Zit je daar tussen de zweefteven en de quinoakutjes.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet ook weer meer gaan sporten.
Ik ga vrijdag yoga proberen
voor het eerst?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet ook weer meer gaan sporten.
Ik ga vrijdag yoga proberen
Stiekem wil je nu degoes he.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Net weer ff bij die degoes staan kijken. Moest nog ff nieuwe pot voor Lotje hebben
Correctquote:Op maandag 30 mei 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Fran ik hoor dat er een grote zware doos bij mij thuis staat. Weet jij niks van zeker?
Misschien word ik ook wel zweefteefquote:Op maandag 30 mei 2022 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar tussen de zweefteven en de quinoakutjes.
dus je kan 7 dagen per week hele dag?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
90 euro per maand voor onbeperkt lessen
Zijn fretten knaagdieren?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Maar @:ama die degoes zijn echt wel grappig, maarja knaagdieren allergie
Geen idee of die echt goed tam worden eigenlijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Maar @:ama die degoes zijn echt wel grappig, maarja knaagdieren allergie
volgens YouTube wel redelijkquote:Op maandag 30 mei 2022 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee of die echt goed tam worden eigenlijk.
Als je daar zin in hebtquote:Op maandag 30 mei 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je kan 7 dagen per week hele dag?
Reikiismijnmeningquote:Op maandag 30 mei 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien word ik ook wel zweefteef
Sodeju.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
90 euro per maand voor onbeperkt lessen
Wil liefst van al een halve kinderboerderij hebbenquote:
Ook allergisch voorquote:
niet zo kritisch zijn en een leuke lieve levenspartner zoekenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja,maar ik kreeg een klap op mn smoel omdat ze zich niet gezet vond.
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook allergisch voor
een konijn die kwam logeren was voor mij de reden om achter een aantal allergien te komen toen ik nog klein was.
Jawel, maar dat werkt ook de andere kant op.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.
k ga meequote:Op maandag 30 mei 2022 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt![]()
Maar het is hot yoga dus de ruimte is 33 graden ofzo
Oh het is maar goed dat mijn betere helft de huisdieren moet goedkeuren anders hadden we een halve dierentuinquote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil liefst van al een halve kinderboerderij hebben
eenden, fazanten, pauwen, kippen, geiten, hond
Enige qua dieren wat kan waar ik nu woon is een aquarium, realistisch gezien. Daarbij is dat zelfs al niet handig omdat ik te onregelmatig thuis ben.
Heb ik ook gedaan bij paarden en kattenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je er niet overheen groeien? Een vriend van me is allergisch voor honden maar ze hebben wel altijd thuis honden gehad en zijn ouders hebben er nog steeds 4 ofzo. Hij heeft er veel minder last van gekregen.
mja ach.. ik houd er wel half rekening mee in de zoektocht naar de nieuwe casa Frantic.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh het is maar goed dat mijn betere helft de huisdieren moet goedkeuren anders hadden we een halve dierentuin![]()
Ik wil stokstaartjes, otters, pinguïns, een cheetah, woestijnvosjes, een uil….
Volgens mij allemaal illegaal hier, op een uil na denk ik, dus dat maakt het makkelijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil stokstaartjes, otters, pinguïns, een cheetah, woestijnvosjes, een uil….
quote:
Wel verdommequote:Het konijn leeft alleen van plantaardig voedsel. Ook eet het zijn eigen keutels op (coprofagie). Haasachtigen waaronder konijnen behoren niet tot de knaagdieren, al wordt dit vaak gedacht.
stokstaartjes pas sinds 2017quote:Op maandag 30 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal illegaal hier, op een uil na denk ik, dus dat maakt het makkelijk.
Waarom geloof je me gewoon niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Wel verdomme![]()
Mijn hele jeugd is een complot![]()
Nope er zijn geen illegale huisdieren in Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal illegaal hier, op een uil na denk ik, dus dat maakt het makkelijk.
Is het ws al te laat voorquote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet zo kritisch zijn en een leuke lieve levenspartner zoeken
Denk dat ze Cheetah snel wegkomen halen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope er zijn geen illegale huisdieren in Nederland.![]()
Was een tijdje terug nog bij Lubach
Ik geloof jequote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom geloof je me gewoon niet.Ik had een 10 op het onderdeel konijnen en knaagdieren. Enige 10 die ik ooit heb gehad volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |