Helaas ook de laatstequote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat de uitkomst ook is: Dit was de leukste wedstrijd van het seizoen
Hij is dan ook om 6 uur begonnenquote:
Verschrikkelijke Nations League nog. Lekker Vincent Janssen zien falenquote:
Dan moet de ME uit Rotterdam en Amsterdam opgetrommeld worden.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als t 4-5 wordt gaan er beetjes geslacht worden.
Staan op Midden Noord bij de 4-3 om tijd te rekkenquote:
Nations League is top man.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Nations League nog. Lekker Vincent Janssen zien falen
Bruno Martins Indi.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarna het EK voor de vrouwtjes en dan begint het Europese seizoen voor PSV en AZ alweer snelquote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komen nog wat interlands aan voor de Peppi en Kokki cup.quote:
Je moet toch wat in de juni-maand.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de Nations League leuk vinden hebben vaak een kleine piemel
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WKquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeftquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
EK gaat er ook al snel op zitten voor NL vrees ik. Exit Parsonsquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna het EK voor de vrouwtjes en dan begint het Europese seizoen voor PSV en AZ alweer snel
Dan heb je alsnog een kleine piemelquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WK
Toch knap dat Militao na 80 minuten gisteren al kramp hadquote:Op zondag 29 mei 2022 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor "kramp" is de uitslag nog niet geschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |