Millennium bugquote:
Kunnen we dan in de toekomst kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:36 schreef Dave het volgende:
[..]
En 22 topics later gaan we de jaartelling inhalen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:36 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar de geschiedenislessen dan.quote:
Oh hier valt het wel mee vandaag. Binnen wel 21 gradenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het vies benauwd vandaag weer trouwens.
volgens buienradar zou het hier in Zeeland nu al moeten regenen, maar ik zie nog niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
In Brabant gaat het zodadelijk los zo te zien. Is er al wat van te merken Brabo’s?
Moeten we die 22 topics wel binnen het jaar nog vol zien te posten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:36 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En jij denkt dat dat een probleem zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten we die 22 topics wel binnen het jaar nog vol zien te posten.
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat een probleem zou kunnen worden?
Ja heb behoorlijk lelijk gedaan tegen vervelende collega.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
In Brabant gaat het zodadelijk los zo te zien. Is er al wat van te merken Brabo’s?
Ik vind het jammer dat je het een parel noemt, want dat is voor mij iets positiefs. Die topics in NWS om van te kotsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het topic over homo-acceptatie in NWS is één grote parel
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Parijs is waar je moet zijn voor een beetje leuk onweer nu.
[ afbeelding ]
Dat is dan wel heel plaatselijk noodweer geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja heb behoorlijk lelijk gedaan tegen vervelende collega.
Of bedoel je dat niet?
Uiteraard. Ik gebruikte dat woord alleen omdat de post van Cyan waar ik op reageerde dat ook gebruikte.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je het een parel noemt, want dat is voor mij iets positiefs. Die topics in NWS om van te kotsen.
Volgens die site gaat het onweer Nederland vandaag zo te zien niet raken, wel Limburg.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Parijs is waar je moet zijn voor een beetje leuk onweer nu.
[ afbeelding ]
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik gebruikte dat woord alleen omdat de post van Cyan waar ik op reageerde dat ook gebruikte.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja heb behoorlijk lelijk gedaan tegen vervelende collega.
Of bedoel je dat niet?
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens buienradar zou het hier in Zeeland nu al moeten regenen, maar ik zie nog niks.
Net wat meer dan post 25, die min of meer zegt wat die likes al laten zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
In dat topic over LHBTI-acceptatie is de derde post al meteen zo walgelijk, maar heeft het toch 17 likes. Juist zo'n hoog aantal likes doet me pijn.
Buienradar is redelijk inaccuraat de laatste tijd, of het valt meer op dat het toch regelmatig we naast zitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens buienradar zou het hier in Zeeland nu al moeten regenen, maar ik zie nog niks.
Lekker hoor. Ik drink m'n koffie de laatste tijd trouwens volledig zwart. Ik was een paar maanden terug al gestopt met zoetstof en nu probeer ik het ook zonder melk. Is op sommige plekken nog even wennen maar verder gaat het al redelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, eerst even:
Koffie zonder disclaimer voor @:strani
[ afbeelding ]
Thee voor wie verder maar wil
[ afbeelding ]
Jij drinkt voordat je aan de koffie gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik drink m'n koffie de laatste tijd trouwens volledig zat. Ik was een paar maanden terug al gestopt met zoetstof en nu probeer ik het ook zonder melk. Is op sommige plekken nog even wennen maar verder gaat het al redelijk.
Dacht dat je geen/weinig alcohol dronk?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
Ik drink m'n koffie de laatste tijd trouwens volledig zat.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij drinkt voordat je aan de koffie gaat
Dit was een interessante typo jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht dat je geen/weinig alcohol dronk?
Het is dan ook niet waarquote:
Dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:15 schreef Strani het volgende:
Thee vind ik af en toe ook wel lekker maar alleen als ik volledig doorgesnoven ben.
Heb je ook wat sterkers?quote:
Hebben we hier eigenlijk nog steeds geen Limburgers meeposten?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:35 schreef Koen66 het volgende:
owww hier blijft het gewoon code groen ook, arme Limburgers zijn weer het haasje met oranje
Gelukkig welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we hier eigenlijk nog steeds geen Limburgers meeposten?
Met andere woorden: Kunnen we nog steeds veilig lachen om Limburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |