SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat ik zelf altijd heb (ook met de dierenarts trouwens). Dat je voor 1 ding gaat maar dat ze ineens nog 10 dingen vinden.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat toch voor magisch effect van tandartsen.Ik hoef alleen maar voor vormpjes te happen en toch ben ik nerveuzig.
Stereotypering in kinderseriesquote:Op maandag 30 mei 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat toch voor magisch effect van tandartsen.Ik hoef alleen maar voor vormpjes te happen en toch ben ik nerveuzig.
Eén wortelkanaalbehandeling en elk bezoek voelt als een uurtje Guantanamo Bayquote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stereotypering in kinderseries
Mwah, meer het "hulpeloze in je bakkes graven", denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat tandartsen vaak sociaal een beetje awkward zijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steek je hand op als het zeer doetquote:Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat tandartsen vaak sociaal een beetje awkward zijn.
M'n laatste keer is alweer even geleden, maar ik weet nog wel dat ik niet perse fan was nee.quote:
Geven lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En een wortelkanaalbehandeling is nu eenmaal net wat minder prettig dan een blowjob.
Moet je maar beter poetsenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén wortelkanaalbehandeling en elk bezoek voelt als een uurtje Guantanamo Bay
Oh, die andere ook wel hoor.quote:
5quote:Op maandag 30 mei 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn tandarts is heel lief. Die telt af
Na weet ik veel hoelang beugelen kreeg ik het pas bij de laatste paar keren door ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n laatste keer is alweer even geleden, maar ik weet nog wel dat ik niet perse fan was nee.
Hoevaak ga jij uberhaupt naar de tandarts? Elke keer als ik meelees moet jij naar de tandartsquote:Op maandag 30 mei 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Heb gewoon geen zin want moet een oude vulling laten vervangen maar mijn huidige vulling is ook gewoon nog heel enz.
Moet je ook eens vaker meelezen dan eens per 6 maandenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij uberhaupt naar de tandarts? Elke keer als ik meelees moet jij naar de tandarts
En als de vulling nog goed is, waarom dan vervangen?
Haha valt wel mee:quote:Op maandag 30 mei 2022 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij uberhaupt naar de tandarts? Elke keer als ik meelees moet jij naar de tandarts
En als de vulling nog goed is, waarom dan vervangen?
quote:
Dat je een paar dagen later nog van die stukjes terugvindt tussen je tanden.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Na weet ik veel hoelang beugelen kreeg ik het pas bij de laatste paar keren door ofzo.
Door je neus ademen en aan leuke dingen denken. En vragen of ze dat spul niet zo zompig/nat maken. Dan duurt het ook niet zo lang.
Maar krijg er nog kriebels van als ik er aan denk
Over half jaartje pas weer. Heb wel speciaal een elektrische tandenborstel gekocht, dus dan zullen ze wel een percentage krijgen.quote:
Hij wil ook graag een dure vakantiequote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
En uhm tandarts zei dat die vulling vervangen moet worden dit jaar.
Ieuw ja. Hou op.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je een paar dagen later nog van die stukjes terugvindt tussen je tanden.
Ow misschien mis het verzetten dan steedsquote:
Dat doe ik! Ik kijk elke dag wel ff, als ik aan het werk ben. Maar hou het toch niet bij joh.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je ook eens vaker meelezen dan eens per 6 maanden
Ja ik vind het ergens een gek verhaal want mijn kies kan er alleen maar zwakker van worden denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil ook graag een dure vakantie
Geen zin meer in ons?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuw ja. Hou op.
[..]
Ow misschien mis het verzetten dan steeds
[..]
Dat doe ik! Ik kijk elke dag wel ff, als ik aan het werk ben. Maar hou het toch niet bij joh.
Of geen zin meer in.
Dat dacht ik een tijdje geleden ook, maar toen kreeg ik alsnog een verdoving omdat de boel teveel bloedde.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Ah ja wel nodig ze zegt sluit niet meer goed aan dit dat en er zit een klein gaatje ergens in die vulling. Nou oke dan ga ik morgen maar braaf.Gelukkig is mijn kies toch al dood, scheelt een verdoving.
Nog steeds geen zin maar oke als ik dit doe heb ik het eerst weer gehad.
Geen zin om het allemaal bij te houden. 's Avonds hang ik lam op de bank of ik ben sporten. Geen idee wanneer ik dan Fok nog moet bijhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |