Oud Gastelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik ken het alleen maar omdat er op de route Zeeland-Utrecht ergens halverwege een McDrive zit waar ik wel eens kom, en dan rijd je langs een reclamebord van de Beren. Dichterbij nooit gekomen.
Wel leuk dat het NRC een vreetschuur recenseert
Nou hoeft niet alles culinair hoogstaand te zijn natuurlijk. Soms is het ook prima om tijdens een dagje weg even lekker een bord patat met een schnitzel te eten, en die was in elk geval prima te doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:22 schreef Erasmus het volgende:
Kwam er alleen als student toen ze op bepaalde dagen onbeperkt kipsaté hadden. Werd ook een hoop (smerig) bier getankt.
Als het zou verdwijnen zou niemand het missen, want het is daar gewoon bagger. Niets culinairs aan. Net als de Happy Italy en zulke troep.
Genoeg plekken waar je niet de hoofdprijs betaalt voor bagger.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou hoeft niet alles culinair hoogstaand te zijn natuurlijk. Soms is het ook prima om tijdens een dagje weg even lekker een bord patat met een schnitzel te eten, en die was in elk geval prima te doen
Klinkt als een episode uit een reeks van Gordon Ramsay. Daar gebeurde dat ook wel zo iets. De frituur zou het wel desinfecteren zei die gastquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Heb weleens meegemaakt in een zaak die ook zeer populair is á la De Beren, dat ze gewoon vlees die op de grond gevallen is gewoon van de grond oprapen, even gauw onder de lauwe kraan houden en het gewoon weer in de pan flikkeren. Want de baas zou al boos zijn over de hoge inkoopwaarde van zijn ingrediënten.
Het ergste is: de horrors die je in de serie van Gordon Ramsay ziet is niet eigenlijk helemaal niet zo ver weg van de realiteit in de Nederlandse horeca. Of er schort iets aan de NVWA-inspecties, geen idee waarom dat zo makkelijk kan gaan in de Nederlandse horeca.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klinkt als een episode uit een reeks van Gordon Ramsay. Daar gebeurde dat ook wel zo iets. De frituur zou het wel desinfecteren zei die gast
Ramsey's restaurants schijnen ook niet zo heel goed te zijn. Als ik het zo op TV zie, is ie vooral een goede bedrijfsleider. Maar ik vind zijn kookkunsten nou niet zo indrukwekkend. Wat ie wel altijd goed doet, is de kaart inkorten en met verse, lokale, produkten werken. Dan is het bijna altijd vanzelf al lekkerderder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klinkt als een episode uit een reeks van Gordon Ramsay. Daar gebeurde dat ook wel zo iets. De frituur zou het wel desinfecteren zei die gast
Begrijp niet wat hier mis mee is. Vuil spoel je eraf en na bereiding zijn eventuele bacteriën gewoon doodquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Heb weleens meegemaakt in een zaak die ook zeer populair is á la De Beren, dat ze gewoon vlees die op de grond gevallen is gewoon van de grond oprapen, even gauw onder de lauwe kraan houden en het gewoon weer in de pan flikkeren. Want de baas zou al boos zijn over de hoge inkoopwaarde van zijn ingrediënten.
De classic burger met 15,50 euro?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel eens gegeten met wat maten na een middagje bierdrinken of zo, niks mis mee hoor... Wat verwacht je met die prijzen, iets hoogstaands?
Wat er mis mee is, is de haat jegens het vak van een kok.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begrijp niet wat hier mis mee is. Vuil spoel je eraf en na bereiding zijn eventuele bacteriën gewoon dood
Uh geen idee, voor een paar euro saté volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De classic burger met 15,50 euro?
De prijzen zijn meer gepeperd dan het vlees volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh geen idee, voor een paar euro saté volgens mij.
Vond het niet duur iig.
Perfect eten voor 34 euro? lolquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De prijzen zijn meer gepeperd dan het vlees volgens mij
https://www.beren.nl/menu/diner
34 Euro voor een Ribeye, dan verwacht ik perfect eten.
Ja, die is echt helemaal primaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De classic burger met 15,50 euro?
In Eindhoven zat/zit So de Jus.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oud Gasstel vind ik een betere naam voor een restaurant.
Toen het nog Betty Beer ed heette was het prima prijs/kwaliteit. Toen ze er franchise 'De Beren' van gemaakt hebben is er op veel plekken wel iets mis gegaan. Op zich ook niet zo gek, ze schieten als paddenstoelen uit de grond en dan id het onmogelijk de kwaliteit goed te waarborgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:11 schreef roos94 het volgende:
Ik ben in rotterdam opgegroeid en daar was het in mijn familie iig normaal om altijd naar de beren te gaan tijdens verjaardagen enzulks
Dit inderdaad ook ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef christmastsunami het volgende:
Iemands referentiekader speelt ook wel mee, lees ik hier. Het is maar wat je gewend bent, of mee opgegroeid bent.
Als je een Mora hamburger gemalen kippensepporator schijf ook lekker vind, dan is het smullen bij die beren.
Dit ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:19 schreef 111210 het volgende:
De beren is niet slechter of beter dan het gros van alle eetcafe’s in nederland. Overal staat standaadd hamburger, spareribs en varkenshaas met friet en een bakje sla op het menu. Het komt allemaal van de groothandel en is overal even smakeloos en ongeïnspireerd.
Ook heb je overal personeel die geen enkele kennis van de menukaart heeft (moet je je personeel maar fatsoenlijk betalen ipv 16 jarige scholieren aannemen die na een half jaar weer vertrokken zijn)
Als je wat goeds wilt moet je toch echt wat meer neerleggen of gewoon op ervaringen van anderen afgaan.
Ditquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef christmastsunami het volgende:
Iemands referentiekader speelt ook wel mee, lees ik hier. Het is maar wat je gewend bent, of mee opgegroeid bent.
Als je een Mora hamburger ook lekker vind, dan is het smullen bij die beren.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:19 schreef 111210 het volgende:
De beren is niet slechter of beter dan het gros van alle eetcafe’s in nederland. Overal staat standaadd hamburger, spareribs en varkenshaas met friet en een bakje sla op het menu. Het komt allemaal van de groothandel en is overal even smakeloos en ongeïnspireerd.
Ook heb je overal personeel die geen enkele kennis van de menukaart heeft (moet je je personeel maar fatsoenlijk betalen ipv 16 jarige scholieren aannemen die na een half jaar weer vertrokken zijn)
Als je wat goeds wilt moet je toch echt wat meer neerleggen of gewoon op ervaringen van anderen afgaan.
[..]
Dit inderdaad ook ja.
Daarom is die film over het onstaan van McDonalds een goeie film. Die 2 broers die McDonalds opgericht hadden, waren eerst ook eerlijk bezig, met echt goed eten voor een goede prijs. Maar toen ze gingen uitbreiden konden ze ook niet die kwaliteit die mcDonalds in het begin was houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen het nog Betty Beer ed heette was het prima prijs/kwaliteit. Toen ze er franchise 'De Beren' van gemaakt hebben is er op veel plekken wel iets mis gegaan. Op zich ook niet zo gek, ze schieten als paddenstoelen uit de grond en dan id het onmogelijk de kwaliteit goed te waarborgen.
Op sommige, oudere, filialen is het nog prima
Je kan bij de Makro prima vis kopen, vlees is geen topkwaliteit, maar beter dan van veel slagers en zeker beter dan van de Supermarkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Alles van Makro, Sligro, Zegro, FOK!gro, weet ik het. Probeer jezelf maar te onderscheiden voor een “lage prijs”.
Rot toch op, joh.quote:Zoals mijn anders even welbespraakte als -gemanierde assistent zei: „Ik eet nog liever zand.”
Het is niet best maar een biefstuk van 3 ons wegflikkeren omdat deze 3 seconden op de grond heeft gelegen is ook niet best. Van mij mogen ze het schoonmaken en gebruiken, in Afrika gaan mensen kapot van de hongerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Daarom ga ik ook nooit bij ketens eten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen het nog Betty Beer ed heette was het prima prijs/kwaliteit. Toen ze er franchise 'De Beren' van gemaakt hebben is er op veel plekken wel iets mis gegaan. Op zich ook niet zo gek, ze schieten als paddenstoelen uit de grond en dan id het onmogelijk de kwaliteit goed te waarborgen.
Op sommige, oudere, filialen is het nog prima
Ik zou mijn vis beter bij Schmidt Zeevis in Rotterdam of Simonis in Scheveningen-Haven halen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan bij de Makro prima vis kopen, vlees is geen topkwaliteit, maar beter dan van veel slagers en zeker beter dan van de Supermarkt.
Neemt niet weg dat de Makro (tenminste waar ik kom in Duiven) een uitstekende visafdeling heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou mijn vis beter bij Schmidt Zeevis in Rotterdam of Simonis in Scheveningen-Haven halen.
Prima, dan moet je daar eerlijk over zijn en desnoods korting op het gerecht geven. Of je geeft het anders aan je personeel. Maar je laat er een gast niet de volle pond voor betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is niet best maar een biefstuk van 3 ons wegflikkeren omdat deze 3 seconden op de grond heeft gelegen is ook niet best. Van mij mogen ze het schoonmaken en gebruiken, in Afrika gaan mensen kapot van de honger
Het gaat om de manier van werken, als je zoiets toestaat, dan gaat het een keer fout en kan je de boel sluiten!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima, dan moet je daar eerlijk over zijn en desnoods korting op het gerecht geven. Of je geeft het anders aan je personeel. Maar je laat er een gast niet de volle pond voor betalen.
Gelukkig kan ik goed koken en als ik het beter zou doen is het een reden voor mij om er niet meer langs te komen.
Ik heb daar geen ervaring mee, maar gezien onze jaren in de horeca (ik las je post hierboven) geloof ik je gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de Makro (tenminste waar ik kom in Duiven) een uitstekende visafdeling heeft
Ik ben het met je eens hoor. Maar als men koppig wil zijn moeten ze dat vooral doen. Leren ze vanzelf af als het al te laat is wanneer het fout gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het gaat om de manier van werken, als je zoiets toestaat, dan gaat het een keer fout en kan je de boel sluiten!
Dank!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee, maar gezien onze jaren in de horeca (ik las je post hierboven) geloof ik je gelijk.
In de tien jaar horeca heb ik de KVW vaak langs gehad, geloof gemiddeld iedere 6 maanden, en de enige keer dat er wat op te merken viel was één peuk onder de vaatwasser in de spoelkeuken toen het vreselijk druk was.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Maar als men koppig wil zijn moeten ze dat vooral doen. Leren ze vanzelf af als het al te laat is wanneer het fout gaat.
Ik zou het nooit en te nimmer toestaan in mijn zaak in ieder geval. Zoiets geef je niet aan een gast. Punt.
Gister was ik bij de islamitische slager en toen ik om wat shoarma vroeg, pakte ie het niet uit de bak. Maar liep uit zich zelf, zonder dat ik er om vroeg naar achter en maakte ff snel nieuwe kipshoarma voor me. Kennelijk was die bak in de vitrine nog van gisteren. En uit liefde voor het slagersvak, dacht ie waarschijnlijk, ik wil niemand vergiftigen, dus van mij krijgt de klant iets goeds.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Maar als men koppig wil zijn moeten ze dat vooral doen. Leren ze vanzelf af als het al te laat is wanneer het fout gaat.
Ik zou het nooit en te nimmer toestaan in mijn zaak in ieder geval. Zoiets geef je niet aan een gast. Punt.
En dat terwijl shoarma eigenlijk van lamsvlees zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef christmastsunami het volgende:
Gister was ik bij de islamitische slager en toen ik om wat shoarma vroeg, pakte ie het niet uit de bak. Maar liep uit zich zelf, zonder dat ik er om vroeg naar achter en maakte ff snel nieuwe kipshoarma voor me.
Nee? Centerparcs is toch een vakantiepark?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet echt behoefte aan![]()
Beetje hetzelfde als CenterParcs, als je geen kinderen hebt heb je er niets te zoeken?
Dat was ook de tijd waar ik een keer of 2 bij de beren (toen nog met naam) was. Als afsluiting van een afdelingsuitje oid was het toen best acceptabel. Toen al niet iets waar je naar toe ging om eens lekker uit te eten maar zeker niet vies.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen het nog Betty Beer ed heette was het prima prijs/kwaliteit. Toen ze er franchise 'De Beren' van gemaakt hebben is er op veel plekken wel iets mis gegaan.
Zeker. Toen ik nog een arme student was, was de Connaisseur het summum van lekker. Zelfs ooit nog een date naar toe genomen. Toen ik er jaren later nog eens verzeild raakte bleek de menukaart nauwelijks veranderd maar mijn smaak des te meer. Amper te vreten vond ik het ineens.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef christmastsunami het volgende:
Als je een Mora hamburger ook lekker vind, dan is het smullen bij die beren.
Je kunt veel zeggen van Joël Broekaert, maar niet dat hij een snob is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef bijdehand het volgende:
Die review is wel geschreven door een snob zeg, de tering.
flikker op met je snob gehalte. Het kost alleen maar wat moeite en liefde voor het vak uit dezelfde ingredienten een godenmaal te maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het snobgehalte is weer hoog. Je vindt tegenwoordig nergens meer een plate voor onder de 15 in een beetje stad
Met zulke prijzen zullen ze het personeel ook wel beroerd betalen, en als er iets demotiverend is voor het maken van een godenmaal, is het weten dat je werkgever noch de klant het waardeert.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
flikker op met je snob gehalte. Het kost alleen maar wat moeite en liefde voor het vak uit dezelfde ingredienten een godenmaal te maken.
Het toppersoneel krijg je gewoon niet met die prijzen, ik zeg niet dat ze onderbetaald worden maar dan heb je simpelweg niet het meest geschoolde personeel. Dan moet je minimaal het dubbele betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
flikker op met je snob gehalte. Het kost alleen maar wat moeite en liefde voor het vak uit dezelfde ingredienten een godenmaal te maken.
Ik kan niet zeggen dat het goedkoop isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zulke prijzen zullen ze het personeel ook wel beroerd betalen, en als er iets demotiverend is voor het maken van een godenmaal, is het weten dat je werkgever noch de klant het waardeert.
Ik schrik van de prijzen. Volgens mij zijn ze flink omhoog gegaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat het goedkoop is
Maar de het is een generiek probleem in de horeca dat het geen fijne sector is om je vak van te maken en zoals je hier kan lezen komen veel zaken weg met matig eten serveren.
Goed eten hoeft helemaal niet zo duur te zijn, dat bewijzen genoeg anderen. Goed personeel betaal je idd meer, maar een goede kelner of kok maakt zichzelf betaald omdat ie effectiever werkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het toppersoneel krijg je gewoon niet met die prijzen, ik zeg niet dat ze onderbetaald worden maar dan heb je simpelweg niet het meest geschoolde personeel. Dan moet je minimaal het dubbele betalen.
Dusja, gewoon snobgehalte, niet iedereen heeft de ruimte om met 2 voor 100 euro steeds uit eten te gaan.
Uit eten is sowieso ´duur´quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Goed eten hoeft helemaal niet zo duur te zijn, dat bewijzen genoeg anderen. Goed personeel betaal je idd meer, maar een goede kelner of kok maakt zichzelf betaald omdat ie effectiever werkt.
En bovendien, heb je de prijzen bekeken bij de Beren? Alles andere als goedkoop
Hahaha een tournedos (biefstuk) van 200 gram voor ¤32 in deze vullestent.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat het goedkoop is
Maar de het is een generiek probleem in de horeca dat het geen fijne sector is om je vak van te maken en zoals je hier kan lezen komen veel zaken weg met matig eten serveren.
Dit is gewoon standaard, vriend. Denk maar niet dat die 'nasi' van de 'chinees' niet deels van iemands bord komt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Inderdaad. Daarnaast ga ik 10x liever iets minder vaak uiteten, zodat we in een duurdere tent kunnen eten waar je voor de service/kwaliteit betaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Goed eten hoeft helemaal niet zo duur te zijn, dat bewijzen genoeg anderen. Goed personeel betaal je idd meer, maar een goede kelner of kok maakt zichzelf betaald omdat ie effectiever werkt.
En bovendien, heb je de prijzen bekeken bij de Beren? Alles andere als goedkoop
Naar mijn mening zijn dit soort restaurants alleen geschikt voor mensen met kinderen en voor groepen die snel klaar willen zijn. Precies dezelfde doelgroepen als de grote vakantieparken met subtropisch zwemparadijs.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee? Centerparcs is toch een vakantiepark?
*betaaltquote:Op zondag 22 mei 2022 08:02 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast ga ik 10x liever iets minder vaak uiteten, zodat we in een duurdere tent kunnen eten waar je voor de service/kwaliteit betaald.
Eh oeps,ja. Had de zin aangepast maar de spelling nietquote:Op zondag 22 mei 2022 08:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
*betaalt
Maar ik heb dat ook. Vaak ook met biefstuk. Liever wat kwaliteit voor de dubbele prijs dan bij AH en af en toe eentje die smakelijk is dan überhaupt AH biefstuk.
Mijn zin klopt ook niet. Wou eigenlijk wat anders schrijven maar vergat t. Het staat er nu kut maar je begrijpt t wel dus ga t niet helemaal veranderen.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:09 schreef June. het volgende:
[..]
Eh oeps,ja. Had de zin aangepast maar de spelling niet
En jij wilt mensen corrigeren in hun taalgebruik?quote:Op zondag 22 mei 2022 08:15 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Mijn zin klopt ook niet. Wou eigenlijk wat anders schrijven maar vergat t. Het staat er nu kut maar je begrijpt t wel dus ga t niet helemaal veranderen.
Ik verwacht voor die prijzen toch echt fatsoenlijk eten ipv opgewarmd spul van de groothandel, ik vind hun prijzen zeker niet redelijkquote:Op zondag 22 mei 2022 10:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
de Beren zou niet mijn eerste keus zijn als ik uit eten zou gaan. Maar als je snel veel eten wil hebben tegen een redelijke prijs, dan zit je bij de Beren wel redelijk goed. Er zijn slechtere zaken dan de Beren, maar er zijn ook veel betere zaken dan de Beren.
Tot ik de kaart en prijzen zag. Ze hanteren niet eetcafé prijzen.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:08 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een kutkrant is de NRC.
Dus je gaat naar iets waarvan je weet wat het is en dan publiceer je daar een stuk over. Open deur journalisme..
En toch zit het vol met paupers en vullen ze hun zakken.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tot ik de kaart en prijzen zag. Ze hanteren niet eetcafé prijzen.
Ben jij een pauper of een proleet?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Apart.
Er zit er bij mij in de buurt sinds een jaar ofzo ook 1. Was er nog nooit geweest tot afgelopen woensdag en dan lees je nu dit.
Ik heb er alleen gelunched, hadden een club sandwich en een carpaccio sandwich. Het was eigenlijk allebei gewoon prima. Zag er goed uit, leek allemaal vers, smaakte prima.
Maar het is idd niet goedkoop, incl 2 espresso, 2 biertjes en fooi was het 45 euro. Was eigenlijk wel van plan om er nog een keer heen te gaan.
Geen idee, ben jij een mongool of gewoon geestelijk beperkt als je zo'n vraag stelt als iemand vertelt wel eens ergens gegeten te hebben?quote:
Ik lees hier dat paupers en proleten er eten. Vandaar de vraag. Gezien je antwoord, pauper.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ben jij een mongool of gewoon geestelijk beperkt als je zo'n vraag stelt als iemand vertelt wel eens ergens gegeten te hebben?
Wat een kneusje ben jij zegquote:Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik lees hier dat paupers en proleten er eten. Vandaar de vraag. Gezien je antwoord, pauper.
Jij bent de kneus. Uiteraard vind ik het belachelijk dat anderen die kwalificaties geven aan mensen die daar eten. Ik wilde laten zien door die vraag te stellen hoe stom het was. Dat jij je meteen zo aangevallen voelt, is ook typisch en doet mij bijna de pauper/ proleet roepers geloven.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een kneusje ben jij zeg.
Het is gewoon een eettent, een van de velen in de buurt en ze hebben een terras. Dus omdat iemand trek heeft en daar gaat zitten is ie meteen een pauper of proleet.
En je geeft toe je mening te baseren op wat je hier hebt gelezen. Dan ben je wel een amoebe met hersenbeschadiging hoor.
Nee. Je moet je eens afvragen, zou ik die vraag IRL ook zo gesteld hebben?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij bent de kneus. Uiteraard vind ik het belachelijk dat anderen die kwalificaties geven aan mensen die daar eten. Ik wilde laten zien door die vraag te stellen hoe stom het was. Dat jij je meteen zo aangevallen voelt, is ook typisch en doet mij bijna de pauper/ proleet roepers geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |