SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo haal je ze weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer wat geleerd, top!
[ Bericht 12% gewijzigd door Fok-it op 29-05-2022 23:28:43 ]pindazakje
Je was me voor.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus nog nooit van gehoord en vond het ook niet vies klinken, lijkt op fristi.
Maar nu opgezocht en dat is wel goor.
Het is dus meer de associatie die je erbij hebt lijkt me, dan het woord zelf.
Dit is dus een fistel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo haal je ze weg:Doe dat voortaan lekker in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer wat geleerd, top!“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Baarmoederquote:Op maandag 30 mei 2022 12:31 schreef Lyrebird het volgende:
Vleesboom
Moederkoek
Het Nederlands kent nogal wat woorden met iets lekkers er in, wat niet zo lekker is.
quote:Op zondag 29 mei 2022 16:01 schreef Lyrebird het volgende:
Tenenkaas. Kopkaas. Smeerkaas. Pindakaas Pindabaas. Hahaha.
wtfquote:
quote:
Zo vaak gehoord dat ik de connectie niet leg. Nooit gedaan ook omdat m'n aandacht werd getrokken door hetgeen geen ×××× kostte.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:43 schreef Tengano het volgende:
Mensen die zeggen: Dat kost geen drol
en het dan over hun boodschappen of etenswaren hebben oid
Die van Jan Rot (als ik me niet vergis), van een jaar of 20 terug? En lekker hotseflotsen, en lekker hutseklutsen, enzovoort. Zoiets was het.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ken je dat nummer niet? En lekker hatseflatsen etc
Bart Chabotquote:Op donderdag 2 juni 2022 04:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die van Jan Rot (als ik me niet vergis), van een jaar of 20 terug? En lekker hotseflotsen, en lekker hutseklutsen, enzovoort. Zoiets was het.
Je kunt het halve topic zowat vullen met de songtekst.
Edit: Na het doorspitten van de archieven (waarom heb ik überhaupt ooit deze mp3 opgeslagen?) bleek het niet Jan Rot, maar Bart Chabot. Even geupload:
Nog wat inspiratie:
--------------
'Gleuf' om vrouwen aan te duiden is trouwens ook best ranzig.
Juist een mooi woord. Althans: de actie.quote:
Vooral ook omdat het soort persoon wat dat woord onironisch gebruikt vaak ook erg wurgbaar is.quote:
Dat klopt. Maar het is weer zo'n woord dat je blij maakt met een dooie mus. Mmmm bramen. Oh, ontbramen. Niet echt een vies woord trouwens.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:57 schreef blomke het volgende:
[..]
Juist een mooi woord. Althans: de actie.
Daar kan ook Een vorkje prikken. of een koffietje doen wel bijquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het soort persoon wat dat woord onironisch gebruikt vaak ook erg wurgbaar is.
Zolang ik het maar niet hoef te horenquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lekker kunnen smikkelen van deze post
Dat, en in die categorie ook de uitdrukking "de keutel intrekken".quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:43 schreef Tengano het volgende:
Mensen die zeggen: Dat kost geen drol
en het dan over hun boodschappen of etenswaren hebben oid
Dat is denk ik vrijwel altijd met woordenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Serieus nog nooit van gehoord en vond het ook niet vies klinken, lijkt op fristi.
Maar nu opgezocht en dat is wel goor.
Het is dus meer de associatie die je erbij hebt lijkt me, dan het woord zelf.
Wat valt er uit te leggen, vind het gewoon een vies woord.quote:
Serieus, slipje was ook het woord dat ik hier wou posten. Vind dat zo fucking uitermate ranzig, weet niet wie dat woord bedacht heeft maar die mag echt een forse ziekte krijgen.quote:
Prachtig ding.quote:
Eens! Verschrikkelijk IDDquote:
Overigens volledig mee eens.quote:Op zondag 16 april 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Huidhonger, wat een goor woord vind ik dat
Vleeschverlangensquote:Op zondag 16 april 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Huidhonger, wat een goor woord vind ik dat![]()
Bedankt voor de topictip @:soury
En de uitdrukking 'in je broekje', die weleens voorop bladen als Linda heeft gestaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:14 schreef Kanaroe het volgende:
'Broekje'
Als in onderbroek. Trek je 'broekje' maar uit.......brrrrrrrrrrr
Eh...in welke context? Klinkt sws vies!quote:Op donderdag 20 april 2023 17:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En de uitdrukking 'in je broekje', die weleens voorop bladen als Linda heeft gestaan.
Eigenlijk erger me ik alles met "je" Verklein woordjes Jurkje ofzoquote:Op donderdag 20 april 2023 17:14 schreef Kanaroe het volgende:
'Broekje'
Als in onderbroek. Trek je 'broekje' maar uit.......brrrrrrrrrrr
Jeps, ik eigenlijk ook wel een beetJequote:Op donderdag 20 april 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk erger me ik alles met "je" Verklein woordjes Jurkje ofzo
Ook 'rokje' (als in 'rokjesdag')?quote:Op donderdag 20 april 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk erger me ik alles met "je" Verklein woordjes Jurkje ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |