Hallo makkerquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hey goede vriend, wie denk jij dat er wint?
Oh nu wel dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij een 2e plek ben je in NL vanaf dit seizoen wel verzekerd van minstens EL groepsfase.
Je krijgt het antwoord, had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weten deze mensen dat je een tattoo ook NA de wedstrijd kan laten zetten?
Ze hebben Advocaat gewoon genaaid. Gelukkig geeft Dick niet zoveel om geld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh nu wel dan.
Dan nog is de redenatie voorronde is geen Europa niet correct, gezien dat heel vaak is/was.
Wel was het wel te begrijpen van Feyenoord, na een seizoen met een dramatisch negatieve sfeer je alsnog via de playoffs voor de tweede voorronde van een onbekend derde toernooi plaatsen is geen bonus waard.
Dat CoL alsnog leeft is achteraf wel leuk. Beetje hetzelfde met de Nations League. Dat veredelde oefentoernooi had ook al direct enig aanzien toen we eenmaal bij de finale zaten.
Ik ben het met je eens maat, al verwacht ik iets meer van feyenoord 0-2 lijkt me mogelijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Ik denk Feyenoord, met 0-1
In een waanzinnig slechte wedstrijd, maar dat boeit na afloop helemaal niemand
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh nu wel dan.
Dan nog is de redenatie voorronde is geen Europa niet correct, gezien dat heel vaak is/was.
Wel was het wel te begrijpen van Feyenoord, na een seizoen met een dramatisch negatieve sfeer je alsnog via de playoffs voor de tweede voorronde van een onbekend derde toernooi plaatsen is geen bonus waard.
Dat CoL alsnog leeft is achteraf wel leuk. Beetje hetzelfde met de Nations League. Dat veredelde oefentoernooi had ook al direct enig aanzien toen we eenmaal bij de finale zaten.
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.
Bijlow valt na 10 minuten geblesseerd uit. Marciano komt er in en maakt binnen 5 minuten zijn traditionele blunder. Op achterstand tegen Mourinho, einde wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zet in op een bloedstollende strafschoppenserie.
Jarenlang gewoon samen gebruikt. Wordt wel afgeraden op de bijsluiters.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een paar experts bij.
@:tong80 @:picommp
Kom op zeg, hoe weet jij nou dat clubs in de topcompetities dit serieus nemen? Of heb je ze even gebeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.
Die tijden liggen achter mij. Ook erg vervelend dat je dit weer oprakelt. Als Wilfred Genee die het met Willem van Hanegem nog even over Utrecht wil hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Gertjeeeeeeeee. Maak eens een grapje over SOS kinderdorpen.
Ik las het net terug. Dus het stond vers in mijn geheugen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die tijden liggen achter mij. Ook erg vervelend dat je dit weer oprakelt. Als Wilfred Genee die het met Willem van Hanegem nog even over Utrecht wil hebben.
DutchSuomiFan en ik zijn nu dikke maatjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:45 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik las het net terug. Dus het stond vers in mijn geheugen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
DutchSuomiFan en ik zijn nu dikke maatjes.
2-0 Roma. Karsdorp en Abraham zijn niet af te stoppen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef MC-M het volgende:
[..]![]()
Maar fijn om te horen. Jullie horen allebei bij mijn lievelingsusers.
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
Bijlow maakt een blunder vanwege gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bijlow valt na 10 minuten geblesseerd uit. Marciano komt er in en maakt binnen 5 minuten zijn traditionele blunder. Op achterstand tegen Mourinho, einde wedstrijd.
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Bijlow maakt een blunder vanwege gebrek aan wedstrijdritme.
Dan toch maar een pilletje nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.
Die blunder komt gewoon omdat Bijlow een matige keeper is
Zou je Priscilla doen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
Daar zijn ze weer, de tattooshops draaien overwerk (en met een beetje pech na de wedstrijd een nabehandeling)
[ afbeelding ]
Dat eerste doet mij nee zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na de tatoeage, maar wel voordat ze tot Miss Zeekoe werd uitgeroepen.
In welk universum is Bijlow een matige keeper?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.
Die blunder komt gewoon omdat Bijlow een matige keeper is
Dank, die was me even ontschoten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Als voorgerecht om 19:00 de kwartfinale van het EK tussen Oranje O17 en Italië O17 op nos.nl allen.
Nederland - Italiëquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Als voorgerecht om 19:00 de kwartfinale van het EK tussen Oranje O17 en Italië O17 op nos.nl allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |