quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Klopt, met nog 1 minuut te spelen toen het 3-2 stond.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is geen pitch invasion, er was net gewoon tijdens de wedstrijd geen ruimte meer tussen de zijlijn en supporters. Je kan dan niet eens normaal voetballen aan die kant, je snapt hopelijk het verschil.
Zipportal is meer bezig met als eerste het topic openen dan het bedenken van een leuke TTquote:
De 3-3 werd zelfs gemaakt maar dat hadden ze niet door. (lol)quote:Op zondag 29 mei 2022 20:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, met nog 1 minuut te spelen toen het 3-2 stond.
Waarom maak je daar niet de TT van... "Erg matig" klopt wel mbt de wedstrijdquote:Op zondag 29 mei 2022 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal is meer bezig met als eerste het topic openen dan het bedenken van een leuke TT
Erg matig.
Dat heb ik niet gezien, maar voor plaatsing voor de tweede voorronde van de Conference League vind ik dit erg raar.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja? Dat laat zien dat pitch invasions van alle jaren zijn, vandaag ook nog bij AZ.
Het altijd nette AZ
Ik maak er knotsgek vanquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom maak je daar niet de TT van... "Erg matig" klopt wel mbt de wedstrijd
chanant dit.quote:
Ook correctquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak er knotsgek van
Ondanks de afwezigheid van @:tagliano
Goed geteldquote:
Mensen die met TT's bezig zijn hebben kleine hersenen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal is meer bezig met als eerste het topic openen dan het bedenken van een leuke TT
Erg matig.
https://www.voetbalprimeu(...)-na-overwinning.htmlquote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar voor plaatsing voor de tweede voorronde van de Conference League vind ik dit erg raar.
Het is ook gewoon schapengedrag, overal wordt nu een pitch invasion gedaan. En bij een plekje in de voorronde van de Jut en Juul liek (wat gewoon matig is voor AZ) dan devalueer je het wel erg.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar voor plaatsing voor de tweede voorronde van de Conference League vind ik dit erg raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |