wtf is deltaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef hollandia02 het volgende:
Loopt ESPN bij delta zo ver achter? Jezus
Jij kent alleen Ziggo en KPN?quote:
Hahahaha precies dit.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een totaalmongool.
Past goed bij de club.
Heeft de papieren niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die coach lijkt me wel lachen voor in de eredivisie komend jaar
Delta TV, glasvezel. Dan denk je lekker snel, zie ik hier mensen al 4-3 posten halve minuut voor bij mijquote:
De nieuwe Buijsquote:Op zondag 29 mei 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die coach lijkt me wel lachen voor in de eredivisie komend jaar
Erg jammer.quote:
Zelfs m'n KPN iTV stream loopt blijkbaar voor op jouw Deltaquote:Op zondag 29 mei 2022 20:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Delta TV, glasvezel. Dan denk je lekker snel, zie ik hier mensen al 4-3 posten halve minuut voor bij mij
Qua internet snelst mogelijke hierquote:
Bruhquote:Op zondag 29 mei 2022 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs m'n KPN iTV stream loopt blijkbaar voor op jouw Delta
Ook alleen al de opmerking: "Ik hou me niet bezig met paupermerken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:Op zondag 29 mei 2022 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik hou me niet bezig met paupermerken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Sterker nog, zelfs m'n 2e stream (Radio Rijnmond) loopt daar synchroon mee, dus ook vóór op jouw Delta...quote:
Of mijn internet is ZO snel dat ik sneller fok binnen krijg dan de tvquote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs m'n 2e stream (Radio Rijnmond) loopt daar synchroon mee, dus ook vóór op jouw Delta...
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 29-05-2022 20:35
OBSESSIE.quote:update
De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
Moet nog aangesteld wordenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt volgend jaar de trainer van ADO dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |