Je stuurt natuurlijk niet je A-verslaggevers naar zo'n onbeduidende wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:45 schreef Paul het volgende:
ze maken ook iedereen maar verslaggever
[ afbeelding ]
Maar je moet nooit willen afzakken naar het niveau waarin je in een situatie komt waarin je de finale van de conference league kan bereiken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tuurlijk, want elke andere club bereikt overal natuurlijk de finale.....
in ieder geval positiever dan in de voorrondes of in de tweede ronde uitgeschakeld te worden in willekeurig welke andere internationale competitie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je moet nooit willen afzakken naar het niveau waarin je in een situatie komt waarin je de finale van de conference league kan bereiken. Dan moet je dus ofwel zeer laag eindigen in de Eredivisie of niet overwinteren in de Europa League, in welke wereld is dat iets positiefs?
Je bent wat zurig vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je moet nooit willen afzakken naar het niveau waarin je in een situatie komt waarin je de finale van de conference league kan bereiken.
Dan moet je dus ofwel zeer laag eindigen in de Eredivisie of niet overwinteren in de Europa League, in welke wereld is dat iets positiefs?![]()
JJ is zeer vervelend maar ik vind de omkadering van ESPN dit seizoen met de CFL verder wel top.quote:
Nederlands Elftal won op die manier een EK maar dat is anders natuurlijk volgens dat randfiguur.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jan-Joost maakt zich zorgen om het afbraakvoetbal van Mourinho. @:powerloungen
Eens! Veronica komt daar niet bij in de buurt ondanks Kieft.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JJ is zeer vervelend maar ik vind de omkadering van ESPN dit seizoen met de CFL verder wel top.
Ik blijf erbij dat Promenade een kutshow was dus dat lijkt mij ook!quote:
Lolquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Als Feyenoord vanavond wint krijgt @:scrummie een abo van mij.
lol anusquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik kan Pascanus er wel af halen natuurlijk.
ja en die dochter van linda de mol is bij veronicaquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je stuurt natuurlijk niet je A-verslaggevers naar zo'n onbeduidende wedstrijd.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zijn sinds 12 uur al live.
picsquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:10 schreef Paul het volgende:
[..]
ja en die dochter van linda de mol is bij veronica
veel plezierquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga douchen en dan naar een feestje, ter info. Heel veel plezier aan iedereen en hopelijk wint Feyenoord.
Dan heeft de gehele top 3 toch wel een leuk prijsje gewonnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga douchen en dan naar een feestje, ter info. Heel veel plezier aan iedereen en hopelijk wint Feyenoord.
Even aangeklikt. Nee, want ik ben geen mod hier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik nu alles kan zeggen hier omdat je het toch niet ziet?
Je klinkt als GGMM die naar zijn 'vrienden' gaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
PSV zelfs 2!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan heeft de gehele top 3 toch wel een leuk prijsje gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |