quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
tenzij de keeper een helmpje op heeftquote:
Een ouderwetse UNTIL WE SCOREquote:
Aanvallend is alle hands afgekeurd en zo'n duwtje is natuurlijk te licht voor een pingel.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:58 schreef SOG het volgende:
Hoe kan die goal net afgekeurd worden. Hij neemt m met de borst aan en omdat de verdediger hem een klein beukje in de rug geeft maakt ie hands
Klein beetje maarquote:Op zondag 29 mei 2022 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ze bij Radio Rijnmond voor Excelsior?
Hij glijdt weg en maakt zich daardoor iets breder, zwaar ongelukkigquote:
Worden?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
En al die supporters staan op het veld, dit gaat chaos worden
Als je een kwartier geleden had aangezet had je hem weer uitgezet omdat je dacht dat het al gespeeld wasquote:Op zondag 29 mei 2022 20:05 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht ik kijk even de laatste minuut voor de lol.
Direct de gelijikmaker
Genot
Hopelijk pakt Leganes Almeria en wint Valladolid.quote:
Valladolid hooligans.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Leganes Almeria en wint Valladolid.
Geile shirts hebben diequote:
Na een goal rechtstreeks de kleedkamer inrennenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Excelsior dit wint gaat het stadion eraan
Heb vertrouwen in ze na de degradatie. De succes-TD van Granada aantrekken, stemt me hoopvol.quote:
Die kans is vrij groot ja. Maar dit vind ik stiekem wel fantastisch.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd gaat nog een keer gestaakt worden
was vroeger al ...... knokken en rellen puur sang , en dan spreek ik over de jaren 80 / 90quote:
Ik vind dit nog leuker eigenlijk. Alleen al door die mensen op het veld.quote:
Ja zeker weten, Den Haag echt in 3en verdeeld, migranten tokkies en kakkers.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
was vroeger al ...... knokken en rellen puur sang , en dan spreek ik over de jaren 80 / 90
Indy is een snoozefest en mijn vlaggetjes zijn al uitgeschakeld om de knikkersquote:
1-0 Legaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Leganes Almeria en wint Valladolid.
en dan nog de echte Hagenezenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja zeker weten, Den Haag echt in 3en verdeeld, migranten tokkies en kakkers.
Klopt, ze zijn met een groepje.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:10 schreef MC-M het volgende:
Die lui hebben niet echt door dat ze voor lul staan.
Interesseren dat niet eens johquote:Op zondag 29 mei 2022 20:10 schreef MC-M het volgende:
Die lui hebben niet echt door dat ze voor lul staan.
Ja de Harrie Jekkertjes, die waren bijna Tokkie maar hebben dat niet gehaaldquote:Op zondag 29 mei 2022 20:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
en dan nog de echte Hagenezen![]()
( ik ben er geboren - nooit gewoont )
Omdat ze de Eredivisie in kunnenquote:
93quote:
Lolquote:Op zondag 29 mei 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wilden een pitch invasion doen. Maar het werd 3-3
Dit kan eigenlijk totaal niet nee.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom gaan ze verder? Dit kan toch niet, Johan.
Er hoeft maar één tokkie bij te zitten die Makkelie aanvliegt bij een discutabele besslissing.
Oh nee VI is abuis denk ik het was eerder.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal het niet lang meer duren. Verlenging dus.
Dan kunnen we ADO de komende jaren ook afschrijven als dat gebeurd. Ieder nadeel hep zijn voordeel.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom gaan ze verder? Dit kan toch niet, Johan.
Er hoeft maar één tokkie bij te zitten die Makkelie aanvliegt bij een discutabele besslissing.
Als 'ie niet een beetje kon ballen zat 'ie vast.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:12 schreef Zorro het volgende:
Verheydt is toch iemand die maakt dat ik toch voor Excelsiot ben.
Die had als z’n carrière anders was gelopen op de boarding gezetenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:12 schreef Zorro het volgende:
Verheydt is toch iemand die maakt dat ik toch voor Excelsiot ben.
voor de neutrale kijker is dit wel leuk om naar te kijken en voor de echte voetbal liefhebber ookquote:Op zondag 29 mei 2022 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Deze promotiefinale is toch een onverwachte beloning voor een magere play-offs-editie.
Wat dacht je van die oppertokkie ado coachquote:Op zondag 29 mei 2022 20:12 schreef Zorro het volgende:
Verheydt is toch iemand die maakt dat ik toch voor Excelsior ben.
Ja, al drie edities op rij.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Promotie finales zijn volgens mij de laatste jaren altijd spektakel.
Wie zei dat hahahahaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef gniffie het volgende:
"Een rode kaart is erger dan een gele kaart'
Want dan kunnen ze er niet nog een keer af komen?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Hoe grappig het ook is, dit gaat finaal verkeerd als Excelsior scoort. Zou niet laten hervatten tot die lui de tribunes op zijn
Ik had ook gestaakt. Veiligheid niet gegarandeerd.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Hoe grappig het ook is, dit gaat finaal verkeerd als Excelsior scoort. Zou niet laten hervatten tot die lui de tribunes op zijn
En dan komen ze weer naar beneden?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Gewoon met straf punten laten beginnen volgend seizoen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Je kan beter een F-16 inzetten. Gewoon bom op dat kut vakquote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is daar ook politie in dat stadion eigenlijk? Met al die doorgesnoven gekken.
Die mensen zijn gewoon blij joh, en nu wat geïrriteerd. Logisch toch. Als er 1 naar beneden loopt volgen er 5 en dan volgt de rest. Zal ook bij Heracles zijnquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik had ook gestaakt. Veiligheid niet gegarandeerd.
Dan nog, dit kan gewoon echt nietquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Want dan kunnen ze er niet nog een keer af komen?
Makkelie.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dit is de laatste keer dat ik de wedstrijd vroegtijdig uitzet
Was je even roken?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dit is echt de wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Hopelijk niet. Daar krijgen ze niet genoeg voor betaaldquote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Kees Kwakmanquote:
Dat is dan weer waar.quote:
Heraclesquote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon blij joh, en nu wat geïrriteerd. Logisch toch. Als er 1 naar beneden loopt volgen er 5 en dan volgt de rest. Zal ook bij Heracles zijn
Wie is deze man?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ja de ME het stadion in, dan zullen ze zo wel verder gaan.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar is de ME? Dan sla je ze gewoon terug het vak op.
Prima toch, heeft alle tijdquote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe dit niet Danny, je hoeft niet voor camera
Danny heeft geluisterdquote:Op zondag 29 mei 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
Ja toen stond het 0-4.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Is van alle jaren, dit was kampioenswedstrijd Willem 2 Feyenoord 1984
Dit was bijna 40 jaar geleden, ja.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan wordt het natuurlijk rustig. Hahahquote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de ME het stadion in, dan zullen ze zo wel verder gaan.
Bij de CL finale valt de supporters toch weinig te verwijten?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat lekker met al die supporters na corona. Eerst de EK finale invasie, van de week de CL invasie en nu weer de Car Jeans Stadion invasie.
Net zoals vandaag met doorgesnoven kopquote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat stalen jasjes richting het tuig gooien.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kan Hansie al die gasten niet een poffert op hun neus geven als ze niet teruggaan?
Ja? Dat laat zien dat pitch invasions van alle jaren zijn, vandaag ook nog bij AZ.quote:
Jan-Jood Godfroid en Hans Koensquote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef SOG het volgende:
Jan jood doet net of ie aan de frontlinie in oost ukraine staat
onder tuffenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kan Hansie al die gasten niet een poffert op hun neus geven als ze niet teruggaan?
Dan hebben we het natuurlijk wel over Tilburg. Het kan altijd erger.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
84 was t publiek nog redelijk net, eind jaren 80 ging t pas misquote:
Wieso schrijg je ukraine en niet gewoon Oekraïne ?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:21 schreef SOG het volgende:
Jan jood doet net of ie aan de frontlinie in oost ukraine staat
Welkom bij het Excelsior kamp maat.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Excelsior overigens.
Ik was even vergeten dat ADO voor 99% uit totaalidioten bestaat
Net als Barcelona mogen ze failliet gaan.quote:
Nouja de mensen die over die hekken klimmen zijn ook 'supporters' toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de CL finale valt de supporters toch weinig te verwijten?
Waren meer Feyenoorders dan Tilburgenaren.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan hebben we het natuurlijk wel over Tilburg. Het kan altijd erger.
Dit is geen pitch invasion, er was net gewoon tijdens de wedstrijd geen ruimte meer tussen de zijlijn en supporters. Je kan dan niet eens normaal voetballen aan die kant, je snapt hopelijk het verschil.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja? Dat laat zien dat pitch invasions van alle jaren zijn, vandaag ook nog bij AZ.
Het altijd nette AZ
Nee, dat zie ik totaal niet als supporters. Gewoon lokale kansenparels die gratis zo'n finale willen kijken.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de mensen die over die hekken klimmen zijn ook 'supporters' toch?
Al besproken.quote:
Dat waren die kansloze jongeren uit de Banlieue (waar stade de france midden in ligt) die nooit van hun leven een kaartje kunnen kopen maar wel altijd de Champions League volgenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de mensen die over die hekken klimmen zijn ook 'supporters' toch?
Dat heet sfeer, dat heb je bij excelsior thuis niet met die 4 supporters op de tribune.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Excelsior overigens.
Ik was even vergeten dat ADO voor 99% uit totaalidioten bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |