quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Klopt, met nog 1 minuut te spelen toen het 3-2 stond.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is geen pitch invasion, er was net gewoon tijdens de wedstrijd geen ruimte meer tussen de zijlijn en supporters. Je kan dan niet eens normaal voetballen aan die kant, je snapt hopelijk het verschil.
Zipportal is meer bezig met als eerste het topic openen dan het bedenken van een leuke TTquote:
De 3-3 werd zelfs gemaakt maar dat hadden ze niet door. (lol)quote:Op zondag 29 mei 2022 20:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, met nog 1 minuut te spelen toen het 3-2 stond.
Waarom maak je daar niet de TT van... "Erg matig" klopt wel mbt de wedstrijdquote:Op zondag 29 mei 2022 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal is meer bezig met als eerste het topic openen dan het bedenken van een leuke TT
Erg matig.
Dat heb ik niet gezien, maar voor plaatsing voor de tweede voorronde van de Conference League vind ik dit erg raar.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja? Dat laat zien dat pitch invasions van alle jaren zijn, vandaag ook nog bij AZ.
Het altijd nette AZ
Ik maak er knotsgek vanquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom maak je daar niet de TT van... "Erg matig" klopt wel mbt de wedstrijd
chanant dit.quote:
Ook correctquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak er knotsgek van
Ondanks de afwezigheid van @:tagliano
Goed geteldquote:
Mensen die met TT's bezig zijn hebben kleine hersenen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal is meer bezig met als eerste het topic openen dan het bedenken van een leuke TT
Erg matig.
https://www.voetbalprimeu(...)-na-overwinning.htmlquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar voor plaatsing voor de tweede voorronde van de Conference League vind ik dit erg raar.
Het is ook gewoon schapengedrag, overal wordt nu een pitch invasion gedaan. En bij een plekje in de voorronde van de Jut en Juul liek (wat gewoon matig is voor AZ) dan devalueer je het wel erg.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar voor plaatsing voor de tweede voorronde van de Conference League vind ik dit erg raar.
beter dan die cactus zooi van redbullquote:
Het spijt me vriend.quote:
wtf is deltaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef hollandia02 het volgende:
Loopt ESPN bij delta zo ver achter? Jezus
Jij kent alleen Ziggo en KPN?quote:
Hahahaha precies dit.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een totaalmongool.
Past goed bij de club.
Heeft de papieren niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die coach lijkt me wel lachen voor in de eredivisie komend jaar
Delta TV, glasvezel. Dan denk je lekker snel, zie ik hier mensen al 4-3 posten halve minuut voor bij mijquote:
De nieuwe Buijsquote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die coach lijkt me wel lachen voor in de eredivisie komend jaar
Erg jammer.quote:
Zelfs m'n KPN iTV stream loopt blijkbaar voor op jouw Deltaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Delta TV, glasvezel. Dan denk je lekker snel, zie ik hier mensen al 4-3 posten halve minuut voor bij mij
Qua internet snelst mogelijke hierquote:
Bruhquote:Op zondag 29 mei 2022 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs m'n KPN iTV stream loopt blijkbaar voor op jouw Delta
Ook alleen al de opmerking: "Ik hou me niet bezig met paupermerken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:Op zondag 29 mei 2022 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik hou me niet bezig met paupermerken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Sterker nog, zelfs m'n 2e stream (Radio Rijnmond) loopt daar synchroon mee, dus ook vóór op jouw Delta...quote:
Of mijn internet is ZO snel dat ik sneller fok binnen krijg dan de tvquote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs m'n 2e stream (Radio Rijnmond) loopt daar synchroon mee, dus ook vóór op jouw Delta...
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 29-05-2022 20:35
OBSESSIE.quote:update
De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
Moet nog aangesteld wordenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt volgend jaar de trainer van ADO dan?
Ze hebben daar aanstellers genoeg dus dat mag geen probleem zijn.quote:
Aad300 is coming home!quote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ridouan Taghi?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De organisatie van ADO lijkt me sowieso heel fonzeker?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eef Hoos komt weer tot levenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zijn bestsellers over geschrevenquote:
Warmlopen voor de ererondequote:Op zondag 29 mei 2022 20:40 schreef tim020hoorn het volgende:
Er lopen ado spelers warm maar ze mogen niet meer wisselen?
quote:
Schijnbaar nog één keerquote:Op zondag 29 mei 2022 20:40 schreef tim020hoorn het volgende:
Er lopen ado spelers warm maar ze mogen niet meer wisselen?
Nederlandse versie van Dont take me homequote:
@Calandquote:Op zondag 29 mei 2022 20:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nederlandse versie van Dont take me home
ADOquote:
Tijd voor Studio Voetbal als dat komt vanavondquote:Op zondag 29 mei 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Franken gaat schat ik zo in overal geslacht worden.
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor Studio Voetbal als dat komt vanavond
Maar dat komt helemaal nietquote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor Studio Voetbal als dat komt vanavond
Die heeft al een gram of 2 in de neus zitten en gaat lekker aan de baco colaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Franken gaat schat ik zo in overal geslacht worden.
Morgen weer naar relatietherapiequote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft al een gram of 2 in de neus zitten en gaat lekker aan de baco cola
Bacardi cola cola?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Baco colaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Baco colaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom praat je als een 12-jarige?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, geen Appelvlaai en Frikandel Raf meer
Iedereen stelt dat hij buiten wedstrijden om bovengemiddeld rustig is.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oeps dacht ikquote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Bitterballen voor iedereen in de rustquote:Op zondag 29 mei 2022 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft kabouter Wesley z'n papieren al? Zou een ideale trainer voor ADO zijn.
Hij denkt dat de wissel van die rode kaart invaller meetelt gok ik zo.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:47 schreef GGMM het volgende:
Er wordt dus wel degelijk gewisseld
De commentator zei net dat ADO al 6 keer had gewisseld
Schyt aan de overhytquote:Op zondag 29 mei 2022 20:47 schreef GGMM het volgende:
Die was bij Excelsior toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij denkt dat de wissel van die rode kaart invaller meetelt gok ik zo.
Maar die was bij Excelsior.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij denkt dat de wissel van die rode kaart invaller meetelt gok ik zo.
Makkelie heeft het toch niet door wie in t veld staat die was net aan t zoekenquote:
Volgens mij livescore app had ADO pas 5x gewisseldquote:Op zondag 29 mei 2022 20:47 schreef GGMM het volgende:
Dat is dan ook het probleem van de vierde official.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:49 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Makkelie heeft het toch niet door wie in t veld staat die was net aan t zoeken
Dat klopt ook.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij livescore app had ADO pas 5x gewisseld
Fluitje?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:49 schreef SOG het volgende:
Aanstekers gooien
Jagermeister gooien
Vuurwerk gooien
Tokkies op veld
Doorgesnoven coach
Fluitje in publiek
Niks.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met de 6e van ADO te maken?
het was een grapje.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met de 6e van ADO te maken?
Nee, 4-4quote:
Voor "kramp" is de uitslag nog niet geschikt.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:53 schreef hollandia02 het volgende:
Nog 8 minuutjes en dan staan ze 3 uur op t veld
Helaas ook de laatstequote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat de uitkomst ook is: Dit was de leukste wedstrijd van het seizoen
Hij is dan ook om 6 uur begonnenquote:
Verschrikkelijke Nations League nog. Lekker Vincent Janssen zien falenquote:
Dan moet de ME uit Rotterdam en Amsterdam opgetrommeld worden.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als t 4-5 wordt gaan er beetjes geslacht worden.
Staan op Midden Noord bij de 4-3 om tijd te rekkenquote:
Nations League is top man.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Nations League nog. Lekker Vincent Janssen zien falen
Bruno Martins Indi.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarna het EK voor de vrouwtjes en dan begint het Europese seizoen voor PSV en AZ alweer snelquote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komen nog wat interlands aan voor de Peppi en Kokki cup.quote:
Je moet toch wat in de juni-maand.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de Nations League leuk vinden hebben vaak een kleine piemel
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WKquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeftquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
EK gaat er ook al snel op zitten voor NL vrees ik. Exit Parsonsquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna het EK voor de vrouwtjes en dan begint het Europese seizoen voor PSV en AZ alweer snel
Dan heb je alsnog een kleine piemelquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WK
Toch knap dat Militao na 80 minuten gisteren al kramp hadquote:Op zondag 29 mei 2022 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor "kramp" is de uitslag nog niet geschikt.
vind?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeft
Ja ik weet zo niet wat onze poule is maar bij de eerste serieuze opponent is het wel klaar jaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
EK gaat er ook al snel op zitten voor NL vrees ik. Exit Parsons
@onlogisch?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeft
Moet jij wetenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan interlandvoetbal de komende weken.
Dat laatste hoeft toch ook helemaal niet? Het is overduidelijk de derde landenprijs maar als Nederland (land dat nooit iets wint) juist een enorme kans om een keer een prijs mee te pakken.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WK
Zweden, het immer vervelende Portugal en Zwitserland.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet zo niet wat onze poule is maar bij de eerste serieuze opponent is het wel klaar ja
Dit is totale onzin.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nations League is alleen maar extra belasting op de spelers. Heel gauw afschaffen
Dat is qua status wel een kutgroep, vrouwenvoetbal leeft wel een beetje in Zwitserland volgens mij. Geen idee of ze er ook werkelijk wat van kunnen (spoiler: nee want het is vrouwenvoetbal), maar er zijn dagen dat ik geen vrouwenvoetbal kijk. En Zweden zal sowieso wel beter zijnquote:Op zondag 29 mei 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweden, het immer vervelende Portugal en Zwitserland.
Dan krijg je net zo hard oefeninterlands in de plaats.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nations League is alleen maar extra belasting op de spelers. Heel gauw afschaffen
En zijn verder ook niet helemaal lekker.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Werkuh voor je geldquote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |