Nou precies dit hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Laat mensen lekker juichen voor wie ze willen juichen. Ik zou ook niet voor een Belgische club juichen.
Vitesse was ook niet minder dan Roma, die gewoon een flutseizoen hebben op dit toernooi na, dus Feyenoord heeft genoeg kans.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ik las dat alleen Bødo Glimt partij was voor Roma maar die zijn op t eind ook met 4-0 opzij gezet. Kansen voor Feyenoord in deze wedstrijd?
Bedankt voor de info. Er was te veel voor mij om allemaal te volgen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse was ook niet minder dan Roma, die gewoon een flutseizoen hebben op dit toernooi na, dus Feyenoord heeft genoeg kans.
Jij vindt er kennelijk ook wat vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou precies dit hoor.
Ik ken zelfs verhalen van mensen uit Fryslan die dan voor Ajax zijn weet je wel. Kun je heel veel van vinden maar laat die mensen lekker karakterloos achter de grootste club aanlopen. Boeiend, laat lekker gaan joh ouwe reus.
Hoeveel Feyenoord-vrienden heb je die je het gunt? En hoeveel Roma-vrienden?quote:
Er zijn meer Feyenoorders die ik het gun, van harte zelfs. Maar ik kan niet zo goed acteren alsof het mij veel uitmaakt als dat niet zo is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoord-vrienden heb je die je het gunt? En hoeveel Roma-vrienden?
Dan kan je best gewoon voor Feyenoord zijn vind ik.
Als woonachtige in FC Groningen gebied zijn er verdacht veel lui voor AS Roma hier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoord-vrienden heb je die je het gunt? En hoeveel Roma-vrienden?
Dan kan je best gewoon voor Feyenoord zijn vind ik.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als woonachtige in FC Groningen gebied zijn er verdacht veel lui voor AS Roma hier.
Desondanks ben ik gewoon voor ONS Feyenoord.
Deze post was de eerste 3 keer al niet leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:10 schreef RamboDirk het volgende:
0-3 Feijenoord.
Roma kan er helemaal niks van, die kunnen met moeite fatsoenlijk een bal breed leggen.
Als Feyenoord vanavond wint zet ik heel Groningen op stelten @Zipportalquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als woonachtige in FC Groningen gebied zijn er verdacht veel lui voor AS Roma hier.
Desondanks ben ik gewoon voor ONS Feyenoord.
Leuk maar dit is gewoon een juridische interpretatie van een contract. Als bij het afsluiten van het contract wordt afgesproken dat 'Europees voetbal' moet worden gehaald, weten beide partijen dat ze ofwel Europa League ofwel Champions League bedoelen. Als naderhand een Conference League wordt opgericht, valt dat buiten de afgesproken bepaling. Heeft verder niks met de validiteit van die competitie te maken.quote:
De crux zat hem er volgens mij in dat Feyenoord pas contractueel sprak over het bereiken van Europees voetbal zodra het hoofdtoernooi is bereikt. Iets wat niet geheel onlogisch is aangezien de bonus (het geld) pas kan worden uitgegeven zodra de inkomsten zijn gerealiseerd. Aan een voorronde verdien je geen fluit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Leuk maar dit is gewoon een juridische interpretatie van een contract. Als bij het afsluiten van het contract wordt afgesproken dat 'Europees voetbal' moet worden gehaald, weten beide partijen dat ze ofwel Europa League ofwel Champions League bedoelen. Als naderhand een Conference League wordt opgericht, valt dat buiten de afgesproken bepaling. Heeft verder niks met de validiteit van die competitie te maken.
Kan reuze gezellig zijn, of niet, dat hangt af van de uitslag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:54 schreef hollandia02 het volgende:
Kon helaas niet mee naar Tirana wegens de proefmaand bij mijn baas dus ging geen vrije dagen opnemen.
Mijn Pa is daar wel met zijn broer, zelf zal ik vanavond in De Kuip te vinden zijn. Heeft iemand daar ervaringen mee? Wedstrijd op een scherm in een stadion kijken? Is dat te doen?
Was er met Excelsior - Feyenoord, vergelijkbare opzet als nu. Was oké, beeld- en geluidskwaliteit matig, maar verder wel prima sfeertje zo met een vol stadion. Maar vond op een groot plein kijken (week later met Feyenoord - Heracles) wel een stuk leuker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:54 schreef hollandia02 het volgende:
Kon helaas niet mee naar Tirana wegens de proefmaand bij mijn baas dus ging geen vrije dagen opnemen.
Mijn Pa is daar wel met zijn broer, zelf zal ik vanavond in De Kuip te vinden zijn. Heeft iemand daar ervaringen mee? Wedstrijd op een scherm in een stadion kijken? Is dat te doen?
Ach wat maakt dat uit, de mensen kunnen naar een wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook de G competitie is van het Eurposes voetbal
Hmmm, m’n munten maar op maken dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was er met Excelsior - Feyenoord, vergelijkbare opzet als nu. Was oké, beeld- en geluidskwaliteit matig, maar verder wel prima sfeertje zo met een vol stadion. Maar vond op een groot plein kijken (week later met Feyenoord - Heracles) wel een stuk leuker.
Zo bizar is dat toch niet? De kwaliteit beelden was gewoon minder toen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dat het al in de vroege jaren 90 kon, die schermen… (Groningen-Feyenoord 1993)
actquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ben de spanning wel een beetje zat eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |