik heb dat cijfertje net ingetikt.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
volgens het horloge heb ik 38% lichaamsvet
hoe meet zo'n ding dat?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat horloge maakt een verbinding via een VPN met mijn laptopcamera en ik heb dat cijfertje net ingetikt.
is dat inclusief frituurvet?quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan willekeurig wel wat boetes opleggen hoor
Das apart. Zo'n weegschaal in de sportschool wil ik (soms) nog wel geloven, maar of een horloge dat kan.....quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Dit is zo verslavend lekker.SpelvautSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Stuurt wat stroom door je heen en dan weet die hoeveel vet/spier/water/bot je hebt.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
fascinerendquote:Op maandag 30 mei 2022 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuurt wat stroom door je heen en dan weet die hoeveel vet/spier/water/bot je hebt.
quote:Beste meneer/mevrouw,
U heeft in de afgelopen dagen een boxspring bij bol.com besteld waarvan de prijs niet correct was vanwege een systeem fout. Normaliter kost een boxspring bij ons boven de ¤ 1000 euro en vanwege een vergissing werd deze aangeboden voor ¤ 31,95 hierbij kon u de redelijkerwijs vanuit gaat dat dit niet correct was.
Uw bestelling wordt automatisch in de komende dagen geannuleerd en het geld word automatisch teruggeboekt via bol.com.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,Partner van Bol.com
Zo reageert Gerrie ook als ze die mail grammaticaal gaat nalopenquote:
De rijdende rechter is er niks bijquote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaah heb je verstand van schorsing en boetes opleggen?
Bijna.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De rijdende rechter is er niks bij
Jezus, ik ookquote:Op maandag 30 mei 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo reageert Gerrie ook als ze die mail grammaticaal gaat nalopen
Wist je dat ik nu officieel rijksambtenaar ben?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bijna.![]()
Ik mag geen boete opleggen, dus waarschijnlijk al het werk voor niets gedaan. Maar vind dit soort dingen uitzoeken wel tof.
Beter dan steeds formuliertjes sturen en wachten op antwoord.
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de 80 kilo aantikt, doet-ie een kwartiertje 220 volt.
Nederlands is best een lastige taalquote:
quote:
Zouden ze daar van wakker liggenquote:
Goede reis Fles, keep us posted and make some fotoosquote:Op maandag 30 mei 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, aangekomen in Stockholm. Boodschappen doen en de volgende boot op.
It has begun.quote:Gazprom levert in zomer geen gas aan Nederland
Het Russische bedrijf Gazprom stopt tijdelijk met het leveren van gas aan Nederland. Dat meldt gashandelaar Gasterra op zijn website.
quote:GasTerra krijgt in de periode 31 mei tot en met 30 september 2022 2,0 miljard m3 gas niet door Gazprom geleverd.
quote:Het Russische staatsgasbedrijf Gazprom stopt dinsdag met de levering van gas aan het Nederlandse bedrijf GasTerra. De gashandelaar, die in handen is van onder meer Shell, Esso Nederland en de Nederlandse staat, weigert zijn rekeningen in roebels te voldoen. GasTerra voorziet geen problemen, omdat de handelaar al elders gas heeft ingekocht.
Geen paniek dus.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
GasTerra voorziet geen problemen, omdat de handelaar al elders gas heeft ingekocht.
Teller staat op 520, dag 3 zit er bijna opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goede reis Fles, keep us posted and make some fotoos
Dat zou ik heel knap vindenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
Voor een snack is het laag.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee wat normaal is
niet naar Rotterdam verhuizenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
dat bandje van bennie jolink en andere dingen die niet opvallen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Misschien is het wel zo'n vleesetend horloge, dat je morgenvroeg met wakker worden 8 kilo kwijt bent.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. moet hem opladen, zal het later nog een keer proberen
dag zwembandjesquote:Op maandag 30 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n vleesetend horloge, dat je morgenvroeg met wakker worden 8 kilo kwijt bent.
Die 38% dan moet je wel echt een wandelende gehaktbal zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het horloge het meet of of die 38%?
is het mssn handiger om een vleesetend t-shirt te nemen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n vleesetend horloge, dat je morgenvroeg met wakker worden 8 kilo kwijt bent.
water wordt ook schaars, we kunnen straks alleen nog onze tanden poetsen met saharazandquote:Op maandag 30 mei 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
Koud douchen is goed voor de ruggengraat.
is het nou veel of weinig?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die 38% dan moet je wel echt een wandelende gehaktbal zijn
Gezamelijk douchen op de sportvelden.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
water wordt ook schaars, we kunnen straks alleen nog onze tanden poetsen met saharazand
Tussen 20 en 25% voor vrouwenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze gekocht voor straks
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben tieten, dat is hoofdzakelijk vet, dus niet zo vreemd dat ze een hoger vetgehalte hebbenquote:
Ik heb heeeuuuul grote tieten.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrouwen hebben tieten, dat is hoofdzakelijk vet, dus niet zo vreemd dat ze een hoger vetgehalte hebben
ik heb overigens geen probleem met vrouwen die wat breder van formaat zijn, ik vind die magere lijken eilk problematischer, zeker naarmate ze ouder worden.quote:
oh ben je er al eentje tegen gekomen?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb overigens geen probleem met vrouwen die wat breder van formaat zijn, ik vind die magere lijken eilk problematischer, zeker naarmate ze ouder worden.
Mayoquote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten minder calorieen in mosterd dan in mayo.
ja maar mayoquote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten minder calorieen in mosterd dan in mayo.
Zit je daar tussen de zweefteven en de quinoakutjes.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet ook weer meer gaan sporten.
Ik ga vrijdag yoga proberen
voor het eerst?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet ook weer meer gaan sporten.
Ik ga vrijdag yoga proberen
Stiekem wil je nu degoes he.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Net weer ff bij die degoes staan kijken. Moest nog ff nieuwe pot voor Lotje hebben
Correctquote:Op maandag 30 mei 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Fran ik hoor dat er een grote zware doos bij mij thuis staat. Weet jij niks van zeker?
Misschien word ik ook wel zweefteefquote:Op maandag 30 mei 2022 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar tussen de zweefteven en de quinoakutjes.
dus je kan 7 dagen per week hele dag?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
90 euro per maand voor onbeperkt lessen
Zijn fretten knaagdieren?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Maar @:ama die degoes zijn echt wel grappig, maarja knaagdieren allergie
Geen idee of die echt goed tam worden eigenlijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Maar @:ama die degoes zijn echt wel grappig, maarja knaagdieren allergie
volgens YouTube wel redelijkquote:Op maandag 30 mei 2022 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee of die echt goed tam worden eigenlijk.
Als je daar zin in hebtquote:Op maandag 30 mei 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je kan 7 dagen per week hele dag?
Reikiismijnmeningquote:Op maandag 30 mei 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien word ik ook wel zweefteef
Sodeju.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
90 euro per maand voor onbeperkt lessen
Wil liefst van al een halve kinderboerderij hebbenquote:
Ook allergisch voorquote:
niet zo kritisch zijn en een leuke lieve levenspartner zoekenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja,maar ik kreeg een klap op mn smoel omdat ze zich niet gezet vond.
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook allergisch voor
een konijn die kwam logeren was voor mij de reden om achter een aantal allergien te komen toen ik nog klein was.
Jawel, maar dat werkt ook de andere kant op.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.
k ga meequote:Op maandag 30 mei 2022 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt![]()
Maar het is hot yoga dus de ruimte is 33 graden ofzo
Oh het is maar goed dat mijn betere helft de huisdieren moet goedkeuren anders hadden we een halve dierentuinquote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil liefst van al een halve kinderboerderij hebben
eenden, fazanten, pauwen, kippen, geiten, hond
Enige qua dieren wat kan waar ik nu woon is een aquarium, realistisch gezien. Daarbij is dat zelfs al niet handig omdat ik te onregelmatig thuis ben.
Heb ik ook gedaan bij paarden en kattenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.
mja ach.. ik houd er wel half rekening mee in de zoektocht naar de nieuwe casa Frantic.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh het is maar goed dat mijn betere helft de huisdieren moet goedkeuren anders hadden we een halve dierentuin![]()
Ik wil stokstaartjes, otters, pinguīns, een cheetah, woestijnvosjes, een uil….
Volgens mij allemaal illegaal hier, op een uil na denk ik, dus dat maakt het makkelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil stokstaartjes, otters, pinguīns, een cheetah, woestijnvosjes, een uil….
quote:
Wel verdommequote:Het konijn leeft alleen van plantaardig voedsel. Ook eet het zijn eigen keutels op (coprofagie). Haasachtigen waaronder konijnen behoren niet tot de knaagdieren, al wordt dit vaak gedacht.
stokstaartjes pas sinds 2017quote:Op maandag 30 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal illegaal hier, op een uil na denk ik, dus dat maakt het makkelijk.
Waarom geloof je me gewoon niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Wel verdomme![]()
Mijn hele jeugd is een complot![]()
Nope er zijn geen illegale huisdieren in Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal illegaal hier, op een uil na denk ik, dus dat maakt het makkelijk.
Is het ws al te laat voorquote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet zo kritisch zijn en een leuke lieve levenspartner zoeken
Denk dat ze Cheetah snel wegkomen halen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope er zijn geen illegale huisdieren in Nederland.![]()
Was een tijdje terug nog bij Lubach
Ik geloof jequote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom geloof je me gewoon niet.Ik had een 10 op het onderdeel konijnen en knaagdieren. Enige 10 die ik ooit heb gehad volgens mij.
Tijd voor een gangbangquote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom geloof je me gewoon niet.Ik had een 10 op het onderdeel konijnen en knaagdieren. Enige 10 die ik ooit heb gehad volgens mij.
No way dat ze Emma Adeline meekrijgenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze Cheetah snel wegkomen halen hoor.
Maar het is wel verwarrend en snap ook wel dat bijna iedereen denkt dat het knaagdieren zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Ik quote Wikipedia zelfs
Die is al ontsnapt voordat ze hem komen halen, en je zn kooitje schoon wilt maken.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze Cheetah snel wegkomen halen hoor.
quote:Op maandag 30 mei 2022 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
No way dat ze Emma Adeline meekrijgen
quote:Op maandag 30 mei 2022 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kon toch ooit ook zien hoeveel lurkers er waren?
Wow wowquote:
Slijmbalquote:Op maandag 30 mei 2022 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
Hier zitten gewoon twee van mijn favoriete fokdames.
Ik wil niet als US klinken maar dat is wel beetje een naam die een 10 jarig meisje had kunnen bedenken ofzo.quote:
Was het eerste wat bij me opkwamquote:Op maandag 30 mei 2022 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil niet als US klinken maar dat is wel beetje een naam die een 10 jarig meisje had kunnen bedenken ofzo.
En Louis Vuitton eetbakjesquote:Op maandag 30 mei 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die naam
beest krijgt zeker ook een sjiek sjaaltje om
Rood fluwelen halsband met gouden bedelquote:Op maandag 30 mei 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die naam
beest krijgt zeker ook een sjiek sjaaltje om
Wacht dan nog maar even met huisdieren.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het eerste wat bij me opkwam
zie jequote:Op maandag 30 mei 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rood fluwelen halsband met gouden bedel
quote:Op maandag 30 mei 2022 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rood fluwelen halsband met gouden bedel
Eignelijk wel jaquote:Op maandag 30 mei 2022 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want Ed Edd en Eddy is briljant
quote:Op maandag 30 mei 2022 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zelf bedacht.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het al tijd?quote:Op maandag 30 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen vanavond
De nijptang én de combinatietang?quote:
een wat?quote:Op maandag 30 mei 2022 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zag net een DBX over de gracht rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |