Pietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.
Bijlow valt na 10 minuten geblesseerd uit. Marciano komt er in en maakt binnen 5 minuten zijn traditionele blunder. Op achterstand tegen Mourinho, einde wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zet in op een bloedstollende strafschoppenserie.
Jarenlang gewoon samen gebruikt. Wordt wel afgeraden op de bijsluiters.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een paar experts bij.
@:tong80 @:picommp
Kom op zeg, hoe weet jij nou dat clubs in de topcompetities dit serieus nemen? Of heb je ze even gebeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is groter dan de Nations League denk ik. Conference League wordt nu al gezien als serieuze europacup, Nations League wordt toch meer gezien als een soort bijtoernooi van de landenprijzen.
Die tijden liggen achter mij. Ook erg vervelend dat je dit weer oprakelt. Als Wilfred Genee die het met Willem van Hanegem nog even over Utrecht wil hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Gertjeeeeeeeee. Maak eens een grapje over SOS kinderdorpen.
Ik las het net terug. Dus het stond vers in mijn geheugen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die tijden liggen achter mij. Ook erg vervelend dat je dit weer oprakelt. Als Wilfred Genee die het met Willem van Hanegem nog even over Utrecht wil hebben.
DutchSuomiFan en ik zijn nu dikke maatjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:45 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik las het net terug. Dus het stond vers in mijn geheugen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
DutchSuomiFan en ik zijn nu dikke maatjes.
2-0 Roma. Karsdorp en Abraham zijn niet af te stoppen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef MC-M het volgende:
[..]![]()
Maar fijn om te horen. Jullie horen allebei bij mijn lievelingsusers.
Wat is jouw voorspelling voor vanavond?
Bijlow maakt een blunder vanwege gebrek aan wedstrijdritme.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bijlow valt na 10 minuten geblesseerd uit. Marciano komt er in en maakt binnen 5 minuten zijn traditionele blunder. Op achterstand tegen Mourinho, einde wedstrijd.
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Bijlow maakt een blunder vanwege gebrek aan wedstrijdritme.
Dan toch maar een pilletje nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.
Die blunder komt gewoon omdat Bijlow een matige keeper is
Zou je Priscilla doen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
Daar zijn ze weer, de tattooshops draaien overwerk (en met een beetje pech na de wedstrijd een nabehandeling)
[ afbeelding ]
Dat eerste doet mij nee zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na de tatoeage, maar wel voordat ze tot Miss Zeekoe werd uitgeroepen.
In welk universum is Bijlow een matige keeper?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keepers hebben geen wedstrijdritme nodig.
Die blunder komt gewoon omdat Bijlow een matige keeper is
Dank, die was me even ontschoten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Als voorgerecht om 19:00 de kwartfinale van het EK tussen Oranje O17 en Italië O17 op nos.nl allen.
Nederland - Italiëquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Als voorgerecht om 19:00 de kwartfinale van het EK tussen Oranje O17 en Italië O17 op nos.nl allen.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In welk universum is Bijlow een matige keeper?
Finale van de Conference League zou toch juist wel een incident moeten zijn voor Feyenoord, in principe zou je als Feyenoord zijnde niet dood gevonden moeten willen worden in de conference league.quote:Feyenoord-directeur Te Kloese: 'Finale moet geen incident zijn'
Begrijpend lezen blijft moeilijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Finale van de Conference League zou toch juist wel een incident moeten zijn voor Feyenoord, in principe zou je als Feyenoord zijnde niet dood gevonden moeten willen worden in de conference league.
waarom denk je dat de big 4 assessments heeft?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft moeilijk.
Het houdt je wel bezig hè?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Finale van de Conference League zou toch juist wel een incident moeten zijn voor Feyenoord, in principe zou je als Feyenoord zijnde niet dood gevonden moeten willen worden in de conference league.
Mwa, ik vond vooral Blind beter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malacia kan er volgens jou ook niks van.
Zijn inzicht. Hij staat vaak verkeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je slechte punten van hem dan?
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken. Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.quote:
Jij boefje!quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken.
Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.
Ik kijk er naar uit. Ik vind Bijlow een uitstekende keepert eigenlijk en zijn inzicht in bijvoorbeeld 1 op 1 situaties (wat gaat de spits doen, afwachten), diepe ballen en hoge ballen/voorzetten eigenlijk fenomenaal.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vond vooral Blind beter.
Malacia werd na 2 leuke wedstrijden alweer het Nederlands elftal in gepraat.
[..]
Zijn inzicht. Hij staat vaak verkeerd.
Ik zal dit in de toekomst toelichten met voorbeelden als hij weer eens een fout maakt (ik gok vanavond)
Ach.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken. Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.
Ik hoop in ieder geval niet ooit de schande te hoeven ondergaan om te moeten juichen voor mijn team in de conference league. Ik zou me kapotschamen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, verveel me een beetje, dus ben maar Rotterdammers aan het fucken. Nogal makkelijk met die flopprijs waar ze om spelen.
Ik hoop in ieder geval niet ooit de schande te hoeven ondergaan om te moeten juichen voor mijn team in de conference league. Ik zou me kapotschamen.
er zal daar geen rochel te doen zijn in die stad, dan maar lekker vast op je plekkie gaan zittenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:36 schreef Paul het volgende:
Waarom 2,5 uur van te voren daar gaan zitten hee, kan je toch beter in de stad lopen ofzo
Dan snap ik het ouwe reuzinquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
er zal daar geen rochel te doen zijn in die stad, dan maar lekker vast op je plekkie gaan zitten
Dan houdt het je dus wel bezig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga alles opnemen en als Feyenoord wordt gemourinhoed ga ik de nabeschouwing integraal terugkijken. Die man wordt woe-dend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jan-Joost maakt zich zorgen om het afbraakvoetbal van Mourinho. @:powerloungen
Dit is het zusje van Merel van Dongen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:45 schreef Paul het volgende:
ze maken ook iedereen maar verslaggever
[ afbeelding ]
Moet zij wetenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het zusje van Merel van Dongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |