Zo reageert Gerrie ook als ze die mail grammaticaal gaat nalopenquote:
De rijdende rechter is er niks bijquote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaah heb je verstand van schorsing en boetes opleggen?
Bijna.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De rijdende rechter is er niks bij
Jezus, ik ookquote:Op maandag 30 mei 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo reageert Gerrie ook als ze die mail grammaticaal gaat nalopen
Wist je dat ik nu officieel rijksambtenaar ben?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bijna.![]()
Ik mag geen boete opleggen, dus waarschijnlijk al het werk voor niets gedaan. Maar vind dit soort dingen uitzoeken wel tof.
Beter dan steeds formuliertjes sturen en wachten op antwoord.
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de 80 kilo aantikt, doet-ie een kwartiertje 220 volt.
Nederlands is best een lastige taalquote:
quote:
Zouden ze daar van wakker liggenquote:
Goede reis Fles, keep us posted and make some fotoosquote:Op maandag 30 mei 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, aangekomen in Stockholm. Boodschappen doen en de volgende boot op.
It has begun.quote:Gazprom levert in zomer geen gas aan Nederland
Het Russische bedrijf Gazprom stopt tijdelijk met het leveren van gas aan Nederland. Dat meldt gashandelaar Gasterra op zijn website.
quote:GasTerra krijgt in de periode 31 mei tot en met 30 september 2022 2,0 miljard m3 gas niet door Gazprom geleverd.
quote:Het Russische staatsgasbedrijf Gazprom stopt dinsdag met de levering van gas aan het Nederlandse bedrijf GasTerra. De gashandelaar, die in handen is van onder meer Shell, Esso Nederland en de Nederlandse staat, weigert zijn rekeningen in roebels te voldoen. GasTerra voorziet geen problemen, omdat de handelaar al elders gas heeft ingekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |