quote:Op maandag 30 mei 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en wie weet hoe lang die er vannacht zo bij heeft gelegen
Aawwquote:Op maandag 30 mei 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeZe heeft wat groente gegeten die ik voor haar neus had neergelegd, maar ze zit nog steeds achterin een beetje bang te kijken.
Gaat het dan over jouquote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend van dat werkvolk over de vloer, simpel volk klaagt altijd zoveel, last van mijn rug, last van mijn nek, ik heb het te druk, mijn baas is kut, vroeger was alles beter, mijn vrouw is alcoholist, ik heb een bult in mijn oksel, het weer is kut.
Henkie, je gezicht ziet eruit als een uitgeperste citroen en je hoeft niet meer terug te komen.
een boot? of toch een mens?quote:
Ligt toch echt aan het soort volk wat je inhuurt.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Vermoeiend van dat werkvolk over de vloer, simpel volk klaagt altijd zoveel, last van mijn rug, last van mijn nek, ik heb het te druk, mijn baas is kut, vroeger was alles beter, mijn vrouw is alcoholist, ik heb een bult in mijn oksel, het weer is kut.
Henkie, je gezicht ziet eruit als een uitgeperste citroen en je hoeft niet meer terug te komen.
Gewoon Polen nemen. Die versta je niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
is ook gelijk het nadeel als je wat van ze moet of je moet er mee overleggen...quote:Op maandag 30 mei 2022 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon Polen nemen. Die versta je niet.
Details, Goitskequote:Op maandag 30 mei 2022 14:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
is ook gelijk het nadeel als je wat van ze moet of je moet er mee overleggen...
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 30 mei 2022 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toch geen loodgieters in dienst.
Chateau Wittem?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
toch even 3 michelinsterren er bij in de gemeente.
doe maar luxe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |