die heeft er nu 2 gekregenquote:
+1quote:Op maandag 30 mei 2022 15:37 schreef Goitske het volgende:
Pfff heb geen zinin werken meer en moet nog anderhalf uur![]()
En moet ook nog eens eigenlijk die tijd nuttig besteden want heb genoeg te doen
Kan wel hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 15:40 schreef TaMieke het volgende:
Kom op mensen!!!nog even volhouden.
Het is dat jullie me niet kunnen helpen met mn dossier...
ik kan willekeurig wel wat boetes opleggen hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaah heb je verstand van schorsing en boetes opleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat horloge maakt een verbinding via een VPN met mijn laptopcamera en ik heb dat cijfertje net ingetikt.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
volgens het horloge heb ik 38% lichaamsvet
hoe meet zo'n ding dat?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat horloge maakt een verbinding via een VPN met mijn laptopcamera en ik heb dat cijfertje net ingetikt.
is dat inclusief frituurvet?quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan willekeurig wel wat boetes opleggen hoor
Das apart. Zo'n weegschaal in de sportschool wil ik (soms) nog wel geloven, maar of een horloge dat kan.....quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Dit is zo verslavend lekker.SpelvautSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Stuurt wat stroom door je heen en dan weet die hoeveel vet/spier/water/bot je hebt.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe meet zo'n ding dat?
fascinerendquote:Op maandag 30 mei 2022 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuurt wat stroom door je heen en dan weet die hoeveel vet/spier/water/bot je hebt.
quote:Beste meneer/mevrouw,
U heeft in de afgelopen dagen een boxspring bij bol.com besteld waarvan de prijs niet correct was vanwege een systeem fout. Normaliter kost een boxspring bij ons boven de ¤ 1000 euro en vanwege een vergissing werd deze aangeboden voor ¤ 31,95 hierbij kon u de redelijkerwijs vanuit gaat dat dit niet correct was.
Uw bestelling wordt automatisch in de komende dagen geannuleerd en het geld word automatisch teruggeboekt via bol.com.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,Partner van Bol.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |