Helaas ook de laatstequote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat de uitkomst ook is: Dit was de leukste wedstrijd van het seizoen
Hij is dan ook om 6 uur begonnenquote:
Verschrikkelijke Nations League nog. Lekker Vincent Janssen zien falenquote:
Dan moet de ME uit Rotterdam en Amsterdam opgetrommeld worden.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als t 4-5 wordt gaan er beetjes geslacht worden.
Staan op Midden Noord bij de 4-3 om tijd te rekkenquote:
Nations League is top man.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Nations League nog. Lekker Vincent Janssen zien falen
Bruno Martins Indi.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarna het EK voor de vrouwtjes en dan begint het Europese seizoen voor PSV en AZ alweer snelquote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komen nog wat interlands aan voor de Peppi en Kokki cup.quote:
Je moet toch wat in de juni-maand.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de Nations League leuk vinden hebben vaak een kleine piemel
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WKquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeftquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
EK gaat er ook al snel op zitten voor NL vrees ik. Exit Parsonsquote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna het EK voor de vrouwtjes en dan begint het Europese seizoen voor PSV en AZ alweer snel
Dan heb je alsnog een kleine piemelquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WK
Toch knap dat Militao na 80 minuten gisteren al kramp hadquote:Op zondag 29 mei 2022 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor "kramp" is de uitslag nog niet geschikt.
vind?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeft
Ja ik weet zo niet wat onze poule is maar bij de eerste serieuze opponent is het wel klaar jaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
EK gaat er ook al snel op zitten voor NL vrees ik. Exit Parsons
@onlogisch?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is er maar één die dat leuk vind en ik betwijfel of het überhaupt een geslacht heeft
Moet jij wetenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan interlandvoetbal de komende weken.
Dat laatste hoeft toch ook helemaal niet? Het is overduidelijk de derde landenprijs maar als Nederland (land dat nooit iets wint) juist een enorme kans om een keer een prijs mee te pakken.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker dan die andere oefeninterlands. Maar het heeft niet de sfeer van een EK/WK
Zweden, het immer vervelende Portugal en Zwitserland.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet zo niet wat onze poule is maar bij de eerste serieuze opponent is het wel klaar ja
Dit is totale onzin.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nations League is alleen maar extra belasting op de spelers. Heel gauw afschaffen
Dat is qua status wel een kutgroep, vrouwenvoetbal leeft wel een beetje in Zwitserland volgens mij. Geen idee of ze er ook werkelijk wat van kunnen (spoiler: nee want het is vrouwenvoetbal), maar er zijn dagen dat ik geen vrouwenvoetbal kijk. En Zweden zal sowieso wel beter zijnquote:Op zondag 29 mei 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zweden, het immer vervelende Portugal en Zwitserland.
Dan krijg je net zo hard oefeninterlands in de plaats.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nations League is alleen maar extra belasting op de spelers. Heel gauw afschaffen
En zijn verder ook niet helemaal lekker.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Werkuh voor je geldquote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |