quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke OP @:coco ! En dat van een PSV-supporter
Ik ben niet zo kinderachtig dat ik tegen een Nederlandse ploeg juich.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke OP @:coco ! En dat van een PSV-supporter
Geen stream toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Israelische pers vraagt in de persco aan Gernot hoe belangrijk Ofir was in deze Europese campagne
Kop van Zuid, ja tog.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die nemen we niet meer serieus.
[ link | afbeelding ]
Ach alsof jij nog nooit met zo’n kop erbij hebt gezeten rond kerstquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die nemen we niet meer serieus.
[ link | afbeelding ]
Ach, ik word hier ook niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach alsof jij nog nooit met zo’n kop erbij hebt gezeten rond kerst
Op 'Sporza' zitten ze t te promoten omdat meneer Dessers en volgens mij Andreas Pereira (zogenaamde Belg bij Roma) tegen elkaar gaan spelen. Althans, zo willen ze interesse opwekken. Deze keer slaat het nog ergens op dat ze het uitzenden want het komt niet bij de NOS.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]
12:30 ESPN
19:30 Veronica
20:35 Sporza
Aftrap 21:00 uur.
Ze hebben al het hele seizoen de uitzendrechten dus zenden ze het uit net als bij de Europa League.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:46 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Op 'Sporza' zitten ze t te promoten omdat meneer Dessers en volgens mij Andreas Pereira (zogenaamde Belg bij Roma) tegen elkaar gaan spelen. Althans, zo willen ze interesse opwekken. Deze keer slaat het nog ergens op dat ze het uitzenden want het komt niet bij de NOS.
Ja, dat snap ik. Maar Belgen willen dit niet echt zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben al het hele seizoen de uitzendrechten dus zenden ze het uit net als bij de Europa League.
Ah ze hebben weer een nep-Belg gevonden die ze willen claimen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:46 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Op 'Sporza' zitten ze t te promoten omdat meneer Dessers en volgens mij Andreas Pereira (zogenaamde Belg bij Roma) tegen elkaar gaan spelen. Althans, zo willen ze interesse opwekken. Deze keer slaat het nog ergens op dat ze het uitzenden want het komt niet bij de NOS.
Nja, is een Braziliaan die in België is geboren en bij Roma speelt. Zodoende konden ze er een Belgische vs met Dessers van Feyenoord van maken. Ze moesten iets verzinnen om Belgische kijkers te trekken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah ze hebben weer een nep-Belg gevonden die ze willen claimen?Moesten vroeger al Scifo en Nederlandse voetballers naturaliseren om het nog iets te laten lijken.
Ah wat een onzin weer. Mag toch hopen dat de Belgen voor Feyenoord juichen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:40 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Nja, is een Braziliaan die in België is geboren en bij Roma speelt. Zodoende konden ze er een Belgische vs met Dessers van Feyenoord van maken. Ze moesten iets verzinnen om Belgische kijkers te trekken.
Kan toch ook? Cyriel is een Belg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah wat een onzin weer. Mag toch hopen dat de Belgen voor Feyenoord juichen.
Nou precies dit hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Laat mensen lekker juichen voor wie ze willen juichen. Ik zou ook niet voor een Belgische club juichen.
Vitesse was ook niet minder dan Roma, die gewoon een flutseizoen hebben op dit toernooi na, dus Feyenoord heeft genoeg kans.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ik las dat alleen Bødo Glimt partij was voor Roma maar die zijn op t eind ook met 4-0 opzij gezet. Kansen voor Feyenoord in deze wedstrijd?
Bedankt voor de info. Er was te veel voor mij om allemaal te volgen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse was ook niet minder dan Roma, die gewoon een flutseizoen hebben op dit toernooi na, dus Feyenoord heeft genoeg kans.
Jij vindt er kennelijk ook wat vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou precies dit hoor.
Ik ken zelfs verhalen van mensen uit Fryslan die dan voor Ajax zijn weet je wel. Kun je heel veel van vinden maar laat die mensen lekker karakterloos achter de grootste club aanlopen. Boeiend, laat lekker gaan joh ouwe reus.
Hoeveel Feyenoord-vrienden heb je die je het gunt? En hoeveel Roma-vrienden?quote:
Er zijn meer Feyenoorders die ik het gun, van harte zelfs. Maar ik kan niet zo goed acteren alsof het mij veel uitmaakt als dat niet zo is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoord-vrienden heb je die je het gunt? En hoeveel Roma-vrienden?
Dan kan je best gewoon voor Feyenoord zijn vind ik.
Als woonachtige in FC Groningen gebied zijn er verdacht veel lui voor AS Roma hier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoord-vrienden heb je die je het gunt? En hoeveel Roma-vrienden?
Dan kan je best gewoon voor Feyenoord zijn vind ik.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als woonachtige in FC Groningen gebied zijn er verdacht veel lui voor AS Roma hier.
Desondanks ben ik gewoon voor ONS Feyenoord.
Deze post was de eerste 3 keer al niet leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
0-3 Feijenoord.
Roma kan er helemaal niks van, die kunnen met moeite fatsoenlijk een bal breed leggen.
Als Feyenoord vanavond wint zet ik heel Groningen op stelten @Zipportalquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als woonachtige in FC Groningen gebied zijn er verdacht veel lui voor AS Roma hier.
Desondanks ben ik gewoon voor ONS Feyenoord.
Leuk maar dit is gewoon een juridische interpretatie van een contract. Als bij het afsluiten van het contract wordt afgesproken dat 'Europees voetbal' moet worden gehaald, weten beide partijen dat ze ofwel Europa League ofwel Champions League bedoelen. Als naderhand een Conference League wordt opgericht, valt dat buiten de afgesproken bepaling. Heeft verder niks met de validiteit van die competitie te maken.quote:
De crux zat hem er volgens mij in dat Feyenoord pas contractueel sprak over het bereiken van Europees voetbal zodra het hoofdtoernooi is bereikt. Iets wat niet geheel onlogisch is aangezien de bonus (het geld) pas kan worden uitgegeven zodra de inkomsten zijn gerealiseerd. Aan een voorronde verdien je geen fluit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Leuk maar dit is gewoon een juridische interpretatie van een contract. Als bij het afsluiten van het contract wordt afgesproken dat 'Europees voetbal' moet worden gehaald, weten beide partijen dat ze ofwel Europa League ofwel Champions League bedoelen. Als naderhand een Conference League wordt opgericht, valt dat buiten de afgesproken bepaling. Heeft verder niks met de validiteit van die competitie te maken.
Kan reuze gezellig zijn, of niet, dat hangt af van de uitslag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:54 schreef hollandia02 het volgende:
Kon helaas niet mee naar Tirana wegens de proefmaand bij mijn baas dus ging geen vrije dagen opnemen.
Mijn Pa is daar wel met zijn broer, zelf zal ik vanavond in De Kuip te vinden zijn. Heeft iemand daar ervaringen mee? Wedstrijd op een scherm in een stadion kijken? Is dat te doen?
Was er met Excelsior - Feyenoord, vergelijkbare opzet als nu. Was oké, beeld- en geluidskwaliteit matig, maar verder wel prima sfeertje zo met een vol stadion. Maar vond op een groot plein kijken (week later met Feyenoord - Heracles) wel een stuk leuker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:54 schreef hollandia02 het volgende:
Kon helaas niet mee naar Tirana wegens de proefmaand bij mijn baas dus ging geen vrije dagen opnemen.
Mijn Pa is daar wel met zijn broer, zelf zal ik vanavond in De Kuip te vinden zijn. Heeft iemand daar ervaringen mee? Wedstrijd op een scherm in een stadion kijken? Is dat te doen?
Ach wat maakt dat uit, de mensen kunnen naar een wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook de G competitie is van het Eurposes voetbal
Hmmm, m’n munten maar op maken dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was er met Excelsior - Feyenoord, vergelijkbare opzet als nu. Was oké, beeld- en geluidskwaliteit matig, maar verder wel prima sfeertje zo met een vol stadion. Maar vond op een groot plein kijken (week later met Feyenoord - Heracles) wel een stuk leuker.
Zo bizar is dat toch niet? De kwaliteit beelden was gewoon minder toen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dat het al in de vroege jaren 90 kon, die schermen… (Groningen-Feyenoord 1993)
actquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ben de spanning wel een beetje zat eigenlijk.
Typische namen weer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
Daar zijn ze weer, de tattooshops draaien overwerk (en met een beetje pech na de wedstrijd een nabehandeling)
[ afbeelding ]
Deze user komt heel boos over.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou precies dit hoor.
Ik ken zelfs verhalen van mensen uit Fryslan die dan voor Ajax zijn weet je wel. Kun je heel veel van vinden maar laat die mensen lekker karakterloos achter de grootste club aanlopen. Boeiend, laat lekker gaan joh ouwe reus.
Dan neem je toch een glaasje bier?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ben de spanning wel een beetje zat eigenlijk.
Je hebt maar weinig directe plaatsingen voor het Europese voetbal. Zelfs bij een 2e plek is dat zo.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
De crux zat hem er volgens mij in dat Feyenoord pas contractueel sprak over het bereiken van Europees voetbal zodra het hoofdtoernooi is bereikt. Iets wat niet geheel onlogisch is aangezien de bonus (het geld) pas kan worden uitgegeven zodra de inkomsten zijn gerealiseerd. Aan een voorronde verdien je geen fluit.
Het lijkt me geen slim plan om medicijnen met alcohol te mixenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan neem je toch een glaasje bier?
Bij een 2e plek ben je in NL vanaf dit seizoen wel verzekerd van minstens EL groepsfase.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig directe plaatsingen voor het Europese voetbal. Zelfs bij een 2e plek is dat zo.
(leuk grapje en like gegeven)quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me geen slim plan om medicijnen met alcohol te mixen
(grapje)
Weten deze mensen dat je een tattoo ook NA de wedstrijd kan laten zetten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
Daar zijn ze weer, de tattooshops draaien overwerk (en met een beetje pech na de wedstrijd een nabehandeling)
[ afbeelding ]
We halen er een paar experts bij.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
(grapje)
Hey goede vriend, wie denk jij dat er wint?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
(grapje)
Hallo makkerquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hey goede vriend, wie denk jij dat er wint?
Oh nu wel dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij een 2e plek ben je in NL vanaf dit seizoen wel verzekerd van minstens EL groepsfase.
Je krijgt het antwoord, had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weten deze mensen dat je een tattoo ook NA de wedstrijd kan laten zetten?
Ze hebben Advocaat gewoon genaaid. Gelukkig geeft Dick niet zoveel om geld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh nu wel dan.
Dan nog is de redenatie voorronde is geen Europa niet correct, gezien dat heel vaak is/was.
Wel was het wel te begrijpen van Feyenoord, na een seizoen met een dramatisch negatieve sfeer je alsnog via de playoffs voor de tweede voorronde van een onbekend derde toernooi plaatsen is geen bonus waard.
Dat CoL alsnog leeft is achteraf wel leuk. Beetje hetzelfde met de Nations League. Dat veredelde oefentoernooi had ook al direct enig aanzien toen we eenmaal bij de finale zaten.
Ik ben het met je eens maat, al verwacht ik iets meer van feyenoord 0-2 lijkt me mogelijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Ik denk Feyenoord, met 0-1
In een waanzinnig slechte wedstrijd, maar dat boeit na afloop helemaal niemand
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh nu wel dan.
Dan nog is de redenatie voorronde is geen Europa niet correct, gezien dat heel vaak is/was.
Wel was het wel te begrijpen van Feyenoord, na een seizoen met een dramatisch negatieve sfeer je alsnog via de playoffs voor de tweede voorronde van een onbekend derde toernooi plaatsen is geen bonus waard.
Dat CoL alsnog leeft is achteraf wel leuk. Beetje hetzelfde met de Nations League. Dat veredelde oefentoernooi had ook al direct enig aanzien toen we eenmaal bij de finale zaten.
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.
Bijlow valt na 10 minuten geblesseerd uit. Marciano komt er in en maakt binnen 5 minuten zijn traditionele blunder. Op achterstand tegen Mourinho, einde wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zet in op een bloedstollende strafschoppenserie.
Jarenlang gewoon samen gebruikt. Wordt wel afgeraden op de bijsluiters.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een paar experts bij.
@:tong80 @:picommp
Kom op zeg, hoe weet jij nou dat clubs in de topcompetities dit serieus nemen? Of heb je ze even gebeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.
Die tijden liggen achter mij. Ook erg vervelend dat je dit weer oprakelt. Als Wilfred Genee die het met Willem van Hanegem nog even over Utrecht wil hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Gertjeeeeeeeee. Maak eens een grapje over SOS kinderdorpen.
Ik las het net terug. Dus het stond vers in mijn geheugen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die tijden liggen achter mij. Ook erg vervelend dat je dit weer oprakelt. Als Wilfred Genee die het met Willem van Hanegem nog even over Utrecht wil hebben.
DutchSuomiFan en ik zijn nu dikke maatjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:45 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik las het net terug. Dus het stond vers in mijn geheugen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
DutchSuomiFan en ik zijn nu dikke maatjes.
2-0 Roma. Karsdorp en Abraham zijn niet af te stoppen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef MC-M het volgende:
[..]![]()
Maar fijn om te horen. Jullie horen allebei bij mijn lievelingsusers.
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
Bijlow maakt een blunder vanwege gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bijlow valt na 10 minuten geblesseerd uit. Marciano komt er in en maakt binnen 5 minuten zijn traditionele blunder. Op achterstand tegen Mourinho, einde wedstrijd.
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Bijlow maakt een blunder vanwege gebrek aan wedstrijdritme.
Dan toch maar een pilletje nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.
Die blunder komt gewoon omdat Bijlow een matige keeper is
Zou je Priscilla doen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat eerste doet mij nee zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na de tatoeage, maar wel voordat ze tot Miss Zeekoe werd uitgeroepen.
In welk universum is Bijlow een matige keeper?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.
Die blunder komt gewoon omdat Bijlow een matige keeper is
Dank, die was me even ontschoten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Als voorgerecht om 19:00 de kwartfinale van het EK tussen Oranje O17 en Italië O17 op nos.nl allen.
Nederland - Italiëquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Als voorgerecht om 19:00 de kwartfinale van het EK tussen Oranje O17 en Italië O17 op nos.nl allen.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In welk universum is Bijlow een matige keeper?
Finale van de Conference League zou toch juist wel een incident moeten zijn voor Feyenoord, in principe zou je als Feyenoord zijnde niet dood gevonden moeten willen worden in de conference league.quote:Feyenoord-directeur Te Kloese: 'Finale moet geen incident zijn'
Begrijpend lezen blijft moeilijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Finale van de Conference League zou toch juist wel een incident moeten zijn voor Feyenoord, in principe zou je als Feyenoord zijnde niet dood gevonden moeten willen worden in de conference league.
waarom denk je dat de big 4 assessments heeft?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft moeilijk.
Het houdt je wel bezig hè?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Finale van de Conference League zou toch juist wel een incident moeten zijn voor Feyenoord, in principe zou je als Feyenoord zijnde niet dood gevonden moeten willen worden in de conference league.
Mwa, ik vond vooral Blind beter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malacia kan er volgens jou ook niks van.
Zijn inzicht. Hij staat vaak verkeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je slechte punten van hem dan?
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken. Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.quote:
Jij boefje!quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken.
Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.
Ik kijk er naar uit. Ik vind Bijlow een uitstekende keepert eigenlijk en zijn inzicht in bijvoorbeeld 1 op 1 situaties (wat gaat de spits doen, afwachten), diepe ballen en hoge ballen/voorzetten eigenlijk fenomenaal.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vond vooral Blind beter.
Malacia werd na 2 leuke wedstrijden alweer het Nederlands elftal in gepraat.
[..]
Zijn inzicht. Hij staat vaak verkeerd.
Ik zal dit in de toekomst toelichten met voorbeelden als hij weer eens een fout maakt (ik gok vanavond)
Ach.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken. Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.
Ik hoop in ieder geval niet ooit de schande te hoeven ondergaan om te moeten juichen voor mijn team in de conference league. Ik zou me kapotschamen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken. Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.
Ik hoop in ieder geval niet ooit de schande te hoeven ondergaan om te moeten juichen voor mijn team in de conference league. Ik zou me kapotschamen.
er zal daar geen rochel te doen zijn in die stad, dan maar lekker vast op je plekkie gaan zittenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:36 schreef Paul het volgende:
Waarom 2,5 uur van te voren daar gaan zitten hee, kan je toch beter in de stad lopen ofzo
Dan snap ik het ouwe reuzinquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
er zal daar geen rochel te doen zijn in die stad, dan maar lekker vast op je plekkie gaan zitten
Dan houdt het je dus wel bezig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga alles opnemen en als Feyenoord wordt gemourinhoed ga ik de nabeschouwing integraal terugkijken. Die man wordt woe-dend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jan-Joost maakt zich zorgen om het afbraakvoetbal van Mourinho. @:powerloungen
Dit is het zusje van Merel van Dongen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:45 schreef Paul het volgende:
ze maken ook iedereen maar verslaggever
[ afbeelding ]
Moet zij wetenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het zusje van Merel van Dongen.
Je stuurt natuurlijk niet je A-verslaggevers naar zo'n onbeduidende wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:45 schreef Paul het volgende:
ze maken ook iedereen maar verslaggever
[ afbeelding ]
Maar je moet nooit willen afzakken naar het niveau waarin je in een situatie komt waarin je de finale van de conference league kan bereiken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tuurlijk, want elke andere club bereikt overal natuurlijk de finale.....
in ieder geval positiever dan in de voorrondes of in de tweede ronde uitgeschakeld te worden in willekeurig welke andere internationale competitie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je moet nooit willen afzakken naar het niveau waarin je in een situatie komt waarin je de finale van de conference league kan bereiken. Dan moet je dus ofwel zeer laag eindigen in de Eredivisie of niet overwinteren in de Europa League, in welke wereld is dat iets positiefs?
Je bent wat zurig vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je moet nooit willen afzakken naar het niveau waarin je in een situatie komt waarin je de finale van de conference league kan bereiken.
Dan moet je dus ofwel zeer laag eindigen in de Eredivisie of niet overwinteren in de Europa League, in welke wereld is dat iets positiefs?![]()
JJ is zeer vervelend maar ik vind de omkadering van ESPN dit seizoen met de CFL verder wel top.quote:
Nederlands Elftal won op die manier een EK maar dat is anders natuurlijk volgens dat randfiguur.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jan-Joost maakt zich zorgen om het afbraakvoetbal van Mourinho. @:powerloungen
Eens! Veronica komt daar niet bij in de buurt ondanks Kieft.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JJ is zeer vervelend maar ik vind de omkadering van ESPN dit seizoen met de CFL verder wel top.
Ik blijf erbij dat Promenade een kutshow was dus dat lijkt mij ook!quote:
Lolquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Als Feyenoord vanavond wint krijgt @:scrummie een abo van mij.
lol anusquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik kan Pascanus er wel af halen natuurlijk.
ja en die dochter van linda de mol is bij veronicaquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je stuurt natuurlijk niet je A-verslaggevers naar zo'n onbeduidende wedstrijd.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zijn sinds 12 uur al live.
picsquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:10 schreef Paul het volgende:
[..]
ja en die dochter van linda de mol is bij veronica
veel plezierquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga douchen en dan naar een feestje, ter info. Heel veel plezier aan iedereen en hopelijk wint Feyenoord.
Dan heeft de gehele top 3 toch wel een leuk prijsje gewonnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga douchen en dan naar een feestje, ter info. Heel veel plezier aan iedereen en hopelijk wint Feyenoord.
Even aangeklikt. Nee, want ik ben geen mod hier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik nu alles kan zeggen hier omdat je het toch niet ziet?
Je klinkt als GGMM die naar zijn 'vrienden' gaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
PSV zelfs 2!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan heeft de gehele top 3 toch wel een leuk prijsje gewonnen.
Bij mij zijn het gewoon leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je klinkt als GGMM die naar zijn 'vrienden' gaat
Veel plezier maatquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Hopelijk kotst er iemand over je heenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij zijn het gewoon leeftijdsgenoten.
Die zegt alles als je hem een paar centen toeschuift.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:31 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)hampions-league.html
Aleksander is een zware drinker
Az in toen nog goede vorm uitgeschakeld waar Feyenoord van verloor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:34 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt me niet wijsmaken dat BodoGlimt een betere ploeg is dan Feyenoord
ESPN, leuke reacties van de FANSquote:
ESPN heeft tenminste een objectieve analist in Mario Been.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Paul het volgende:
Maar Veronica heeft de dochter van Linda de Mol
Daar voel je niks van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Paul het volgende:
Ik vind het bij dit soort wedstrijden eigenlijk niet zo erg dat iemand niet objectief isquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
ESPN heeft tenminste een objectieve analist in Mario Been.
Picsquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Paul het volgende:
Absoluut, leuk zelfs om ze die finale te bieden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het bij dit soort wedstrijden eigenlijk niet zo erg dat iemand niet objectief is
Wat is E footballquote:
European football natuurlijkquote:
Dat is niet echt indrukwekkend. 3-1 Feyenoordquote:
Wat een mongolengifquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
180kB. @:GGMM @:Lenny_Leonard
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef GGMM het volgende:
Jan Joost krijgt een worstenbroodje op zijn hoofd
Erg mooi.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk heeft diezelfde man van dat worstenbroodje ook nog een milkshake aardbei xxl
Echt hè?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Jon Dahl is amper ouder geworden in 20 jaar
1970 dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Die constante vergelijkingen met 2002 zijn wel een beetje vermoeiend.
Eensquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Die constante vergelijkingen met 2002 zijn wel een beetje vermoeiend.
Eens maat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Abraham gaat Feyenoord slopen @:Bolasie
Nober weet niet wie dat is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is Dessers de Kindvall van 52 jaar geleden?
Gelukkig maar!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:10 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn internet viel net even uit, maar gelukkig ben ik er weer!
Ik word moe van dat ophemelen van Slot.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word moe van dat ophemelen van Slot.
OH ARNEquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kiek noar jezulf, hoertje van Ass'n.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je komt wat onrustig over Zipportal, gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kiek noar jezulf, hoertje van Ass'n.
De verbinding viel hier even weg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je komt wat onrustig over Zipportal, gaat het wel goed met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |