Begin niet aan TikTok.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal bij te houden. 's Avonds hang ik lam op de bank of ik ben sporten. Geen idee wanneer ik dan Fok nog moet bijhouden.
al gok ik dat Fok heb vervangen door eindeloos op Insta te scrollen, dus uiteindelijk schiet ik er niets mee op
FOK! is leuker dan insta scrollen hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal bij te houden. 's Avonds hang ik lam op de bank of ik ben sporten. Geen idee wanneer ik dan Fok nog moet bijhouden.
al gok ik dat Fok heb vervangen door eindeloos op Insta te scrollen, dus uiteindelijk schiet ik er niets mee op
had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:
Ik hoop dat ik het zonder kan.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik een tijdje geleden ook, maar toen kreeg ik alsnog een verdoving omdat de boel teveel bloedde.
Hey Liesje ik zie dat je huis een teringbende is gr gr je stofzuiger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Yep net opgehaald.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey Liesje ik zie dat je huis een teringbende is gr gr je stofzuiger.Nou ik heb bewust niets aan de vloeren gedaan afgelopen dagen dus dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2022 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep net opgehaald.
Moet eigenlijk nog wat meer laden maar heb hem al aan het werk gezet in de slaapkamer om even te testen.
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey Liesje ik zie dat je huis een teringbende is gr gr je stofzuiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja misschien wel. Maar dan moet ik opletten. Insta kan hersenloos.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! is leuker dan insta scrollen hoor
Veel van die reels op Insta komen van Tiktok. dus gok dat het hetzelfde is.quote:
Ja de week kon beter beginnenquote:Op maandag 30 mei 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
Sterkte CL wat een kut begin van de dag.
quote:Op maandag 30 mei 2022 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb bewust niets aan de vloeren gedaan afgelopen dagen dus dat klopt wel.
Neequote:Op maandag 30 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is je andere caaf al wat gekalmeerd?
quote:Op maandag 30 mei 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeZe heeft wat groente gegeten die ik voor haar neus had neergelegd, maar ze zit nog steeds achterin een beetje bang te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |